|
Post by HF on Jan 12, 2008 22:13:35 GMT 1
Jag tycker det ser rätt bedrövligt ut...har ögnat igenom lite....ELLER så begriper jag mig inte på det..heh... Bedrövligt ? FL får sina pengar. Huvudsaken ! Jaså? Själv spelar jag för att vinna till mig...och det är jag säker på att vi kommer göra framöver!! Sen är det ju bonus att det blir lite till FL.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2008 22:14:18 GMT 1
Haha....jo, det är ju bara därför vi spelar... Ibland undrar jag om du tänker på NÅGOT annat än hockey eller FL....verkar näst intill sjukligt... Personligen spelar jag för att vinna...annars kan man ju lika gärna stoppa pengarna i en spargris...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2008 22:20:25 GMT 1
Haha....vi skrev detta samtidigt!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 12, 2008 22:35:27 GMT 1
Jag tycker det ser rätt bedrövligt ut...har ögnat igenom lite....ELLER så begriper jag mig inte på det..heh... Bedrövligt ? FL får sina pengar. Huvudsaken ! Nja, ju mer vi vinner ju mer vinner ju FL...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 12, 2008 23:21:03 GMT 1
Bedrövligt ? FL får sina pengar. Huvudsaken ! Jaså? Själv spelar jag för att vinna till mig...och det är jag säker på att vi kommer göra framöver!! Sen är det ju bonus att det blir lite till FL. jag vet att man på lång sikt förlorar pengar på at spela på trav. Ett kul sätta att bidra till FL Om du bara var ute för att tjäna pengar för egen del är det väl bättre att gå med i ett bolag som ej skänker pengar till FL
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 13, 2008 9:47:09 GMT 1
Jaså? Själv spelar jag för att vinna till mig...och det är jag säker på att vi kommer göra framöver!! Sen är det ju bonus att det blir lite till FL. jag vet att man på lång sikt förlorar pengar på at spela på trav. Ett kul sätta att bidra till FL Om du bara var ute för att tjäna pengar för egen del är det väl bättre att gå med i ett bolag som ej skänker pengar till FL Där har Du fel Mr hts. Jag har större vinst på sikt med trav än Du kan ana. Vill INTE skriva några siffror här. Vågar tom säga att av alla spel är det trav Du går i vinst med i längden. Många av våra kunder som enbart lever på det. KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by HF on Jan 13, 2008 11:58:25 GMT 1
jag vet att man på lång sikt förlorar pengar på at spela på trav. Ett kul sätta att bidra till FL Om du bara var ute för att tjäna pengar för egen del är det väl bättre att gå med i ett bolag som ej skänker pengar till FL Där har Du fel Mr hts. Jag har större vinst på sikt med trav än Du kan ana. Vill INTE skriva några siffror här. Vågar tom säga att av alla spel är det trav Du går i vinst med i längden. Många av våra kunder som enbart lever på det. KHK mot 1:an !!!! Kan man sin sak blir man nog rik.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 13, 2008 12:39:03 GMT 1
jag vet att man på lång sikt förlorar pengar på at spela på trav. Ett kul sätta att bidra till FL Om du bara var ute för att tjäna pengar för egen del är det väl bättre att gå med i ett bolag som ej skänker pengar till FL Där har Du fel Mr hts. Jag har större vinst på sikt med trav än Du kan ana. Vill INTE skriva några siffror här. Vågar tom säga att av alla spel är det trav Du går i vinst med i längden. Många av våra kunder som enbart lever på det. KHK mot 1:an !!!! att du inte sagt detta tidigare OAO Ska genast börja kolla efter hus i Spanien ... förlåt Rosenholm
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 15, 2008 8:14:59 GMT 1
Haha....jo, det är ju bara därför vi spelar... Ibland undrar jag om du tänker på NÅGOT annat än hockey eller FL....verkar näst intill sjukligt... Personligen spelar jag för att vinna...annars kan man ju lika gärna stoppa pengarna i en spargris... Det finns många som brinner för hockeyn i Karlskrona och lägger mycket tid och pengar. Sjukligt ? Ja, kanske. Vad man ska kalla ditt eviga gnällande på allt KHK o BB gör går ju att diskutera ....
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 15, 2008 8:19:43 GMT 1
jag vet att man på lång sikt förlorar pengar på at spela på trav. Ett kul sätta att bidra till FL Om du bara var ute för att tjäna pengar för egen del är det väl bättre att gå med i ett bolag som ej skänker pengar till FL Där har Du fel Mr hts. Jag har större vinst på sikt med trav än Du kan ana. Vill INTE skriva några siffror här. Vågar tom säga att av alla spel är det trav Du går i vinst med i längden. Många av våra kunder som enbart lever på det. KHK mot 1:an !!!! OK låt mig säga så här. Genomsnittspelare förlorar ju i längden på att spela på trav och allt annat spel. Sen kan man ju genom kunskap och smart uppbyggda system bli en vinnare i längden. (i skicklighetsspelen) OAO är säkert ett bra exempel på detta
|
|
|
Post by sollet on Jan 15, 2008 9:22:40 GMT 1
Där har Du fel Mr hts. Jag har större vinst på sikt med trav än Du kan ana. Vill INTE skriva några siffror här. Vågar tom säga att av alla spel är det trav Du går i vinst med i längden. Många av våra kunder som enbart lever på det. KHK mot 1:an !!!! OK låt mig säga så här. Genomsnittspelare förlorar ju i längden på att spela på trav och allt annat spel. Sen kan man ju genom kunskap och smart uppbyggda system bli en vinnare i längden. (i skicklighetsspelen) OAO är säkert ett bra exempel på detta Är det oftast inte så då att om man spelar under en längre tid så lär man sig vad man ska titta på och hur du ska göra dina system för att på bästa sätt ha störst chans att vinna. Å andra sidan är det helt frivilligt, man kan köpa en trisslott om man nu tror mer på det, men där handlar det enbart om tur o inget annat.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 15, 2008 9:33:06 GMT 1
OK låt mig säga så här. Genomsnittspelare förlorar ju i längden på att spela på trav och allt annat spel. Sen kan man ju genom kunskap och smart uppbyggda system bli en vinnare i längden. (i skicklighetsspelen) OAO är säkert ett bra exempel på detta Är det oftast inte så då att om man spelar under en längre tid så lär man sig vad man ska titta på och hur du ska göra dina system för att på bästa sätt ha störst chans att vinna. Å andra sidan är det helt frivilligt, man kan köpa en trisslott om man nu tror mer på det, men där handlar det enbart om tur o inget annat. Absolut. Ungefär vad jag menade
|
|
|
Post by sollet on Jan 15, 2008 9:33:12 GMT 1
Haha....jo, det är ju bara därför vi spelar... Ibland undrar jag om du tänker på NÅGOT annat än hockey eller FL....verkar näst intill sjukligt... Personligen spelar jag för att vinna...annars kan man ju lika gärna stoppa pengarna i en spargris... Det finns många som brinner för hockeyn i Karlskrona och lägger mycket tid och pengar. Sjukligt ? Ja, kanske. Vad man ska kalla ditt eviga gnällande på allt KHK o BB gör går ju att diskutera ....
|
|
|
Post by climber on Jan 15, 2008 13:02:55 GMT 1
Jag kan ju säga så här:
Jag¨är en stolt prenumerant av Vinn Mera. Har fått jäkligt bra tips av dig där OAO man tackar o bugar. det visar att du har en jäkla bred kunskap av trav, det vet ju alla vi prenumeranter. TACK OAO.
|
|
|
Post by jompa on Jan 15, 2008 13:34:15 GMT 1
Det är ju frivilligt att vara med på en andel eller två! Jag är med
|
|