|
Post by Jonas74 on Mar 1, 2006 12:42:52 GMT 1
Lillen åker med bussen ikväll och tar med sig tröjor. EN till MIG!!! ;D + några till FFFAAANN!! att man måste jobba "Stängt pga familjeskäl" eller en annan klassiker är ju "Stängt pga sjukdom"
|
|
|
Post by Latex on Mar 1, 2006 12:44:06 GMT 1
FFFAAANN!! att man måste jobba "Stängt pga familjeskäl" eller en annan klassiker är ju "Stängt pga sjukdom" Gör som jag - tar ner grabben från sthlm å tar ut vård av barn, laddar med 2 dvd, godis & mc donalds - sen ere bara å dra på hokki !
|
|
|
Post by pirre on Mar 1, 2006 12:45:30 GMT 1
FFFAAANN!! att man måste jobba "Stängt pga familjeskäl" eller en annan klassiker är ju "Stängt pga sjukdom" Inte så lätt tyvärr! Hmm LATEX!! har du tänkt å invenstera i en KHK tröja? Hade varit skönt å slippa se grön/vit ;D
|
|
|
Post by Latex on Mar 1, 2006 12:48:33 GMT 1
"Stängt pga familjeskäl" eller en annan klassiker är ju "Stängt pga sjukdom" Inte så lätt tyvärr! Hmm LATEX!! har du tänkt å invenstera i en KHK tröja? Hade varit skönt å slippa se grön/vit ;D Tanken har slagit mig faktiskt ! Men jag kan ta på mig en svart (bajen) tröja om du vill ;D ;D ;D Eller varför inte en Latex munktröjja, nån som kan fixa en med khk märke på tro ? Nån som vill stå med mig i klacken då ? Min ölmage gör sig nog verkligen i en åtsittande latex tröja skulle jag tro !
|
|
|
Post by pirre on Mar 1, 2006 12:49:55 GMT 1
Inte så lätt tyvärr! Hmm LATEX!! har du tänkt å invenstera i en KHK tröja? Hade varit skönt å slippa se grön/vit ;D Tanken har slagit mig faktiskt ! Men jag kan ta på mig en svart (bajen) tröja om du vill ;D ;D ;D Eller varför inte en Latex munktröjja, nån som kan fixa en med khk märke på tro ? Nån som vill stå med mig i klacken då ? Min ölmage gör sig nog verkligen i en åtsittande latex tröja skulle jag tro ! Du e miljöskadad totalt ;D
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 1, 2006 12:52:17 GMT 1
Inte så lätt tyvärr! Hmm LATEX!! har du tänkt å invenstera i en KHK tröja? Hade varit skönt å slippa se grön/vit ;D Tanken har slagit mig faktiskt ! Men jag kan ta på mig en svart (bajen) tröja om du vill ;D ;D ;D Eller varför inte en Latex munktröjja, nån som kan fixa en med khk märke på tro ? Nån som vill stå med mig i klacken då ? Min ölmage gör sig nog verkligen i en åtsittande latex tröja skulle jag tro ! Du kan få köpa min supporter tröja(svart) för jag skall köpa en ny(Röd) ikväll. ;D
|
|
|
Post by Latex on Mar 1, 2006 12:54:02 GMT 1
Tanken har slagit mig faktiskt ! Men jag kan ta på mig en svart (bajen) tröja om du vill ;D ;D ;D Eller varför inte en Latex munktröjja, nån som kan fixa en med khk märke på tro ? Nån som vill stå med mig i klacken då ? Min ölmage gör sig nog verkligen i en åtsittande latex tröja skulle jag tro ! Du kan få köpa min supporter tröja(svart) för jag skall köpa en ny(Röd) ikväll. ;D E den i Latex ? Eller man kan kanske spreja den med latex !?
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 1, 2006 13:00:47 GMT 1
Du kan få köpa min supporter tröja(svart) för jag skall köpa en ny(Röd) ikväll. ;D E den i Latex ? Eller man kan kanske spreja den med latex !? Tyvär inte i latex, men jag kan ta med en burk med silkonspray. ;D
|
|
|
Post by pirre on Mar 1, 2006 13:06:19 GMT 1
För dom som inte vet DOM HAR KOMMIT ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 1, 2006 13:07:39 GMT 1
Inte så lätt tyvärr! Hmm LATEX!! har du tänkt å invenstera i en KHK tröja? Hade varit skönt å slippa se grön/vit ;D Tanken har slagit mig faktiskt ! Men jag kan ta på mig en svart (bajen) tröja om du vill ;D ;D ;D Eller varför inte en Latex munktröjja, nån som kan fixa en med khk märke på tro ? Nån som vill stå med mig i klacken då ? Min ölmage gör sig nog verkligen i en åtsittande latex tröja skulle jag tro ! ja snälla kan du inte ha något tajt latex plag. hade vi inte varit få på nnö tidigare så blir vi det då i och för sig har vi lite knepiga människor från Jämjö med omnejd som kanske uppskattar ett sånt tilltag ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 1, 2006 13:08:20 GMT 1
För dom som inte vet DOM HAR KOMMIT ;D ;D ;D ;D Det är väl bästa att man begersig ut dit innan man sätter sig på bussen i eftermiddag.
|
|
|
Post by pirre on Mar 1, 2006 13:09:41 GMT 1
Tanken har slagit mig faktiskt ! Men jag kan ta på mig en svart (bajen) tröja om du vill ;D ;D ;D Eller varför inte en Latex munktröjja, nån som kan fixa en med khk märke på tro ? Nån som vill stå med mig i klacken då ? Min ölmage gör sig nog verkligen i en åtsittande latex tröja skulle jag tro ! ja snälla kan du inte ha något tajt latex plag. hade vi inte varit få på nnö tidigare så blir vi det då i och för sig har vi lite knepiga människor från Jämjö med omnejd som kanske uppskattar ett sånt tilltag ;D Näää Latex gillar ja inte men spandex mmmmm ;D
|
|
|
Post by Latex on Mar 1, 2006 13:57:51 GMT 1
ja snälla kan du inte ha något tajt latex plag. hade vi inte varit få på nnö tidigare så blir vi det då i och för sig har vi lite knepiga människor från Jämjö med omnejd som kanske uppskattar ett sånt tilltag ;D Näää Latex gillar ja inte men spandex mmmmm ;D Skulle jag nog passa i med utsläppt pudelhår ala Europe tidigt 80:tal ;D
|
|
|
Post by pirre on Mar 1, 2006 16:33:13 GMT 1
Näää Latex gillar ja inte men spandex mmmmm ;D Skulle jag nog passa i med utsläppt pudelhår ala Europe tidigt 80:tal ;D De va tider det!!
|
|
|
Post by pirre on Mar 2, 2006 8:20:42 GMT 1
Var ni många som köpte?
|
|