|
Post by Latex on Mar 9, 2006 14:43:15 GMT 1
Nu är jag riktigt upprörd, varför är alltid den starka senapen slut när jag ska tjacka korv i VAR - det är ju typ den enda näringen jag får genom fast föda på matchdagar ? Detta är ingen liten sak utan snarare ett samhällsproblem iom att jag blir kinkig när jag inte får mina 3 korvar plus att det har visat sig konstant att KHK gör mål när jag går å tjackar korv. Nån mer än jag som har stött på detta problem och är villig att börja med en plakat demostration vid nästa match för att efter det om det inte får nån genomslagskraft gå till regeringsrätten och tom i värsta fall klättra upp på ficklampan å vägra gå ner, ala almarna i kungsträdgården ?
|
|
|
Post by tanstari on Mar 9, 2006 14:47:22 GMT 1
Det är ju bra att nån bry sig om något så viktigt som match korvar o senap fortsätt din kamp latex vem vet du kanske slå förstra slaget i senaps revulationen och sätter stop för dålig korv och gud förbjude slut på stark senap i hela arena sverige
Fortsätt kämpa Latex förkämparnas förkämpe!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 9, 2006 14:49:18 GMT 1
Instämmer starksenap på korven är ett måste.
|
|
|
Post by newman on Mar 9, 2006 18:29:57 GMT 1
västervik helt enkelt!
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 9, 2006 18:32:14 GMT 1
Karlskronavarvets. Semestergjord!!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 9, 2006 19:51:51 GMT 1
Japp, jag är också numera med i "Senapens Vänner" Jag föredrar "Johnnys Senap - Söt och Stark" (till korv)! Jag vill ha äkta Dijonsenap till min ärtsoppa! Detta, mina vänner, är av yttersta vikt!
|
|
|
Post by ironman on Mar 9, 2006 21:30:23 GMT 1
Typiskt I- ;)lands problem
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 10, 2006 1:03:23 GMT 1
|
|
|
Senap !
Mar 10, 2006 10:38:41 GMT 1
Post by Latex on Mar 10, 2006 10:38:41 GMT 1
Funderar faktiskt på å måla en jättebanderoll med detta budskap "VI KRÄVER STARKSENAP FÖR BÖVELEN" och hänga upp i arenan på söndag !
För att citera en stor man (svensson/svensson) "BARA MAGEN ÄR GLAD SÅ ÄR ÅXÅ KLACKEN GLAD" (lite modifierad)
Detta är ett brott mot dom mänskliga rättigheterna !
|
|
|
Senap !
Mar 10, 2006 18:05:54 GMT 1
Post by ironman on Mar 10, 2006 18:05:54 GMT 1
Funderar faktiskt på å måla en jättebanderoll med detta budskap "VI KRÄVER STARKSENAP FÖR BÖVELEN" och hänga upp i arenan på söndag ! För att citera en stor man (svensson/svensson) "BARA MAGEN ÄR GLAD SÅ ÄR ÅXÅ KLACKEN GLAD" (lite modifierad) Detta är ett brott mot dom mänskliga rättigheterna ! Glöm det med banderollerna! BLT kan nog få det till att hela arena gruppen blivit hotad till livet! ;D
|
|
|
Senap !
Mar 10, 2006 18:15:51 GMT 1
Post by pirre on Mar 10, 2006 18:15:51 GMT 1
Japp, jag är också numera med i "Senapens Vänner" Jag föredrar "Johnnys Senap - Söt och Stark" (till korv)! Jag vill ha äkta Dijonsenap till min ärtsoppa! Detta, mina vänner, är av yttersta vikt! Vi har mer o mer gemensamt
|
|
|
Senap !
Mar 10, 2006 18:32:10 GMT 1
Post by Latex on Mar 10, 2006 18:32:10 GMT 1
;D Funderar faktiskt på å måla en jättebanderoll med detta budskap "VI KRÄVER STARKSENAP FÖR BÖVELEN" och hänga upp i arenan på söndag ! För att citera en stor man (svensson/svensson) "BARA MAGEN ÄR GLAD SÅ ÄR ÅXÅ KLACKEN GLAD" (lite modifierad) Detta är ett brott mot dom mänskliga rättigheterna ! Glöm det med banderollerna! BLT kan nog få det till att hela arena gruppen blivit hotad till livet! ;D Ahh fan tänkte inte på det - får nog lägga ner det projektet, men kanske en t-shirt inte är helt fel
|
|
|
Senap !
Mar 10, 2006 18:33:38 GMT 1
Post by pirre on Mar 10, 2006 18:33:38 GMT 1
;D Glöm det med banderollerna! BLT kan nog få det till att hela arena gruppen blivit hotad till livet! ;D Ahh fan tänkte inte på det - får nog lägga ner det projektet, men kanske en t-shirt inte är helt fel Líka stort då ju!
|
|
|
Senap !
Mar 10, 2006 18:38:37 GMT 1
Post by Latex on Mar 10, 2006 18:38:37 GMT 1
;D Ahh fan tänkte inte på det - får nog lägga ner det projektet, men kanske en t-shirt inte är helt fel Líka stort då ju! Meeeeeeennnn fan åxå - får bli ett litet armband då kanske, fast på vänstern då eftersom jag alltid tar emot korven med högern (är lite skrockfull) ;D Eller förresten, man kanske ska smuggla med sig lite egen senap fast det e klart - då tror nån att man står å tjuv dricker öl !?
|
|
|
Senap !
Mar 10, 2006 18:39:54 GMT 1
Post by pirre on Mar 10, 2006 18:39:54 GMT 1
Meeeeeeennnn fan åxå - får bli ett litet armband då kanske, fast på vänstern då eftersom jag alltid tar emot korven med högern (är lite skrockfull) ;D Eller förresten, man kanske ska smuggla med sig lite egen senap fast det e klart - då tror nån att man står å tjuv dricker öl !? Eller SING IT OUT LOUD ;D
|
|