|
Post by wilhelmiii on Mar 2, 2006 18:48:34 GMT 1
Skulle bara höra mig för om det är planerat att det ska gå en supporter buss till Lund nästa Torsdag? Isåfall vill jag anmäla mig redan nu, jag missar tyvärr Söndagens bortamatch mot Glimma pga av jobb.
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 2, 2006 23:56:46 GMT 1
Skulle bara höra mig för om det är planerat att det ska gå en supporter buss till Lund nästa Torsdag? Isåfall vill jag anmäla mig redan nu, jag missar tyvärr Söndagens bortamatch mot Glimma pga av jobb. Ja det är klart att det blir buss!
|
|
|
Post by tanstari on Mar 3, 2006 10:16:40 GMT 1
hörde jocke snacka om det på bussen han ska fixa buss men det va en hemma match imellan så han tar de lite lungt
|
|
|
Post by newman on Mar 3, 2006 10:29:01 GMT 1
Är bussen full till glimma nu på söndag?
|
|
|
Post by climber on Mar 3, 2006 17:34:57 GMT 1
nej inte ännu så bara annnnnmäl dig till jocke!! fins några platser kvar! så skynda på :=) går ju inte att missa denna resa! VI ÄR SVARTA RÖDA KHK
|
|
|
Post by climber on Mar 3, 2006 17:43:49 GMT 1
en självklarhet att åka ner till lund på torsdag!!!!! där behövs verkligen vårat stöd om något! hallen är jävligt kall men vad gör det!! vi ska dit och ta 2 strutar:=) ALLA till lund!
|
|
|
Post by tanstari on Mar 3, 2006 17:45:55 GMT 1
en självklarhet att åka ner till lund på torsdag!!!!! där behövs verkligen vårat stöd om något! hallen är jävligt kall men vad gör det!! vi ska dit och ta 2 strutar:=) ALLA till lund! undra om de har kvar den så kallade läktaren var förvånad att den höll sist klacken var där
|
|
|
Post by climber on Mar 3, 2006 17:48:49 GMT 1
en självklarhet att åka ner till lund på torsdag!!!!! där behövs verkligen vårat stöd om något! hallen är jävligt kall men vad gör det!! vi ska dit och ta 2 strutar:=) ALLA till lund! undra om de har kvar den så kallade läktaren var förvånad att den höll sist klacken var där haha instämmer där!! denna gången kanske dem har ordnat det lite bättre:=) risk för att läkaten rasar annars ju *Garv*
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 4, 2006 2:30:11 GMT 1
en självklarhet att åka ner till lund på torsdag!!!!! där behövs verkligen vårat stöd om något! hallen är jävligt kall men vad gör det!! vi ska dit och ta 2 strutar:=) ALLA till lund! undra om de har kvar den så kallade läktaren var förvånad att den höll sist klacken var där Jag undrar om de har byggt ut läktaren...för det lär bli fler än förra gången. Jag missar dock bägge lund-matcherna
|
|
|
Post by Iceman on Mar 4, 2006 10:19:46 GMT 1
undra om de har kvar den så kallade läktaren var förvånad att den höll sist klacken var där Jag undrar om de har byggt ut läktaren...för det lär bli fler än förra gången. Jag missar dock bägge lund-matcherna Jobbet ?
|
|
|
Post by pirre on Mar 4, 2006 10:20:35 GMT 1
Jag undrar om de har byggt ut läktaren...för det lär bli fler än förra gången. Jag missar dock bägge lund-matcherna Jobbet ? Insnöad ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 4, 2006 14:01:19 GMT 1
Jag undrar om de har byggt ut läktaren...för det lär bli fler än förra gången. Jag missar dock bägge lund-matcherna Jobbet ? Jupp.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 4, 2006 14:01:42 GMT 1
Har hört att det ska bli milt nästa vecka
|
|
|
Post by Loppan on Mar 5, 2006 14:05:24 GMT 1
Sorry Sarre,det ska bli kallare..........................nästa vecka.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 5, 2006 14:56:26 GMT 1
Typiskt
|
|