joker
Björnligan
Blackbugs
|
Post by joker on Dec 13, 2005 18:29:13 GMT 1
Jag har försökt få tag i bussar till Eagel matchen men tyvärr fanns det inga lediga. Vi som vill dit får åka bil istället.Jag har 2 platser kvar i min bil om någon är intresserad. Angående matchen mot Sövesborg så vill jag att ni anmäler ert intresse senast den 3 jan 06. Nu vill jag djävlar i mej se att vi börjar det nya året med stor uppslutning för vårt lag.KOM IGEN NU ALLA SUPPORTRAR OCH ALLA ÖVRIGA. ;D ;D ;D ;
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 13, 2005 19:25:05 GMT 1
Jag har försökt få tag i bussar till Eagel matchen men tyvärr fanns det inga lediga. Vi som vill dit får åka bil istället.Jag har 2 platser kvar i min bil om någon är intresserad. Angående matchen mot Sövesborg så vill jag att ni anmäler ert intresse senast den 3 jan 06. Nu vill jag djävlar i mej se att vi börjar det nya året med stor uppslutning för vårt lag.KOM IGEN NU ALLA SUPPORTRAR OCH ALLA ÖVRIGA. ;D ;D ;D ; Henrik A och Pavol lär väl göra seriedebut då.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 13, 2005 19:28:20 GMT 1
Jag har försökt få tag i bussar till Eagel matchen men tyvärr fanns det inga lediga. Vi som vill dit får åka bil istället.Jag har 2 platser kvar i min bil om någon är intresserad. Angående matchen mot Sövesborg så vill jag att ni anmäler ert intresse senast den 3 jan 06. Nu vill jag djävlar i mej se att vi börjar det nya året med stor uppslutning för vårt lag.KOM IGEN NU ALLA SUPPORTRAR OCH ALLA ÖVRIGA. ;D ;D ;D ; Henrik A och Pavol lär väl göra seriedebut då. Fyller ni inte 2 bussar då .... Du själv då
|
|
|
Post by tanstari on Dec 14, 2005 6:18:31 GMT 1
vi syns där uppe eller nere vad de nu än blir =D
|
|