|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 9, 2007 17:34:15 GMT 1
jag tycker att det är självklart att vi suportrar måste få finnas till och göra sånt som suportrar gör, nu får vi inte använda änns minsta pyroteknik och har vi fel flaggor så blir det liv. Vi måste stå på oss och stödja vårat lag.
Klagar spelare eller ledning på det senare så kan dom ta sig där bak, vi på stå presterar oftast bättre än laget (iallafall än så länge) och vill dom påverka vad vi pysslar med på stå så hoppas jag att dom gillar när vi kommer ned i båset och styr upp deras spel
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 9, 2007 17:51:35 GMT 1
jag tycker att det är självklart att vi suportrar måste få finnas till och göra sånt som suportrar gör, nu får vi inte använda änns minsta pyroteknik och har vi fel flaggor så blir det liv. Vi måste stå på oss och stödja vårat lag. Klagar spelare eller ledning på det senare så kan dom ta sig där bak, vi på stå presterar oftast bättre än laget (iallafall än så länge) och vill dom påverka vad vi pysslar med på stå så hoppas jag att dom gillar när vi kommer ned i båset och styr upp deras spel Håller med i sak men en inställning som "Klagar spelare eller ledning på det senare så kan dom ta sig där bak vi på stå presterar oftast bättre än laget (iallafall än så länge) och vill dom påverka vad vi pysslar med på stå så hoppas jag att dom gillar när vi kommer ned i båset och styr upp deras spe" är en stor anledning till att Firmor bildats som tror sig veta bäst. Men visst det skall vara en rättvis dialog åt båda hållen och Förening coh spelare måste ha förståelse för att det är mycket känslor i en klack för det är vad som driver den
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 9, 2007 17:59:09 GMT 1
jag tycker att det är självklart att vi suportrar måste få finnas till och göra sånt som suportrar gör, nu får vi inte använda änns minsta pyroteknik och har vi fel flaggor så blir det liv. Vi måste stå på oss och stödja vårat lag. Klagar spelare eller ledning på det senare så kan dom ta sig där bak, vi på stå presterar oftast bättre än laget (iallafall än så länge) och vill dom påverka vad vi pysslar med på stå så hoppas jag att dom gillar när vi kommer ned i båset och styr upp deras spel Håller med i sak men en inställning som "Klagar spelare eller ledning på det senare så kan dom ta sig där bak vi på stå presterar oftast bättre än laget (iallafall än så länge) och vill dom påverka vad vi pysslar med på stå så hoppas jag att dom gillar när vi kommer ned i båset och styr upp deras spe" är en stor anledning till att Firmor bildats som tror sig veta bäst. Men visst det skall vara en rättvis dialog åt båda hållen och Förening coh spelare måste ha förståelse för att det är mycket känslor i en klack för det är vad som driver den så länge spelare inte följer regler utan slåss, snackar skit och får betalt, varför ska vi betala och följa regler?
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 9, 2007 18:07:44 GMT 1
Håller med i sak men en inställning som "Klagar spelare eller ledning på det senare så kan dom ta sig där bak vi på stå presterar oftast bättre än laget (iallafall än så länge) och vill dom påverka vad vi pysslar med på stå så hoppas jag att dom gillar när vi kommer ned i båset och styr upp deras spe" är en stor anledning till att Firmor bildats som tror sig veta bäst. Men visst det skall vara en rättvis dialog åt båda hållen och Förening coh spelare måste ha förståelse för att det är mycket känslor i en klack för det är vad som driver den så länge spelare inte följer regler utan slåss, snackar skit och får betalt, varför ska vi betala och följa regler? För att vi behöver inte sjunka till samma låga nivå som andra gör. Bara för att man kan göra saker är det inte alltid rätt att göra dem.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 9, 2007 18:09:41 GMT 1
så länge spelare inte följer regler utan slåss, snackar skit och får betalt, varför ska vi betala och följa regler? För att vi behöver inte sjunka till samma låga nivå som andra gör. Bara för att man kan göra saker är det inte alltid rätt att göra dem. så låt då den som är utan skuld kasta första stenen
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 9, 2007 18:14:52 GMT 1
För att vi behöver inte sjunka till samma låga nivå som andra gör. Bara för att man kan göra saker är det inte alltid rätt att göra dem. så låt då den som är utan skuld kasta första stenen Nuuu blev du lite för poetisk för mig..
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 9, 2007 23:45:43 GMT 1
INGEN KONFETTI PÅ NNÖ TACK! Varför inte? Tycker det var riktigt lyckat senast!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 13, 2007 15:08:01 GMT 1
Jag testade en sån här liten pjäs i Jonstorp. Det var lilla 30cm modellen jag hade och den rätt beskedlig, konfettin flög rakt upp i luften ca:2-3 meter, konfettin i den var av tungt papper så den gled behagligt rakt ner. Funderar på att testa en större modell i TAR då det inte är någon överhängande risk att det kommer ut någon konfetti på isen, då lilla modellen egentligen var rätt så mesig, men kul. Enda minuset var de glada pastellfärgerna på konfettin... Jag var tyvärr inte med i jonstorp, men jag ser den gärna på hemma plan så fort som möjligt. om den e bra kan vi köpa fler
|
|