|
Post by oneandonly on Nov 30, 2008 2:06:46 GMT 1
Det hade varit roligt med ett Tifo av något slag i någon av matcherna som är kvar innan jul.
|
|
|
Post by HF on Nov 30, 2008 10:32:11 GMT 1
Det verkar finnas en tifogrupp men inget verkar hända. Antar att man inte fått in tillräckligt med pengar till något kul.
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 30, 2008 10:46:26 GMT 1
Vet att de planerar ett tifo men det blir efter jul:)
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 30, 2008 10:47:59 GMT 1
Vet att de planerar ett tifo men det blir efter jul:) Låter spännande......... Hoppas det blir mot Örebro.......
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 30, 2008 12:33:26 GMT 1
Vårt Farmarlag Taif kör ju med "STOLTHET, HJÄRTA, TRADITION" vad sägs om att kontra den 21 sep med en banderoll med texten " NYTÄNK, HJÄRTA, PENGAR" Haha ;D Klockren!
|
|
|
Post by HF on Nov 30, 2008 13:46:15 GMT 1
Vårt Farmarlag Taif kör ju med "STOLTHET, HJÄRTA, TRADITION" vad sägs om att kontra den 21 sep med en banderoll med texten " NYTÄNK, HJÄRTA, PENGAR" Haha ;D Klockren! Några dagar på sig att göra en iför onsdag.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 30, 2008 23:12:09 GMT 1
Några dagar på sig att göra en iför onsdag. Ja.. det hade ju inte varit helt fel ;D
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 1, 2008 0:17:44 GMT 1
Det hade varit roligt med ett Tifo av något slag i någon av matcherna som är kvar innan jul. Vem hade du tänkt skulle göra det då? Ska du göra det själv eller tillsammans med dig själv? Det ska bli kul att se ditt TIFO! Känner du igen dig oaoao ? ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 1, 2008 0:31:05 GMT 1
Det hade varit roligt med ett Tifo av något slag i någon av matcherna som är kvar innan jul. Vem hade du tänkt skulle göra det då? Ska du göra det själv eller tillsammans med dig själv? Det ska bli kul att se ditt TIFO! Känner du igen dig oaoao ? ;D Nu finns det visserligen en Tifo grupp, men jag är INTE den som är den. Om Du ställer upp så kan VI båda planera upp ett tillsammans. Jag ska se till att avvara den tiden om Du också är med och hjälper till och avsätter tid. Vågar jag gissa att Du kommer med en dålig förklaring ? Skicka mig PM och säg om Du är på !
|
|
Burt
Ungdomslirare
|
Post by Burt on Dec 1, 2008 10:32:03 GMT 1
Det behövs inga TIFO när vi har dig OAO, du är världens bästa TIFO. GE MIG ETT K...........
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 1, 2008 10:41:49 GMT 1
MINA DAMER OCH HERRAR ... POJKAR OCH FLICKOR ... HELA SITTPLATS ... HELA STÅPLATS!
|
|
|
Post by Mäki on Dec 1, 2008 13:52:04 GMT 1
Tifon håller på att planeras, kommer någon gång efter jul, kan inte säga när, ska bli lite av en "överraskning"
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 1, 2008 17:23:11 GMT 1
Vem hade du tänkt skulle göra det då? Ska du göra det själv eller tillsammans med dig själv? Det ska bli kul att se ditt TIFO! Känner du igen dig oaoao ? ;D Nu finns det visserligen en Tifo grupp, men jag är INTE den som är den. Om Du ställer upp så kan VI båda planera upp ett tillsammans. Jag ska se till att avvara den tiden om Du också är med och hjälper till och avsätter tid. Vågar jag gissa att Du kommer med en dålig förklaring ? Skicka mig PM och säg om Du är på ! Ta ett skämt nån gång!! Jag är inte ett dugg intresserad av att fixa nåt tifo! Isåfall hade jag väl gjort det! Behöver inte ens förklara bort det, bara att säga sanningen! INTE INTRESSERAD! Förstod du inte mitt skämt, eller rättare sagt IRONI så ska jag förklara det för dig!
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 2, 2008 3:31:14 GMT 1
Nu finns det visserligen en Tifo grupp, men jag är INTE den som är den. Om Du ställer upp så kan VI båda planera upp ett tillsammans. Jag ska se till att avvara den tiden om Du också är med och hjälper till och avsätter tid. Vågar jag gissa att Du kommer med en dålig förklaring ? Skicka mig PM och säg om Du är på ! Ta ett skämt nån gång!! Jag är inte ett dugg intresserad av att fixa nåt tifo! Isåfall hade jag väl gjort det! Behöver inte ens förklara bort det, bara att säga sanningen! INTE INTRESSERAD! Förstod du inte mitt skämt, eller rättare sagt IRONI så ska jag förklara det för dig! Jag kan inte sluta skratta......... ;D Du har nog en framtid som ståupp komiker...... ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 2, 2008 8:06:51 GMT 1
Jag har kommit på en ramsa såhär i juletider... Melodi; Tomtarnas julnatt.. Stryka medhårs men aldrig aldrig mothårs, kåååhåååkååå Slicka slicka slicka dom där bakom, kåååhåååkååå Men endast om du håller med herr Nilsson, meeed heeerr Niiilssooon Ta det med lite humor, så ni inte blir helt upp över öronen
|
|