|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 19, 2007 9:37:44 GMT 1
Kommer att bli bättre än både BLT:s och tibros. Hurdå? Direktresultat är redan kraftigt väletablerad och baseras på att matchfunktionärerna "ringer in" sina resultat. Om du har mer fluff eller inte på din pryl tror jag inte har så stor betydelse, det är svårt att lära gamla hundar att sitta, och ännu svårare att få matchfunktionärer att byta rapporteringsställe, och ännu mer omöjligare att få dem att ringa in resultat till två ställen. (spekulation) Fast du norpar antagligen resultaten från Tibro, och isåfall har jag svårt att se hur det blir "bättre". Kanske för att de kommer ha folk på plats som direktrefererar! Alltså kan man ge en bättre matchbild än bara resultat!
|
|
|
Post by mindriot on Sept 26, 2007 10:02:59 GMT 1
Kommer att bli bättre än både BLT:s och tibros. Hurdå? Direktresultat är redan kraftigt väletablerad och baseras på att matchfunktionärerna "ringer in" sina resultat. Om du har mer fluff eller inte på din pryl tror jag inte har så stor betydelse, det är svårt att lära gamla hundar att sitta, och ännu svårare att få matchfunktionärer att byta rapporteringsställe, och ännu mer omöjligare att få dem att ringa in resultat till två ställen. (spekulation) Fast du norpar antagligen resultaten från Tibro, och isåfall har jag svårt att se hur det blir "bättre". Hurdå? Ja det kommer att vara direkt! Resultaten kommer att matas in via mobil eller dator på plats. Enligt tester som vi gjort tar det mellan 30-60 sekunder att göra detta. Så en fördröjning på 2 minuter innan dom som nervöst sitter och tittar framför datorn. Sedan bättre grafiskt. Lättare att överskåda med en insperation av resultattavlan ute i TAR. Period och matchreferat kommer också att finnas. Så ja helt enkelt bättre. ;D
|
|