|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 17, 2008 0:53:57 GMT 1
Nu har denna tråden spårat ur lite tycker jag i alla fall. Jag måste bara säga att jag personligen tycker att det är självklart att vi tittar på större och äldre supp-föreningar och apar efter, finns det en ramsa vi gillar så lånar vi den osv. Sen är det självklart att inte alla tycker som mig. och att vissa till och med kan reta sig på att vi använder ramsor som andra svenska klubbar använder, mitt förslag är att försöka få ett patent på grejerna och kan ni inte det så är det inte erat utan allas
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 17, 2008 8:07:24 GMT 1
Om det är nån i eran "klack" som har hjärta så är det väll youngblood. många av er så kallade suppotrar som alltid är trogna (ironi) som alltid sjunger även fast ní ligger under , (Y) ...och du reser upp till sthlm för att se varenda hemmamatch? Nej men dem flesta, sen är de stor skillnad på att åka till stockholm och Tingsryd ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 17, 2008 9:05:31 GMT 1
Haha då är du ju ännu mer pinsammare xD först snor AJK vår tillsammans ramsa , xD phahahahha tattare xD sen ställer du dig på stå plats åh sjunger massa kopior av bajen ramsa , TUMMEN UPP Gör jag det? Den enda gången jag är på ståplats är när AIK lirar .. ni kanske har "bättre publik" men kolla bara hur många gånger AIK vunnit SM-guld .. i både hockey och fotboll. quote] Du menar alla de 2(!) gulden ni tagit de senaste 71 åren i fotbollsallsvenskan? Alltid lika roligt när AIK ska försöka framställa sig själva som en storklubb efter era resultat. Malmö FF hann med att ta 14 guld och vinna Allsvenskan 19 gånger, under er 55 år långa "formsvacka" utan ett enda guld. Nu är ju AIK inte bara fotboll vännen..
|
|
|
Post by fight on Dec 17, 2008 11:32:18 GMT 1
Gör jag det? Den enda gången jag är på ståplats är när AIK lirar .. ni kanske har "bättre publik" men kolla bara hur många gånger AIK vunnit SM-guld .. i både hockey och fotboll. quote] Du menar alla de 2(!) gulden ni tagit de senaste 71 åren i fotbollsallsvenskan? Alltid lika roligt när AIK ska försöka framställa sig själva som en storklubb efter era resultat. Malmö FF hann med att ta 14 guld och vinna Allsvenskan 19 gånger, under er 55 år långa "formsvacka" utan ett enda guld. Nu är ju AIK inte bara fotboll vännen.. Dom har väl ett innebandy lag också??
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 17, 2008 12:31:43 GMT 1
Nu är ju AIK inte bara fotboll vännen.. Dom har väl ett innebandy lag också?? Och ett litet litet hockey lag.. Somsagt så är gnaget bra mer än hockey och fotboll.. ska bli kul när ni radar upp eran klubbs antal SM-guld.
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 17, 2008 14:49:03 GMT 1
Vissa pratar om Titlar vi pratar om Passion
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 17, 2008 16:16:22 GMT 1
Vissa pratar om Titlar vi pratar om Passion Passion.. vem somhelst kan stå och hoppa som en dåre efter lite droger
|
|
|
Post by HF on Dec 17, 2008 16:16:30 GMT 1
Vissa pratar om Titlar vi pratar om Passion Men va fan har AIK fotboll men KHK att göra då? Det är som om vi skulle jämföra oss med Frosta hockey.
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 18, 2008 16:05:22 GMT 1
Vissa pratar om Titlar vi pratar om Passion Passion.. vem somhelst kan stå och hoppa som en dåre efter lite droger aa fast du hoppar väll för ost ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 18, 2008 16:44:05 GMT 1
Tycker att en sådan passionerad ultraskille som dig lägger ner lite väl mycket tid på att kritisera/bedöma en lite supporterförening som BB.
ps. Din farsa kallas för Nisse eller ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 18, 2008 20:06:40 GMT 1
Passion.. vem somhelst kan stå och hoppa som en dåre efter lite droger aa fast du hoppar väll för ost ? Ost? Haha.. Är det inte passion när en stor det av en supporter förening går in på en presskonferans och utrycker sitt missnöje av ledningen så vet jag inte vad det är.. Men passion för dig är väll att skutta upp och ner åt ett lag som knappt har några meriter alls.. För att sedan sitta och röka på dom andra dagarna..
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 19, 2008 1:07:01 GMT 1
Tycker att en sådan passionerad ultraskille som dig lägger ner lite väl mycket tid på att kritisera/bedöma en lite supporterförening som BB. ps. Din farsa kallas för Nisse eller ? Japp
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 20, 2008 12:28:54 GMT 1
Om det är nån i eran "klack" som har hjärta så är det väll youngblood. många av er så kallade suppotrar som alltid är trogna (ironi) som alltid sjunger även fast ní ligger under , (Y) I bland undrar man om folk tänker innan dom skriver ?`
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 14, 2009 8:28:31 GMT 1
En annan variant på köpelags ramsan Nilsson! Ja titta där på Niiiilsson! Han gör iiingenting när *lagförkortning*(UIF, OIK osv...) gör mål! Fan står du där och sover?!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 8:50:59 GMT 1
En annan variant på köpelags ramsan Nilsson! Ja titta där på Niiiilsson! Han gör iiingenting när *lagförkortning*(UIF, OIK osv...) gör mål! Fan står du där och sover?! Kör den du. Den är lagom för din nivå
|
|