|
Post by pirre on Feb 22, 2006 16:26:26 GMT 1
Hörde att DIÖ har fyllt en storbuss till limhamn Hoppas att DIÖ tar sig till kval så vi får stor besök av dem
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 23, 2006 0:59:20 GMT 1
Ok, synd Om du ber snällt så kanske loppan kör dig Problemet är att jag vill se KHK:s matcher och hon vill se Diös matcher...som går samtidigt
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 23, 2006 0:59:57 GMT 1
Hörde att DIÖ har fyllt en storbuss till limhamn Hoppas att DIÖ tar sig till kval så vi får stor besök av dem Japp, riktigt kul
|
|
|
Post by Latex on Feb 23, 2006 11:44:49 GMT 1
Jag kan tyvärr inte åka med på nån av dom matcherna, lillgrabben kommer ner från kungliga hufvudstan på sportlov nästa vecka !
|
|
|
Post by HF on Feb 23, 2006 12:38:35 GMT 1
Jag kan tyvärr inte åka med på nån av dom matcherna, lillgrabben kommer ner från kungliga hufvudstan på sportlov nästa vecka ! vad vore bättre än att ta med sig grabben ut i landsbygden (diö, glimma) och visa han hur Sverige ser ut. Hur olika plåtskjul ser ut i småland och skåne.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 23, 2006 13:16:54 GMT 1
Någon som vet hur många som är anmälda?
|
|
|
Post by Latex on Feb 23, 2006 14:09:17 GMT 1
Jag kan tyvärr inte åka med på nån av dom matcherna, lillgrabben kommer ner från kungliga hufvudstan på sportlov nästa vecka ! vad vore bättre än att ta med sig grabben ut i landsbygden (diö, glimma) och visa han hur Sverige ser ut. Hur olika plåtskjul ser ut i småland och skåne. Näe - verkar lite väl riskabelt, han kan få men för livet ;D Skulle jag tex berätta en sån (utomsocknes) hemlighet att mjölk kommer från kossor så skulle han nog bli så äcklad att han aldrig skulle dricka mjölk något mer. Han e en riktig betong unge !
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 24, 2006 17:14:35 GMT 1
Hur långt är det till Åstorp?
Boka nu alla! KHK behöver vårt stöd!
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 17:15:44 GMT 1
Ca 21 mil tror jag
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 20:00:02 GMT 1
Hur långt är det till Åstorp? Boka nu alla! KHK behöver vårt stöd! Ja fan kom igen nu....vill inte stå och frysa själv...eller vi om jag får med några från Diö
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 20:18:36 GMT 1
Hur långt är det till Åstorp? Boka nu alla! KHK behöver vårt stöd! Ja fan kom igen nu....vill inte stå och frysa själv...eller vi om jag får med några från Diö Dom verkar inte så glada på KHK nu väl....
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 20:22:10 GMT 1
Ja fan kom igen nu....vill inte stå och frysa själv...eller vi om jag får med några från Diö Dom verkar inte så glada på KHK nu väl.... Nej, men de tycker om KHK mer än Åstorp Det har varit snack om att några skulle åka på Åstorps alla matcher och heja på deras motståndarlag ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 24, 2006 22:46:23 GMT 1
Hur långt är det till Åstorp? Boka nu alla! KHK behöver vårt stöd! Ja fan kom igen nu....vill inte stå och frysa själv...eller vi om jag får med några från Diö Härligt att du kommer och ser matchen, dra med dig många Diö fans som kan hjälpa till i klacken!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 23:39:59 GMT 1
Ja fan kom igen nu....vill inte stå och frysa själv...eller vi om jag får med några från Diö Härligt att du kommer och ser matchen, dra med dig många Diö fans som kan hjälpa till i klacken!! Japp...har frågat en nu iaf. Hon skulle kolla med sitt schema först.
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 23:41:37 GMT 1
Härligt att du kommer och ser matchen, dra med dig många Diö fans som kan hjälpa till i klacken!! Japp...har frågat en nu iaf. Hon skulle kolla med sitt schema först. Är du casanovan i klacken ?
|
|