|
Post by oneandonly on Nov 28, 2007 0:13:38 GMT 1
Flyttar upp tråden !
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 29, 2007 9:07:30 GMT 1
Jag med. Inte så många som ville bidraga med 2 kr
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 29, 2007 10:24:56 GMT 1
Jag med. Inte så många som ville bidraga med 2 kr Folk kanske inte kan lägga hur mycket pengar som helst på KHK?
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 29, 2007 10:32:46 GMT 1
Jag med. Inte så många som ville bidraga med 2 kr Folk kanske inte kan lägga hur mycket pengar som helst på KHK? Så lät det inte när det gällde biljettpriserna 2:- mycket ? Där håller jag med OAO Jag började skriva igen pga 2:-. Vissa slutade skriva ... 56:-
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 29, 2007 11:45:10 GMT 1
Folk kanske inte kan lägga hur mycket pengar som helst på KHK? Så lät det inte när det gällde biljettpriserna 2:- mycket ? Där håller jag med OAO Jag började skriva igen pga 2:-. Vissa slutade skriva ... 56:- Folk skickar sms, lägger pengar i hinken,sponsrar, betalar inträde, köper flaggor till förmån för FL mm. Tycker nog att folk visar stort KHK hjärta även om de inte kan vara med på allt!
|
|
|
Post by sollet on Nov 29, 2007 11:51:23 GMT 1
Så lät det inte när det gällde biljettpriserna 2:- mycket ? Där håller jag med OAO Jag började skriva igen pga 2:-. Vissa slutade skriva ... 56:- Folk skickar sms, lägger pengar i hinken,sponsrar, betalar inträde, köper flaggor till förmån för FL mm. Tycker nog att folk visar stort KHK hjärta även om de inte kan vara med på allt! Men Pålle det fattur du väl att det inte räcker. vad har du sponsrat med 3000? Tänk på sandvikaren i dig, ingentig är bra allt kan bli bättre
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 29, 2007 12:17:29 GMT 1
Så lät det inte när det gällde biljettpriserna 2:- mycket ? Där håller jag med OAO Jag började skriva igen pga 2:-. Vissa slutade skriva ... 56:- Folk skickar sms, lägger pengar i hinken,sponsrar, betalar inträde, köper flaggor till förmån för FL mm. Tycker nog att folk visar stort KHK hjärta även om de inte kan vara med på allt! Jag förstår Din poäng Polle. Samtidigt: Det finns de som ALLTID skänker, andra som nästan alltid gör det, några andra då och då. Slutligen de som ALDRIG gör det. Inte ens medlemmar i BB eller KHK. Där borde väl 2-kronan passa bra ? KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 29, 2007 12:48:30 GMT 1
Folk skickar sms, lägger pengar i hinken,sponsrar, betalar inträde, köper flaggor till förmån för FL mm. Tycker nog att folk visar stort KHK hjärta även om de inte kan vara med på allt! Jag förstår Din poäng Polle. Samtidigt: Det finns de som ALLTID skänker, andra som nästan alltid gör det, några andra då och då. Slutligen de som ALDRIG gör det. Inte ens medlemmar i BB eller KHK. Där borde väl 2-kronan passa bra ? KHK mot 1:an !!!! Självklart kan fler säkert bidra än vad som görs idag. Men det måste vara upp till var och en. Och ingen ska känna sig utanför pga att de inte lägger tillräckligt med pengar!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 29, 2007 13:09:07 GMT 1
Jag förstår Din poäng Polle. Samtidigt: Det finns de som ALLTID skänker, andra som nästan alltid gör det, några andra då och då. Slutligen de som ALDRIG gör det. Inte ens medlemmar i BB eller KHK. Där borde väl 2-kronan passa bra ? KHK mot 1:an !!!! Självklart kan fler säkert bidra än vad som görs idag. Men det måste vara upp till var och en. Och ingen ska känna sig utanför pga att de inte lägger tillräckligt med pengar! De som inte vill betala 80:- i entré kanske känner sig utanför 66:-
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 29, 2007 13:18:14 GMT 1
Självklart kan fler säkert bidra än vad som görs idag. Men det måste vara upp till var och en. Och ingen ska känna sig utanför pga att de inte lägger tillräckligt med pengar! De som inte vill betala 80:- i entré kanske känner sig utanför 66:- Vill du verkligen ta den diskussionen igen? Har all fakta och statistik på min sida. Lite skillnad på Entre och att skänka pengar frivilligt, tycker du inte det?
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 29, 2007 13:19:53 GMT 1
De som inte vill betala 80:- i entré kanske känner sig utanför 66:- Vill du verkligen ta den diskussionen igen? Har all fakta och statistik på min sida. Lite skillnad på Entre och att skänka pengar frivilligt, tycker du inte det? nej jo 68:-
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 29, 2007 13:21:48 GMT 1
Vill du verkligen ta den diskussionen igen? Har all fakta och statistik på min sida. Lite skillnad på Entre och att skänka pengar frivilligt, tycker du inte det? nej jo 68:- Indirekt så bidrar jag med mer pengar till FL genom att få dig till att diskutera
|
|
|
Post by sollet on Nov 29, 2007 13:26:25 GMT 1
Självklart kan fler säkert bidra än vad som görs idag. Men det måste vara upp till var och en. Och ingen ska känna sig utanför pga att de inte lägger tillräckligt med pengar! De som inte vill betala 80:- i entré kanske känner sig utanför 66:- Betalar man inte entre får man stå utanför så enkelt är det.....
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Nov 29, 2007 21:57:02 GMT 1
Ett sätt att få FL-kontot att skjuta rätt genom arenataket ,är att skänka 2-kronan retroaktivt alltså 2 bagis för varje inlägg som någonsin gjorts ;D ;D ;D ;D (såg att HTS var på väg mot 6000 inlägg) innan alla hoppar på mig DETTA ÄR MENAT SOM SKÄMT å andra sidan kommer jag som "nybörjare" att göra som ovan annars kommer jag aldrig upp i valören sedel
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 30, 2007 1:38:35 GMT 1
Bra Frölunda !
|
|