|
Post by Medgångssupportern on Apr 1, 2008 14:25:30 GMT 1
Istället för att sjunga "vi ska till ettan, ole ole ole" kan vi sjunga "ni ska till tvåan, fy fan vad ni e kass" Gottans
|
|
|
Post by BigDog on Apr 2, 2008 8:21:14 GMT 1
Jag råkade lägga detta inlägg i fel tråd från början, men nu ligger det rätt. Är det någon vill hjälpa till att pyssla med ett litet TIFO ikväll? Kontakta mig på 0708996223 Fick du någon hjälp? Var själv tvungen att jobba över..... Vad är det för "spelordning" i kväll ? ? ?
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Apr 2, 2008 11:00:04 GMT 1
Jag råkade lägga detta inlägg i fel tråd från början, men nu ligger det rätt. Är det någon vill hjälpa till att pyssla med ett litet TIFO ikväll? Kontakta mig på 0708996223 Fick du någon hjälp? Var själv tvungen att jobba över..... Vad är det för "spelordning" i kväll ? ? ? Jadå, jag fick hjälp och resultatet hittar du på www.roweb.se/burt/
|
|
|
Post by dragskott on Apr 2, 2008 11:03:08 GMT 1
Riktigt snyggt, Kanonjobb.
|
|
|
Post by BigDog on Apr 6, 2008 5:58:23 GMT 1
Fick du någon hjälp? Var själv tvungen att jobba över..... Vad är det för "spelordning" i kväll ? ? ? Jadå, jag fick hjälp och resultatet hittar du på www.roweb.se/burt/Jag blev tårögd ;D
|
|
|
Post by Meister on Apr 7, 2008 17:21:59 GMT 1
en ramsa som jag funderat på lite som jag tror sätter sig snabbt hos de flesta!:
Pierre skriker: Vilka är vackrast?
Klacken: KHK!!
Pierre: Vilka är bäst?
Klacken: KHK!!
Pierre: Vilka vinner mest?
Klacken: KHK!! Alla höjer därefter händerna rakt ut i luften å sjunger: Vi är vackrast, vi är bäst, vi är dem som viner mest!... K H K!! Klapp klapp klappklappklapp klappklappklapp BEETELS!! Klapp klapp klappklappklapp klappklappklapp BEETELS!!
|
|
|
Post by Jojkrider on Apr 8, 2008 10:52:52 GMT 1
En kul ide vore kanske att till någon match göre ett jippo ihop med Blekinge Kårspex, de sjunger och spelar teater på sin tid utanför skolan så de kanske skulle komma med några bra ideer, sånger ramsor etc =)
|
|
|
Post by Mäki on Jun 26, 2008 0:09:00 GMT 1
Har en ramsa jag vill att vi ska köra till den kommande säsongen. Lyssna, läs och lär! Melodi: www.youtube.com/watch?v=ns8yJIdKb0sText: Vi är KHK! Ja vi är KHK! Och inga andra kan oss ta för vi är KHK!
|
|
|
Post by khkregerar on Jun 26, 2008 23:41:33 GMT 1
Den som inte sjunger älskar tingsryd #4
Den som inte klappar älskar tingsryd # 4
Den som inte hoppar älskar tingsryd! #4
den som inte viftar älskar tingsryd # 4 här viftar man med sin halsduk
denna ramsa måste bara köras! tanken är då att man ska sjunga och hoppa och så om man håller på khk. Man sjunger varje mening 4 gånger sen när man är klar med alla börjar man om
|
|
|
Post by mace on Jun 27, 2008 15:06:39 GMT 1
en ramsa som jag funderat på lite som jag tror sätter sig snabbt hos de flesta!: Pierre skriker: Vilka är vackrast? Klacken: KHK!! Pierre: Vilka är bäst? Klacken: KHK!! Pierre: Vilka vinner mest? Klacken: KHK!! Alla höjer därefter händerna rakt ut i luften å sjunger: Vi är vackrast, vi är bäst, vi är dem som viner mest!... K H K!! Klapp klapp klappklappklapp klappklappklapp BEETELS!! Klapp klapp klappklappklapp klappklappklapp BEETELS!! Den ser mycket bra ut. Men jag tror inte att det bara räcker med Pierre som skriker, gärna 5-10 stycken.
|
|
|
Post by xeal on Jun 27, 2008 20:32:57 GMT 1
|
|
|
Post by mace on Jun 27, 2008 22:34:44 GMT 1
Kan någon lägga ut "texten"?
|
|
|
Post by Mäki on Jun 28, 2008 0:37:19 GMT 1
|
|
Emil Lokatt
Nybörjare
All Makt ?t Lokatt , V?r Befriare
|
Post by Emil Lokatt on Jun 28, 2008 3:57:38 GMT 1
FRÅN ROSENHOLM KOMMER VÅRT LAG VI SPÖA KALLINGE OCH MÖRRUM VARJE DAG , VÅR FANA VÅR ÄR RÖD OCH SVART , JA NI SKA PASSA ER FÖR VI ÄR KHK..går ganska varm på lördag kvällarna på nivå =)
|
|
|
Post by Prästen on Jun 28, 2008 6:31:48 GMT 1
|
|