Post by oneandonly on Mar 7, 2008 2:16:17 GMT 1
Nu kan Du anmäla Dig på www.blackbugs.se .
V75-Finaler och stödj FL !!!!
Jag klistrar in ALLA förutsättningar även här:
Förutsättningarna:
1. Varje andel kostar 100 kr. 75 kr av dessa går till insatsen och 25 kr till Folkets lirare.
2. Avskrift lämnas lördag förmiddag 8/3 på den mailadress Ni uppger vid tecknandet av andel.
3. Vid vinst går 90% av summan till utbetalningar. 10% tillfaller FL-kontot.
EXEMPEL: V75-bolaget har 15 andelar. Vi spelar då V75 för 1125 Kr = 2250 rader. 375 kr tillfaller direkt FL-kontot.
Bolaget sätter sjuan och med alla sidovinster blir det 800.000 kr i vinst. 10% av detta beloppet = 80.000 kr går direkt till FL.
Återstående 720.000 kr går till andelsägarna. I vårt exempel 15 andelar och där varje andel blr värd 48.000 kr.
4. Max 30 andelar per bolag. Vid fler än 30 andelar blir det fler bolag.
5. För att vara med på detta gör Du följande: Maila till oneandonly@vinnmera.com eller fl@vinnmera.com . Uppge hur många andelar Du önskar. Efter bekräftelse sätts beloppet för andelarna in på BG: 253-5938. Märk inbetalningen: Allt för KHK !
Uppge också till vilken mailadress Du vill ha avskrift.
( Observera att INGEN annan kommer att se Din mailadress. Avskrift skickas som hemlig kopia.)
6. Vinstutbetalningar sker direkt efter att V75-omgången är genomförd.
7. Senast fredag 7/3 ska Du ha anmält Dig och pengarna för andel/andelar vara inne på nämnda bankgiro.
8. Vid eventuella frågor och funderingar, maila mig eller skicka pm.
oneandonly@vinnmera.com eller fl@vinnmera.com
Nu kör VI !!!!!
VÅGAR Du låta bli att vara med ?......
KHK mot 1:an !!!!
V75-Finaler och stödj FL !!!!
Jag klistrar in ALLA förutsättningar även här:
Förutsättningarna:
1. Varje andel kostar 100 kr. 75 kr av dessa går till insatsen och 25 kr till Folkets lirare.
2. Avskrift lämnas lördag förmiddag 8/3 på den mailadress Ni uppger vid tecknandet av andel.
3. Vid vinst går 90% av summan till utbetalningar. 10% tillfaller FL-kontot.
EXEMPEL: V75-bolaget har 15 andelar. Vi spelar då V75 för 1125 Kr = 2250 rader. 375 kr tillfaller direkt FL-kontot.
Bolaget sätter sjuan och med alla sidovinster blir det 800.000 kr i vinst. 10% av detta beloppet = 80.000 kr går direkt till FL.
Återstående 720.000 kr går till andelsägarna. I vårt exempel 15 andelar och där varje andel blr värd 48.000 kr.
4. Max 30 andelar per bolag. Vid fler än 30 andelar blir det fler bolag.
5. För att vara med på detta gör Du följande: Maila till oneandonly@vinnmera.com eller fl@vinnmera.com . Uppge hur många andelar Du önskar. Efter bekräftelse sätts beloppet för andelarna in på BG: 253-5938. Märk inbetalningen: Allt för KHK !
Uppge också till vilken mailadress Du vill ha avskrift.
( Observera att INGEN annan kommer att se Din mailadress. Avskrift skickas som hemlig kopia.)
6. Vinstutbetalningar sker direkt efter att V75-omgången är genomförd.
7. Senast fredag 7/3 ska Du ha anmält Dig och pengarna för andel/andelar vara inne på nämnda bankgiro.
8. Vid eventuella frågor och funderingar, maila mig eller skicka pm.
oneandonly@vinnmera.com eller fl@vinnmera.com
Nu kör VI !!!!!
VÅGAR Du låta bli att vara med ?......
KHK mot 1:an !!!!