|
Post by anticonnie on Jan 11, 2008 20:12:25 GMT 1
Nu på måndag kväll vill vi i BB och KHK ha lite hjälp, Meningen är att vi ska spela in lite ramsor och sånger som sedan kommer att omvandlas till ringsingnaler som kommer att kunna laddas ner för en liten kostand! Vi behöver ha ihop 25-35 personer,Jag vänder mig även till sittplatsfolket för detta lilla projekt! Anmälan gör till mig via pm och då helst innan söndag kl 1300 Men det är inget hinder om vi skulle bli fler än 35 för det ger ju bara ännu högre effekt! Plats=TAR Tid =1800 Måndag 14/1 Just nu 10st INSTÄLLT
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 12, 2008 2:15:03 GMT 1
bara 7 fick du inte med dig alla barnen, för du har ju en hel klass? jag e på för övrigt
|
|
|
Post by mindriot on Jan 12, 2008 3:00:44 GMT 1
Klart att man är på här. Jag och Aupan tar med oss SpannAnna också.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 12, 2008 11:19:48 GMT 1
Kan tyvärr inte vara med .. kommer att flytta o packa allt som inte e packat
|
|
|
Post by BigDog on Jan 28, 2008 14:34:12 GMT 1
Problem med att det blev inställt? ! - Nej, skapade bara nya möjligheter. Mickarna var uppsatta på NNÖ under matchen mot Halmstad - Blev säkert fina "signaler", för bättre drag på stå var det länge sedan man såg/hörde.
|
|
|
Post by khathinka on Jan 28, 2008 18:32:32 GMT 1
Problem med att det blev inställt? ! - Nej, skapade bara nya möjligheter. Mickarna var uppsatta på NNÖ under matchen mot Halmstad - Blev säkert fina "signaler", för bättre drag på stå var det länge sedan man såg/hörde. När kommer resultatet av det då? och var kommer man kunna hitta det?? *nyfiken*
|
|
|
Post by BigDog on Jan 29, 2008 7:40:23 GMT 1
Problem med att det blev inställt? ! - Nej, skapade bara nya möjligheter. Mickarna var uppsatta på NNÖ under matchen mot Halmstad - Blev säkert fina "signaler", för bättre drag på stå var det länge sedan man såg/hörde. När kommer resultatet av det då? och var kommer man kunna hitta det?? *nyfiken* Troligen på BBs hemsida, men vi får väl vänta och se tills Mats har fått igång siten igen - Kör hårt Mats!!!!
|
|