|
Post by oneandonly on Oct 23, 2007 23:46:14 GMT 1
Det är inte lätt för spelarna att bli bättre när dom bara får höra hur kass dom spelar. nu är det dax för alla sk sanna supportrar att börja stötta laget Bara en stilla undran: Denna tråden hade frågeställningen: Vem är den sanna supportern ? Det skrevs inget negativt alls i densamma. Sedan kom slapshot och började skriva att sluta med de negativa skriverierna....... Sedan påpekade ett par till att man inte skulle skriva negativa saker. Hrm.... Fattar inget ? Måste skrivit i fel tråd, för här fanns ingen spelarkritik. Det var en fråga. Eller kände sig några träffade som aldrig delar ut negativ kritik ?....... Inte vet jag. KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 25, 2007 21:46:32 GMT 1
Svaret på frågan vem som är den sanna supporten har jag för svaret är nämligen mig själv. Så nu när alla vet det så finns det inget mer att tillägga i denna tråden punkt slut.
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 25, 2007 23:20:33 GMT 1
Svaret på frågan vem som är den sanna supporten har jag för svaret är nämligen mig själv. Så nu när alla vet det så finns det inget mer att tillägga i denna tråden punkt slut. O jag tycker att JAG är det och "Nisse" tycker att han är det osv...... Som jag sagt innan. Finns inget RÄTT svar på frågan. Tror VI alla är lika STORA supportrar. KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 26, 2007 6:20:02 GMT 1
NEJ DET ÄR JAG! PUNKT SLUT!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 26, 2007 7:32:05 GMT 1
NEJ DET ÄR JAG! PUNKT SLUT! Men templet du är ju bara på rusta nivå än kom igen när du nåt sandviks nivån = riktig supporter
|
|
|
Post by burt on Oct 26, 2007 9:51:51 GMT 1
Om jag är "DEN" sanna supportern vet jag ej, men trots att jag gråter varje gång jag ser den nya tröjan med den blåa propellern där KHK-logon skulle ha varit, så har jag skaffat precis en sådan tröja själv och märkt den med namn och nummer. Jag ger ris och ros till de spelare som i mitt tycke förtjänar att få det, men framförallt jag kommer alltid att stötta KHK till 110% i både med och motgång och det gör jag för att jag älskar hockey och K-H-K. Vilken jävla tur att jag inte bor i Kallinge...
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 26, 2007 10:04:50 GMT 1
Sann supporter kan man lugnt säga att man är. Har man suttit och frusit arslet av sig i Wämöhallen under väldigt många år då kan man utan tvekan kalla sig det. Var även med på tiden när stålplats i ladan var fullsatt. Visst gnäller man ibland men berömmer också när det går bra. Skulle aldrig tveka på att försvara KHK eller dess spelare i diskussioner med utomstående från andra klubbar m.m.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 8, 2007 22:58:44 GMT 1
Man undrar ju om många i dagens stora publik är samma personer som tyckte det var ballt att gå på Hästö när de gick bra. Inget fel att de i så fall nu går på hockey. MEN det gör mig i så fall orolig för framtiden. När det börjar gå riktigt tungt för KHK. Letar de upp nåt annat lag i kommunen med medvind ?
Tycker många i forumet viker ned sig totalt bara efter ett par mindre bra matcher.
Som tur är är det mer stake i KHK's trupp
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 10, 2007 12:31:01 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 20, 2009 8:14:06 GMT 1
|
|
|
Post by jonnyssenap123 on Jan 21, 2009 7:39:43 GMT 1
* Stödjer laget i med och motgång och har ett hjärta som klappar för klubben. * Som samtidigt vågar kritisera, både med ros och ris. * Som väljer att inte "blunda" för bristerna, men som också ser alla de goda sidorna hos laget/klubben. * Som hejar och stöttar, men som också kan sjunga och skrika lite oförargliga ramsor om motståndaren..
*lägger ner alla pengar och all tid man har på och åka väg o se dom kunna åka 100mil för och se laget
|
|
|
Post by DunderDanne on Nov 10, 2010 13:31:25 GMT 1
Klubben skriver i sitt nyhetsbrev att det kostar 200 kronor för att få vara med i "det är VI som är KHK".
Jag trodde att jag redan var en del av detta trots att jag inte löst medlemskap. Jag har betalat säsongskort i flera säsonger, jag har åkt på ett flertal bortamatcher per säsong, jag har betalat 300 kronor st för två tröjor och köpt en halsduk. Att jag dessutom följt KIK i ur och skur i Wämöhallen har heller inget med hockeyhjärta att göra, det handlar bara om 200 kr i medlemskap.
"Det är VI som är KHK" trodde jag var något spontant som Black Bugs hittade på när de fortfarande var en klack (nu är de bara tröttsamma att lyssna på eftersom det är ett evigt malande på tråkiga ramsor istället för lite spontanitet och humor som kunde skönjas för ett par säsonger sedan).
Sköt detta lite proffsigare är ni snälla. Att gnälla över att inte fler är medlemmar skriker bara desperation om att dra in mer pengar av redan tillräckligt hängivna supporters. Berätta istället vilka sponsoravtal ni har för att det ska vara intressant att vara medlem. Att fjäska med guldklubb och annat tjafs för sponsorerna går bra, vad får en privatperson för pengarna det kostar att vara medlem? Jag känner mig redan tillräckligt hängiven för att låta bli att känna att "det är NI som är KHK".
|
|
|
Post by chriande on Nov 10, 2010 16:42:20 GMT 1
Klubben skriver i sitt nyhetsbrev att det kostar 200 kronor för att få vara med i "det är VI som är KHK". Jag trodde att jag redan var en del av detta trots att jag inte löst medlemskap. Jag har betalat säsongskort i flera säsonger, jag har åkt på ett flertal bortamatcher per säsong, jag har betalat 300 kronor st för två tröjor och köpt en halsduk. Att jag dessutom följt KIK i ur och skur i Wämöhallen har heller inget med hockeyhjärta att göra, det handlar bara om 200 kr i medlemskap. "Det är VI som är KHK" trodde jag var något spontant som Black Bugs hittade på när de fortfarande var en klack (nu är de bara tröttsamma att lyssna på eftersom det är ett evigt malande på tråkiga ramsor istället för lite spontanitet och humor som kunde skönjas för ett par säsonger sedan). Sköt detta lite proffsigare är ni snälla. Att gnälla över att inte fler är medlemmar skriker bara desperation om att dra in mer pengar av redan tillräckligt hängivna supporters. Berätta istället vilka sponsoravtal ni har för att det ska vara intressant att vara medlem. Att fjäska med guldklubb och annat tjafs för sponsorerna går bra, vad får en privatperson för pengarna det kostar att vara medlem? Jag känner mig redan tillräckligt hängiven för att låta bli att känna att "det är NI som är KHK". Jag reagerade också på det inflikade ps;et (Ps Om svaret är Ja – Kanonbra! Då är du redan med i "Det är vi som är KHK" Ds) Denna medlems-värvar-kampanj kan inte vara riktigt genomtänkt. 1. Det framgår inte varför man behöver fler medlemmar. 2. Om man arbetar i organisationen runt KHK, Arenavärdar, Funktionärer, Spelare, Ledare, etc... Då måste man lösa medlemskort? eller? 3. Kan man under pågående verksamhetsår sänka medl.avgiften utan ett medlemsmöte? Nu är ju upp till var och en om man vill vara medlem i KHK, eller helt enkelt bara titta på matcherna, men vill man vara med och kunna påverka det som händer och sker i KHK då måste man vara medlem, även de som arbetar inom klubbens verksamhet ska självklart också vara medlem. Medlem sedan starten 2001.
|
|
|
Post by Jason on Nov 10, 2010 18:27:14 GMT 1
Klubben får till exempel mer "tyngd" bakom eventuella önskemål gentemot t.ex. kommunen med flera medlemmar. Att vara medlem handlar inte om att vara "den sanna supportern". Det kan man vara ändå...
|
|