|
Post by dragskott on Mar 1, 2008 17:05:58 GMT 1
Alla dessa filmsekvenser som finns på youtube och handlar om KHK och Klacken, skulle dessa inte kunna samlas ihop och brännas ner på en CD/DVD. Förpackas i ett fodral med lämplig bild för att sedan säljas för en slant som går till ex.vis BB tifo.
Tror ni det finns något intresse för att köpa en sådan skiva?
Vad skulle priset vara för en sådan skiva?
Skulle ni som samlat på er filmer kunna tänka er att bidra med dessa till BB?
Finns det någon som i forumet skulle vara intresserad av att tillverka dessa skivor i så fall?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 1, 2008 18:19:43 GMT 1
Alla dessa filmsekvenser som finns på youtube och handlar om KHK och Klacken, skulle dessa inte kunna samlas ihop och brännas ner på en CD/DVD. Förpackas i ett fodral med lämplig bild för att sedan säljas för en slant som går till ex.vis BB tifo. Tror ni det finns något intresse för att köpa en sådan skiva? Vad skulle priset vara för en sådan skiva? Skulle ni som samlat på er filmer kunna tänka er att bidra med dessa till BB? Finns det någon som i forumet skulle vara intresserad av att tillverka dessa skivor i så fall? Bra förslag!! Skulle lätt köpa en sån dvd!
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Mar 1, 2008 21:59:22 GMT 1
Sådan skulle vara kanon att ha i sommar när hockeyabstinensen kommer
|
|
|
Post by callemannen on Mar 1, 2008 22:57:44 GMT 1
Jo... Jag har juh filmat de 3 senaste hemmamatcherna... kan juh klippa ihop allt o så... om det finns intresse dårå... Kan vara bra att veta om folk vill ha allt eller nöjer sig med gobitarna... Finns ett gäng, både på klacken o lirarna... Kanonfilm på målen mot Västervik...
|
|
|
Post by Jason on Mar 1, 2008 23:19:36 GMT 1
Var det du som stod vid cafeterian i Kallinge med kamera på stativ?
|
|
|
Post by Compa on Mar 2, 2008 0:55:11 GMT 1
Kanonidé!!!!!!!!!
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 2, 2008 7:39:12 GMT 1
Var det du som stod vid cafeterian i Kallinge med kamera på stativ? Ja det var han och jag har väntat som ett litet barn på julafton på att han ska lägga ut dem på tuben....
|
|
|
Post by BigDog on Mar 2, 2008 11:17:10 GMT 1
Alla dessa filmsekvenser som finns på youtube och handlar om KHK och Klacken, skulle dessa inte kunna samlas ihop och brännas ner på en CD/DVD. Förpackas i ett fodral med lämplig bild för att sedan säljas för en slant som går till ex.vis BB tifo. Tror ni det finns något intresse för att köpa en sådan skiva? Vad skulle priset vara för en sådan skiva? Skulle ni som samlat på er filmer kunna tänka er att bidra med dessa till BB? Finns det någon som i forumet skulle vara intresserad av att tillverka dessa skivor i så fall? KANNOIN IDÈ - Jag kan tänka mg att bränna ett gäng bara underlaget finns
|
|
|
Post by dragskott on Mar 2, 2008 11:30:15 GMT 1
Härligt BigDog! Callemannen har tydligen filmat enligt tidigare inlägg och dessutom ställer han sig positiv till att bidra med sina filmer. Hoppas att det är fler som har lite filmer som ni kan bidra med.
|
|
|
Post by Mäki on Mar 2, 2008 23:54:24 GMT 1
Låter som en ruskigt bra ideé!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 3, 2008 8:36:07 GMT 1
En bra klippt film, snyggt förpackad kan nog ge några kronor. Tror definitivt det inte skule vara något problem att sälja den för 100:- / st.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 3, 2008 9:07:37 GMT 1
Det är klart jag kan bidra med mina filmer!! Fast de är väl inte av bästa kvalitet.... Men då de är tagna med mobil får det väl anses som hyfsat
|
|
|
Post by BigDog on Mar 3, 2008 9:38:08 GMT 1
Det är klart jag kan bidra med mina filmer!! Fast de är väl inte av bästa kvalitet.... Men då de är tagna med mobil får det väl anses som hyfsat "Bootlegstuk" är inte alltid fel. Frågan är om den ska ha ett webgränssnitt och autostart = Kan bli ett mini "Youtube", eller ska det vara ett annat menysystem så man kan köra den direkt på TVn... Förslag önskas....
|
|
|
Post by mindriot on Mar 3, 2008 11:09:24 GMT 1
Det är klart jag kan bidra med mina filmer!! Fast de är väl inte av bästa kvalitet.... Men då de är tagna med mobil får det väl anses som hyfsat "Bootlegstuk" är inte alltid fel. Frågan är om den ska ha ett webgränssnitt och autostart = Kan bli ett mini "Youtube", eller ska det vara ett annat menysystem så man kan köra den direkt på TVn... Förslag önskas.... Varför inte både och... Om design av omslag, menyer m.m. behövs så hjälper gärna jag till...
|
|
|
Post by BigDog on Mar 3, 2008 11:13:29 GMT 1
"Bootlegstuk" är inte alltid fel. Frågan är om den ska ha ett webgränssnitt och autostart = Kan bli ett mini "Youtube", eller ska det vara ett annat menysystem så man kan köra den direkt på TVn... Förslag önskas.... Varför inte både och... Om design av omslag, menyer m.m. behövs så hjälper gärna jag till... Filformat på filmerna? - Det är det som får bestämma utformningen tror jag...
|
|