|
Post by Loppan on Mar 2, 2006 23:01:05 GMT 1
Sarre,han orkade inte med mig ikväll efter matchen igår kv....haha...nädå,han sover väll sin skönhetssömn en annan har ju arbetat(vakat).............ursäkta om jag är lite på hugget i mina ord ikväll,men uppretad på min grabb och hans tränare.......och att isen snart ska väck.......men först ska vi ha föräldramatch och jag ska va målis......skitkul...
|
|
|
Post by Iceman on Mar 2, 2006 23:14:57 GMT 1
Ok, ska Sarre vara vattenbärare ?
|
|
|
Post by pirre on Mar 3, 2006 9:09:04 GMT 1
INTRESSANT OCH LÄSA DET NI SKRIVER HÄR. OM ALLA....Hm..Casanovan är och kommer förbli gul/blå och i Diös klack.....när det gäller Harem så ligger inte Pirre så långt i lä heller,på msn haha....och på Diö sidan,och ja,vi är några som ska åka till Åstorps matcher och bua ut dom,näst är Tisdag i glimma..........Åker endast om man ej arbetar,tar endast fritt när DIÖ spelade,missade inte mer än en match och det va sist hos er.......OCH SARRE O PIRRE.....JAG LÄSER ALLT HÄR NU FÖR TIDEN.......DU lärde mig ju det PIRRE........ha en bra dag im Ja man får väl hälsa dig välkommen då Loppan! Nu när du har blivit fulllärd, vad som skrivs här inne är på fullaste allvar och vi ger varandra en smäll emellanåt men vi e alla(nästan)alla KHK troget till 110% att va lite gul/blå lite då å då har vi lite svårt för ibland men vi får väl se mellen fingrarna ibland
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 3, 2006 14:16:52 GMT 1
Sarre,han orkade inte med mig ikväll efter matchen igår kv....haha...nädå,han sover väll sin skönhetssömn en annan har ju arbetat(vakat).............ursäkta om jag är lite på hugget i mina ord ikväll,men uppretad på min grabb och hans tränare.......och att isen snart ska väck.......men först ska vi ha föräldramatch och jag ska va målis......skitkul... Så du menar att jag inte arbetar? Nä nu j*vlar
|
|
|
Post by pirre on Mar 3, 2006 14:21:56 GMT 1
Sarre,han orkade inte med mig ikväll efter matchen igår kv....haha...nädå,han sover väll sin skönhetssömn en annan har ju arbetat(vakat).............ursäkta om jag är lite på hugget i mina ord ikväll,men uppretad på min grabb och hans tränare.......och att isen snart ska väck.......men först ska vi ha föräldramatch och jag ska va målis......skitkul... Så du menar att jag inte arbetar? Nä nu j*vlar Har oxå hört nåt likn ;D
|
|
|
Post by Loppan on Mar 3, 2006 17:44:56 GMT 1
Ja du Pirre.så du är inte gul/blå överhuvudtaget?trodde jag alla var,som bor i sverige i alla fall.du skrev KHK troget till 110%.Tyvär är jag inte det än,får väll se efter söndag,men en från Diö-laget sa att KHK kommer krossa glimma,så se det som en fin gest..vågar man dyka upp på söndag ibland alla er....Hm.....En ska ju försöka omvända mig,men han vill inte ge mig det jag ville ha,mitt på läktaren,hahahaha..................................................Inget Snusk nu och ingen korv.....
|
|