|
Post by HF on Dec 8, 2007 12:41:08 GMT 1
...hur karl hinner och orkar. Eget företag, en supporterklubb, 5 barn, 1 fru och ett jävla stort intresse.
Stamkund på blomsterlandet måste han vara för att hålla frugan i shack, en jävla organisatör för att hålla reda på barnen. En buss till bil för att få plats med klanen.
Tänk på hälsan Pierre så du inte går in i väggen, du är alldeles för viktigt för det!!
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 8, 2007 12:45:27 GMT 1
...hur karl hinner och orkar. Eget företag, en supporterklubb, 5 barn, 1 fru och ett jävla stort intresse. Stamkund på blomsterlandet måste han vara för att hålla frugan i shack, en jävla organisatör för att hålla reda på barnen. En buss till bil för att få plats med klanen. Tänk på hälsan Pierre så du inte går in i väggen, du är alldeles för viktigt för det!! Tack för omtanken HF! Nu är jag ju inte ensam om att sköta allt det här, för jag har många vänner runt omkring mig som hjälper till! Men det är som du skriver så krävs det ett jävla stort intresse i det man sysslar med! Man springer inte in i en vägg!! För det finns alltid en dörr att öppna!
|
|
|
Post by HF on Dec 8, 2007 12:56:40 GMT 1
...hur karl hinner och orkar. Eget företag, en supporterklubb, 5 barn, 1 fru och ett jävla stort intresse. Stamkund på blomsterlandet måste han vara för att hålla frugan i shack, en jävla organisatör för att hålla reda på barnen. En buss till bil för att få plats med klanen. Tänk på hälsan Pierre så du inte går in i väggen, du är alldeles för viktigt för det!! Tack för omtanken HF! Nu är jag ju inte ensam om att sköta allt det här, för jag har många vänner runt omkring mig som hjälper till! Men det är som du skriver så krävs det ett jävla stort intresse i det man sysslar med! Man springer inte in i en vägg!! För det finns alltid en dörr att öppna! hehe. Se det som en hyllning!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 8, 2007 13:00:12 GMT 1
...hur karl hinner och orkar. Eget företag, en supporterklubb, 5 barn, 1 fru och ett jävla stort intresse. Stamkund på blomsterlandet måste han vara för att hålla frugan i shack, en jävla organisatör för att hålla reda på barnen. En buss till bil för att få plats med klanen. Tänk på hälsan Pierre så du inte går in i väggen, du är alldeles för viktigt för det!! Kan bara hålla med dig HF. YB är enormt viktig för hela klubben, för är ståplats tyst så tappar man en del av upplevelsen!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 8, 2007 19:07:09 GMT 1
...hur karl hinner och orkar. Eget företag, en supporterklubb, 5 barn, 1 fru och ett jävla stort intresse. Stamkund på blomsterlandet måste han vara för att hålla frugan i shack, en jävla organisatör för att hålla reda på barnen. En buss till bil för att få plats med klanen. Tänk på hälsan Pierre så du inte går in i väggen, du är alldeles för viktigt för det!! Jaha du ska köpa båt Men BMM är redan billigast i sydost
|
|
|
Post by Sickboy on Dec 30, 2007 19:51:59 GMT 1
Pirre är helt jävla otrolig med allt det arbete han lägger ner... Man ska inte heller glömma OAO som va den som kom upp med ide´n om Folkets Lirare och som ständigt kommer med nya lysande ide´er om insamlingar och sätt att tjäna pengar. Och man kan ju bara ana vilket jobb som ligger bakom den geniala nyheten med travtipset... Inte ska man heller glömma Mats "mindriot" som lägger ner massor med tid på den snyggaste supportersidan som jag sett... Helt jävla otroligt grabbar..!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Dec 30, 2007 20:49:36 GMT 1
Då tycker jag att vi hjälper YB o BB mot grums lyfter våra feta arslen och ställer oss på stå.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 31, 2007 16:12:56 GMT 1
Pirre är helt jävla otrolig med allt det arbete han lägger ner... Man ska inte heller glömma OAO som va den som kom upp med ide´n om Folkets Lirare och som ständigt kommer med nya lysande ide´er om insamlingar och sätt att tjäna pengar. Och man kan ju bara ana vilket jobb som ligger bakom den geniala nyheten med travtipset... Inte ska man heller glömma Mats "mindriot" som lägger ner massor med tid på den snyggaste supportersidan som jag sett... Helt jävla otroligt grabbar..! Håller med, kan nästan tro de sysslar med detta på heltid...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 9, 2008 16:09:32 GMT 1
YB gör ett jätte jobb men en sak jag iallafall tycker är lite konstigt är att det bara är han ur BB's styrelse som hittas på ståplats. nog för att YB är ansiktet utåt men det finns ju fler än han som kan prata med folk och lyssna på deras ideer. Nu vet jag att mindriot skötter lajvuppdateringen och vill sitta för att kunna sköta det men det finns ändå andra som borde finnas på plats. Jag tror inte änns att medlemarna kan peka ut styrelsen på en match det e riktigt kass.
|
|
|
Post by burt on Jan 9, 2008 16:38:59 GMT 1
YB gör ett jätte jobb men en sak jag iallafall tycker är lite konstigt är att det bara är han ur BB's styrelse som hittas på ståplats. nog för att YB är ansiktet utåt men det finns ju fler än han som kan prata med folk och lyssna på deras ideer. Nu vet jag att mindriot skötter lajvuppdateringen och vill sitta för att kunna sköta det men det finns ändå andra som borde finnas på plats. Jag tror inte änns att medlemarna kan peka ut styrelsen på en match det e riktigt kass. Styrelsen behöver ínte finnas på stå, men det är bra om det finns representanter från styrelsen eller andra som är insatta i BB på stå. Det kan faktiskt vara någon som vill bli medlem eller har funderingar och frågon om/till BB...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 9, 2008 17:44:35 GMT 1
YB gör ett jätte jobb men en sak jag iallafall tycker är lite konstigt är att det bara är han ur BB's styrelse som hittas på ståplats. nog för att YB är ansiktet utåt men det finns ju fler än han som kan prata med folk och lyssna på deras ideer. Nu vet jag att mindriot skötter lajvuppdateringen och vill sitta för att kunna sköta det men det finns ändå andra som borde finnas på plats. Jag tror inte änns att medlemarna kan peka ut styrelsen på en match det e riktigt kass. precis och nu är det bara YB som är på plats, jag tycker att det e dåligt av dom andra att inte ställa upp. BB är fler än bara YB Styrelsen behöver ínte finnas på stå, men det är bra om det finns representanter från styrelsen på stå varje match, likså att det finns representanter från styrelsen på varje bortamatch. Det kan faktiskt vara någon som vill bli medlem eller har funderingar och frågon om/till BB...
|
|
|
Post by HF on Jan 9, 2008 21:58:05 GMT 1
YB gör ett jätte jobb men en sak jag iallafall tycker är lite konstigt är att det bara är han ur BB's styrelse som hittas på ståplats. nog för att YB är ansiktet utåt men det finns ju fler än han som kan prata med folk och lyssna på deras ideer. Nu vet jag att mindriot skötter lajvuppdateringen och vill sitta för att kunna sköta det men det finns ändå andra som borde finnas på plats. Jag tror inte änns att medlemarna kan peka ut styrelsen på en match det e riktigt kass. Styrelsen behöver ínte finnas på stå, men det är bra om det finns representanter från styrelsen eller andra som är insatta i BB på stå. Det kan faktiskt vara någon som vill bli medlem eller har funderingar och frågon om/till BB... och var tog Burt vägen nu då?
|
|