|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 15, 2008 15:32:31 GMT 1
Haha....jo, det är ju bara därför vi spelar... Ibland undrar jag om du tänker på NÅGOT annat än hockey eller FL....verkar näst intill sjukligt... Personligen spelar jag för att vinna...annars kan man ju lika gärna stoppa pengarna i en spargris... Det finns många som brinner för hockeyn i Karlskrona och lägger mycket tid och pengar. Sjukligt ? Ja, kanske. Vad man ska kalla ditt eviga gnällande på allt KHK o BB gör går ju att diskutera .... hur har mr C gnällt på BB?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 15, 2008 16:39:48 GMT 1
Det är ju frivilligt att vara med på en andel eller två! Jag är med Jag också
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 15, 2008 16:41:42 GMT 1
Det finns många som brinner för hockeyn i Karlskrona och lägger mycket tid och pengar. Sjukligt ? Ja, kanske. Vad man ska kalla ditt eviga gnällande på allt KHK o BB gör går ju att diskutera .... hur har mr C gnällt på BB? Inte på BB generellt men på initiativet med FL och hur det hanterats. Men shit the same. Jag bara svarade på ett påhopp från Mr C ang att jag tyckte det var viktigt att FL fick in pengar via OAO's eminenta initiativ
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 16, 2008 20:18:05 GMT 1
Det finns många som brinner för hockeyn i Karlskrona och lägger mycket tid och pengar. Sjukligt ? Ja, kanske. Vad man ska kalla ditt eviga gnällande på allt KHK o BB gör går ju att diskutera .... hur har mr C gnällt på BB? Oj...detta förtjänar du nästan en kram för!!!!
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 23, 2008 16:06:47 GMT 1
Väntar med spänning på DENNA veckas bolagsspel. När öppnar andels-bokningen?
|
|