|
Post by Mäki on Mar 12, 2008 23:53:31 GMT 1
Jag vet inga andra som kör med tifo i varje match som spelas. Någon annan som vet?
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 13, 2008 22:28:03 GMT 1
BLT ska tydligen hjälpa Mörrums supportrar med Tifo till matchen mot KHK. Saxat: "Fick nyss ett samtal från BLT! JA tidningen Ls och Blt kommer att samordna ett tifo. DVS att det gynnar båda parterna. Men då skulle jag vilja ha hjälp av ett par mannar. som skall kunna vara på Jössa vid 17-17.30 tiden på onsdag mot KHK." Någon som är förvånad ?...................
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 14, 2008 10:10:20 GMT 1
BLT ska tydligen hjälpa Mörrums supportrar med Tifo till matchen mot KHK. Saxat: "Fick nyss ett samtal från BLT! JA tidningen Ls och Blt kommer att samordna ett tifo. DVS att det gynnar båda parterna. Men då skulle jag vilja ha hjälp av ett par mannar. som skall kunna vara på Jössa vid 17-17.30 tiden på onsdag mot KHK." Någon som är förvånad ?................... Nä, lökarna kan behöva all hjälp de kan få! ;D Säker så kommer BLT att höra av sig till BB när det är dax för våran hemmamatch. Reklam, reklam reklam. Och det är då vi ska tacka nej.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 14, 2008 10:37:20 GMT 1
Är ingen stor Dif supporter men detta tifo är riktigt mäktigt. Lite segt i början av filmen men sen blir det grymt. Kanske nåt att försöka få till framöver? www.youtube.com/watch?v=O38DYN84eVI
|
|
|
Post by Jason on Mar 14, 2008 11:56:10 GMT 1
|
|
|
Post by kex on Mar 15, 2008 13:01:29 GMT 1
Exakt, den första länken är klockren! Ett kaostifo mot mörrum skulle inte sitta fel
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 15, 2008 17:17:50 GMT 1
tycker vi kör kusten vackra stad och här e khk a-lag mot västervik vi måste öva in dom så att vi kan får lite tryck på dom
khk till ettan
|
|
|
Post by Mäki on Mar 15, 2008 23:44:27 GMT 1
Håller med dig Saxen. Tycker vi kan testa lite nytt nu, nån gång ska ju vara de första!
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 17, 2008 8:38:16 GMT 1
Låg och tänkte på en sak igår. Sista matchen hemma mot Mörrum, ska vi inte ha ett DJÄVULSKT kaos tifo när slutsignalen går med konfettikanoner, ballonger, creperullar och flaggor.
Konfettikanoner går ju faktiskt att använda om man står nere vid sargen och skjuter. Hade varit en snygg avslutning på en ännu snyggare säsong.
Detta är nu om vi går upp. Vilket jag tror och hoppas innerligt på. ;D
|
|
|
Post by BigDog on Mar 17, 2008 9:36:18 GMT 1
Låg och tänkte på en sak igår. Sista matchen hemma mot Mörrum, ska vi inte ha ett DJÄVULSKT kaos tifo när slutsignalen går med konfettikanoner, ballonger, creperullar och flaggor. Konfettikanoner går ju faktiskt att använda om man står nere vid sargen och skjuter. Hade varit en snygg avslutning på en ännu snyggare säsong. Detta är nu om vi går upp. Vilket jag tror och hoppas innerligt på. ;D Like that: nbstifo.heureka.scorpionshops.com/2008/03/09/bilder-fran-sista-seriematchen/
|
|
|
Post by Compa on Mar 17, 2008 10:30:43 GMT 1
Kan nån förklara vad en kaos tifo är...
Är det precis som det låter? Ett stort kaos???
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 17, 2008 10:36:31 GMT 1
Kan nån förklara vad en kaos tifo är... Är det precis som det låter? Ett stort kaos??? Helt riktigt, Wolfpack har en del kaostifo på youtube.
|
|
Emil Lokatt
Nybörjare
All Makt ?t Lokatt , V?r Befriare
|
Post by Emil Lokatt on Mar 17, 2008 11:27:58 GMT 1
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 18, 2008 17:36:22 GMT 1
Låg och tänkte på en sak igår. Sista matchen hemma mot Mörrum, ska vi inte ha ett DJÄVULSKT kaos tifo när slutsignalen går med konfettikanoner, ballonger, creperullar och flaggor. Konfettikanoner går ju faktiskt att använda om man står nere vid sargen och skjuter. Hade varit en snygg avslutning på en ännu snyggare säsong. Detta är nu om vi går upp. Vilket jag tror och hoppas innerligt på. ;D låter underbart ;D kan ser det framför mej samtidigt som man ser mörrums ultras ligger å gråter för dom ska spelar i 2.an khk till ettan
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 18, 2008 18:16:40 GMT 1
tycker vi kör denna i morgon kan blir et bra tryck tro jag
karlskrona hockey karlskrona hockeyklubb visa hjärta käkar puck för vi ska upp
den e för underbar att skita i
|
|