|
Post by aloviak on Nov 26, 2011 14:05:58 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Nov 27, 2011 16:00:22 GMT 1
Inga kommentarer om nya ramsan , vinnare av sunes ramstävling tycker den fungerade bra och vi kan byta namn efter prestation kanon och enkel att lära
|
|
|
Post by puma78 on Jan 22, 2012 21:18:55 GMT 1
Byt låt när KHK gör mål.... Ska ju vara Money talks med AC/DC.....Inte Intro låten där oxå...Elr?
|
|
|
Post by stolpeout on Jan 22, 2012 21:21:40 GMT 1
The Bones ÄR KHK både vid intro o mål...tradition......
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 22, 2012 22:01:26 GMT 1
Byt låt när KHK gör mål.... Ska ju vara Money talks med AC/DC.....Inte Intro låten där oxå...Elr? Hade inte tackat nej till en annan låt vid antingen intro eller mål. ^^ Men känns inte som något viktigt. Ps. Man märker att det går bra för laget när trådar som denna ploppar upp igen. Ds.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 10, 2012 20:14:26 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Nov 16, 2012 21:38:29 GMT 1
|
|
|
Post by paradis on Nov 18, 2012 9:49:43 GMT 1
Roligt att se aktivitet i denna tråden:) Det blev verkligen skitbra mot ssk under introt, dock finns det mer att klämma ut under match, även här! Nu väntar Oskarshamn borta på onsdag, precis som i Ljungby förväntar jag mig att det bara finns en klack i hallen och den är tillrest!!
|
|
|
Post by khkhkhfan on Oct 29, 2015 0:42:33 GMT 1
Hej jag tycker att KHK klacken (Blackbugs) gör ett väldigt bra jobb. Men jag tycker att vi borde komma på lite fler och lite roligare ramsor till vår arena. Vi borde försöka få de mer musikaliska anhängarna hjälpa oss med detta på något sätt. Hur?
Enligt mig är "Sune-sune ge oss en sång" ramsan riktigt bra då nästan hela arenan går igång på den. Skulle man inte kunna köra något liknande koncept med andra gamla klackledare eller röststarka personer som vill vara med på det? Bara en idé men det kanske hade varit nåt?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2015 11:14:51 GMT 1
Om man får komma med någon kritik så tycker jag att den omgjorda "Till attack"-ramsan känns.. ja jag vet inte riktigt. Känns lite olustigt att sjunga som SM-guld när vi varit cementerade i botten sedan starten på säsongen.
|
|