|
Post by mindriot on Nov 30, 2007 14:44:53 GMT 1
Jag är självklart på!!!
2 kr / totalt 2 kr
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 1, 2007 14:41:14 GMT 1
Ett sätt att få FL-kontot att skjuta rätt genom arenataket ,är att skänka 2-kronan retroaktivt alltså 2 bagis för varje inlägg som någonsin gjorts ;D ;D ;D ;D (såg att HTS var på väg mot 6000 inlägg) innan alla hoppar på mig DETTA ÄR MENAT SOM SKÄMT å andra sidan kommer jag som "nybörjare" att göra som ovan annars kommer jag aldrig upp i valören sedel Det är egentligen mycket mer än så. Det är HTS tredje eller fjärde konto då han sagt upp sig på forumet och sedan inte kunnat hålla sig borta och registrerat sig igen. Skulle tippa på att han har mellan 10000-15000 inlägg på sitt samvete Likaså YB borde ha minst lika många som jag om han stannat kvar hela tiden.
|
|
|
Post by HF on Dec 2, 2007 13:02:54 GMT 1
Ett sätt att få FL-kontot att skjuta rätt genom arenataket ,är att skänka 2-kronan retroaktivt alltså 2 bagis för varje inlägg som någonsin gjorts ;D ;D ;D ;D (såg att HTS var på väg mot 6000 inlägg) innan alla hoppar på mig DETTA ÄR MENAT SOM SKÄMT å andra sidan kommer jag som "nybörjare" att göra som ovan annars kommer jag aldrig upp i valören sedel Det är egentligen mycket mer än så. Det är HTS tredje eller fjärde konto då han sagt upp sig på forumet och sedan inte kunnat hålla sig borta och registrerat sig igen. Skulle tippa på att han har mellan 10000-15000 inlägg på sitt samvete Likaså YB borde ha minst lika många som jag om han stannat kvar hela tiden. 10-15 tusen räcker inte, från början hade han ju en användare som "hette" Jens och då borde han haft en minst 3-5000 med den också, vi skulle fått en bra lirare då...
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 2, 2007 20:09:18 GMT 1
Tror inte Jens hann skriva över 1000 inlägg dock...har jag för mig. Forumet hade inte funnits så länge innan han stack.
|
|