|
Post by burt on Nov 8, 2007 11:15:28 GMT 1
Jag testade en sån här liten pjäs i Jonstorp. Det var lilla 30cm modellen jag hade och den rätt beskedlig, konfettin flög rakt upp i luften ca:2-3 meter, konfettin i den var av tungt papper så den gled behagligt rakt ner. Funderar på att testa en större modell i TAR då det inte är någon överhängande risk att det kommer ut någon konfetti på isen, då lilla modellen egentligen var rätt så mesig, men kul. Enda minuset var de glada pastellfärgerna på konfettin...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 8, 2007 11:55:15 GMT 1
o jag fick allt på mig va mest rosa o lila pappersbitar
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 8, 2007 12:08:11 GMT 1
o jag fick allt på mig va mest rosa o lila pappersbitar Precis sådana färger du passar i
|
|
|
Post by burt on Nov 8, 2007 12:26:45 GMT 1
o jag fick allt på mig va mest rosa o lila pappersbitar Precis sådana färger du passar i JA, Canucken blev osynlig för en nanosekund... ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 8, 2007 12:58:12 GMT 1
o jag fick allt på mig va mest rosa o lila pappersbitar Precis sådana färger du passar i nej nej nej .. räcker att man va med under den där neon perioden mde spy färgerna gul ,grön o en chockrosa .. få ju fan spader nu när de kommer igen .. snacka om att man mår illa av dem
|
|
|
Post by burt on Nov 8, 2007 14:24:50 GMT 1
Precis sådana färger du passar i nej nej nej .. räcker att man va med under den där neon perioden mde spy färgerna gul ,grön o en chockrosa .. få ju fan spader nu när de kommer igen .. snacka om att man mår illa av dem Nästa gång köper jag det stora röret, men då ska jag sikta lite mer på COOP... ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 8, 2007 14:28:11 GMT 1
hehe vore kul o se hur de funkar hemma o funkar det bra så kan man köpa några st. till kallinge borta
|
|
|
Post by burt on Nov 8, 2007 14:33:46 GMT 1
hehe vore kul o se hur de funkar hemma o funkar det bra så kan man köpa några st. till kallinge borta Framför allt Kallinge hemma nästa gång... ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 9, 2007 7:56:13 GMT 1
INGEN KONFETTI PÅ NNÖ TACK!
|
|
|
Post by sollet on Nov 9, 2007 8:58:20 GMT 1
INGEN KONFETTI PÅ NNÖ TACK! Funkar det med gigantiska motorsågar?
|
|
|
Post by burt on Nov 9, 2007 9:14:24 GMT 1
INGEN KONFETTI PÅ NNÖ TACK! Jodå, det kommer det att bli...
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 9, 2007 9:19:02 GMT 1
INGEN KONFETTI PÅ NNÖ TACK! Funkar det med gigantiska motorsågar? Jadå vore kull att se er på ståplats. Ska du köra den bakom Johan då ?
|
|
|
Post by sollet on Nov 9, 2007 9:58:30 GMT 1
Funkar det med gigantiska motorsågar? Jadå vore kull att se er på ståplats. Ska du köra den bakom Johan då ? Risken är att jag då sågar förmycket och river telefonkiosken
|
|
|
Post by Jason on Nov 9, 2007 13:42:36 GMT 1
Bara det inte kommer in på isen så är det väl ok.
|
|
|
Post by burt on Nov 9, 2007 14:05:13 GMT 1
Bara det inte kommer in på isen så är det väl ok. Kommer det in konfetti på isen när jag avfyrar mina bomber tar jag personligen på mig ansvaret och skyller sedan allt på 4.70
|
|