|
Post by burt on Aug 24, 2007 16:41:59 GMT 1
Blir det nya replicatrjor nu? Jag vill ha en vit-blå replica... ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 24, 2007 19:03:57 GMT 1
Hoppas det kommer en ny replica!! Vill ha en! Såg att en på kansliet hade en och den var as snygg!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 24, 2007 19:11:31 GMT 1
Hoppas det kommer en ny replica!! Vill ha en! Såg att en på kansliet hade en och den var as snygg! Det är inte SO på kansliet ensam om!! Men visst är den snygg
|
|
|
Post by Mrfrog on Aug 24, 2007 19:32:34 GMT 1
snackade med lillen under kick offen han sa att de skulle komma nångång i höst när vet jag inte...
|
|
|
Post by Mrfrog on Aug 24, 2007 19:33:15 GMT 1
Hoppas det kommer en ny replica!! Vill ha en! Såg att en på kansliet hade en och den var as snygg! Det är inte SO på kansliet ensam om!! Men visst är den snygg jaså trodde du redan hade en ungblod!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 24, 2007 19:37:34 GMT 1
Det är inte SO på kansliet ensam om!! Men visst är den snygg jaså trodde du redan hade en ungblod! Jodå visst har jag det!! Men nu har jag 3 ;D Den gamla får gå i pension och låta de nya ta över!! Nu har man både en hemmatröja och enb ortatröja!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 24, 2007 20:32:40 GMT 1
En tröja som är så otroligt beroende av sin reklam som denna kan väl inte vara snygg? Ponera att man tog bort reklamen av nån anledning, då skulle precis hela bröstet vara kolsvart... utan logos.
Men visst vill jag ha en att saaamlaaa! ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 24, 2007 20:37:07 GMT 1
En tröja som är så otroligt beroende av sin reklam som denna kan väl inte vara snygg? Ponera att man tog bort reklamen av nån anledning, då skulle precis hela bröstet vara kolsvart... utan logos. Men visst vill jag ha en att saaamlaaa! ;D Ja man kan tom ta bort färgen så blir den vit!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 24, 2007 20:42:14 GMT 1
En tröja som är så otroligt beroende av sin reklam som denna kan väl inte vara snygg? Ponera att man tog bort reklamen av nån anledning, då skulle precis hela bröstet vara kolsvart... utan logos. Men visst vill jag ha en att saaamlaaa! ;D Ja man kan tom ta bort färgen så blir den vit!! Kan man säkert, men det blir väl inte heller så snyggt, eller? Vad jag menar är att KHK-tröjan inte håller i sig själv.
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 24, 2007 21:32:47 GMT 1
Skandal jjb. kommer att köra på den hederliga!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 24, 2007 21:45:20 GMT 1
Skandal jjb. kommer att köra på den hederliga! Trikån med dynapac på ryggen?
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 26, 2007 10:58:24 GMT 1
Blir det nya replicatrjor nu? Jag vill ha en vit-blå replica... ;D Skulle jag nog också ta, som kontrast till den gamla.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 26, 2007 18:12:54 GMT 1
Då "måste" man köpa ny replica o göda KHK med pengar
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 26, 2007 18:14:16 GMT 1
Då "måste" man köpa ny replica o göda KHK med pengar Klart man ska gödsla pengr över KHK
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 26, 2007 18:40:07 GMT 1
Då "måste" man köpa ny replica o göda KHK med pengar Klart man ska gödsla pengr över KHK absolut Varje gång jag är på väg att göda gräsmattan så hejdar jag mig. Tar motsvarande belopp och sätter in på KHK's konto
|
|