|
Post by schizo on Mar 11, 2006 20:56:15 GMT 1
Roling Over Floor Laughing
|
|
|
Post by pirre on Mar 11, 2006 21:39:58 GMT 1
Roling Over Floor Laughing ahaaaa ! dessa jävla förkortningar
|
|
|
Post by schizo on Mar 11, 2006 21:41:44 GMT 1
hehe aa finns en del,.
|
|
|
Post by Latex on Mar 11, 2006 22:21:10 GMT 1
Vilket skitsnack - det har väl aldrig sålts några öl på bussarna - det har ju folk klarat av så bra å inhandla själva !
|
|
|
Post by Latex on Mar 11, 2006 22:21:41 GMT 1
Roling Over Floor Laughing ahaaaa ! dessa jävla förkortningar CUL8R !
|
|
|
Post by stabel on Mar 11, 2006 23:12:49 GMT 1
jag tycker det e pinsammt att vi bara har en klack av rang på bortaplan.... sen hemma e det ingen som nyter stå för sina äsikter utan "typ 5-6 öl" i kroppen på ståplats på hemmaplan...det e pinsammt....stå upp som en riktig man....kom igen nu. ni som inte står hemma ska fan inte stå borta!!!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 12, 2006 1:29:24 GMT 1
jag tycker det e pinsammt att vi bara har en klack av rang på bortaplan.... sen hemma e det ingen som nyter stå för sina äsikter utan "typ 5-6 öl" i kroppen på ståplats på hemmaplan...det e pinsammt....stå upp som en riktig man....kom igen nu. ni som inte står hemma ska fan inte stå borta!!!!!! WÖRD!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 12, 2006 8:36:03 GMT 1
jag tycker det e pinsammt att vi bara har en klack av rang på bortaplan.... sen hemma e det ingen som nyter stå för sina äsikter utan "typ 5-6 öl" i kroppen på ståplats på hemmaplan...det e pinsammt....stå upp som en riktig man....kom igen nu. ni som inte står hemma ska fan inte stå borta!!!!!! Varför? Det är väl bättre att stau nånstans än att inte stau alls? Dessutom är det inte så lätt att få sittplats i vissa laor... ;D Vill bara tillägga att jag är alltid nykter, i varjefall när jag går på idrottsevangemang!
|
|
|
Post by pirre on Mar 12, 2006 8:39:00 GMT 1
jag tycker det e pinsammt att vi bara har en klack av rang på bortaplan.... sen hemma e det ingen som nyter stå för sina äsikter utan "typ 5-6 öl" i kroppen på ståplats på hemmaplan...det e pinsammt....stå upp som en riktig man....kom igen nu. ni som inte står hemma ska fan inte stå borta!!!!!! Varför? Det är väl bättre att stau nånstans än att inte stau alls? Dessutom är det inte så lätt att få sittplats i vissa laor... ;D Vill bara tillägga att jag är alltid nykter, i varjefall när jag går på idrottsevangemang! Håller oxå mig nykter vid idrotts evangemang. Försöker hålla igång på stå på hemmaplan men vi e för få enså länge. ALLA TILL NNÖ I KVÄLL
|
|
|
Post by Latex on Mar 12, 2006 12:17:53 GMT 1
Varför? Det är väl bättre att stau nånstans än att inte stau alls? Dessutom är det inte så lätt att få sittplats i vissa laor... ;D Vill bara tillägga att jag är alltid nykter, i varjefall när jag går på idrottsevangemang! Håller oxå mig nykter vid idrotts evangemang. Försöker hålla igång på stå på hemmaplan men vi e för få enså länge. ALLA TILL NNÖ I KVÄLL Ahhhh jag får nog sitta idag då eftersom jag e så inihelvete bakfull idag - hur räknar vi det egentligen - full eller bakfull - stå eller sitta eller kanske tom hålla sig hemma, njae smyger nog ut en sväng idag iallafall. Skulle sitta som en smäck med att par bakfylle korvar, å senappi kommer jag å ta med mig själv för å va på den säkra sidan ;D
|
|
|
Post by sadstatue on Mar 12, 2006 14:26:32 GMT 1
Citat från Göran Karlsson, lagkapten och assisterande tränare i Lund: "Det är sorgligt att se beteendet på läktaren. Ni som slogs, hotade funktionärer, skrek rasistiska ord, skräpade ner bortom alla proportioner och var fullkomligt stupfulla ska skämmas. Vittnesmålen från matchen är skrämmande och det är tråkigt att sådant slödder får förstöra matchen för allt normalt folk som går dit och betalar för att se hockey. Något liknande har inte hänt i Lund förut och jag hoppas verkligen att det aldrig händer igen.
Det är bara att gratulera Karlskrona som nu i praktiken är klara för division 2. Laget har varit snäppet bättre än oss i kvalserien och förtjänar avancemanget. De senaste två säsongerna har det varit en hård kamp mellan lagen som kommer att saknas om vi hamnar i olika serier. Karlskrona har dock många ”supportrar” som missköter sig, dessa kommer ingen att sakna."
(lundgiants.se)
Jag instämmer helt i det Göran skriver iaf.
|
|
|
Post by tanstari on Mar 12, 2006 14:41:10 GMT 1
Citat från Göran Karlsson, lagkapten och assisterande tränare i Lund: "Det är sorgligt att se beteendet på läktaren. Ni som slogs, hotade funktionärer, skrek rasistiska ord, skräpade ner bortom alla proportioner och var fullkomligt stupfulla ska skämmas. Vittnesmålen från matchen är skrämmande och det är tråkigt att sådant slödder får förstöra matchen för allt normalt folk som går dit och betalar för att se hockey. Något liknande har inte hänt i Lund förut och jag hoppas verkligen att det aldrig händer igen. Det är bara att gratulera Karlskrona som nu i praktiken är klara för division 2. Laget har varit snäppet bättre än oss i kvalserien och förtjänar avancemanget. De senaste två säsongerna har det varit en hård kamp mellan lagen som kommer att saknas om vi hamnar i olika serier. Karlskrona har dock många ”supportrar” som missköter sig, dessa kommer ingen att sakna." (lundgiants.se) Jag instämmer helt i det Göran skriver iaf. det ända han gör är att skylla allt på khks suppotrar med en massa osaningar enligt min mening kan Göran Karlsson dra åt helvete
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 12, 2006 14:48:58 GMT 1
Citat från Göran Karlsson, lagkapten och assisterande tränare i Lund: "Det är sorgligt att se beteendet på läktaren. Ni som slogs, hotade funktionärer, skrek rasistiska ord, skräpade ner bortom alla proportioner och var fullkomligt stupfulla ska skämmas. Vittnesmålen från matchen är skrämmande och det är tråkigt att sådant slödder får förstöra matchen för allt normalt folk som går dit och betalar för att se hockey. Något liknande har inte hänt i Lund förut och jag hoppas verkligen att det aldrig händer igen. Det är bara att gratulera Karlskrona som nu i praktiken är klara för division 2. Laget har varit snäppet bättre än oss i kvalserien och förtjänar avancemanget. De senaste två säsongerna har det varit en hård kamp mellan lagen som kommer att saknas om vi hamnar i olika serier. Karlskrona har dock många ”supportrar” som missköter sig, dessa kommer ingen att sakna." (lundgiants.se) Jag instämmer helt i det Göran skriver iaf. det ända han gör är att skylla allt på khks suppotrar med en massa osaningar enligt min mening kan Göran Karlsson dra åt helvete Precis, inte ett ord om lunds brister i samband med arrangemanget.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 12, 2006 14:51:58 GMT 1
Håller med att Görans referat är skrattretande men vad vet han han hade ju fullt upp på isen att freda sitt mål från KHK´s attacker.
En tröst är ju att Lund inte kommer att få det lätt i sin div. nästa säsong då det verkar som om två lag (Halmstad Ungdom & Sannarps HC) från Halmstad kommer att göra dem sällskap. Bägge lag med ambitoner att inte stanna i div. 3 för länge.
Lycka till Göran och co.
|
|
|
Post by Latex on Mar 12, 2006 16:02:32 GMT 1
det ända han gör är att skylla allt på khks suppotrar med en massa osaningar enligt min mening kan Göran Karlsson dra åt helvete Precis, inte ett ord om lunds brister i samband med arrangemanget. Precis som min mamma sa när jag var liten - min pojk är ju så snäll & go, det måste vara dom andra som bråkar - så jävla patetiskt egentligen ! Rensa framför egen dörr & inse eller framförallt - ta reda på vad som egentligen händer/hände ! Vad det gäller morsan - näe hon tror fortfarande att det är alla andras fel när det händer nåt - jo tjenare ! Rannsakning skulle nog behövas lite här å där tycker jag innan man uttalar sig !
|
|