|
Post by holdingthestick on Dec 11, 2005 8:56:31 GMT 1
Brukar vara positiv! Men en 37-åring borde ha sett sina bästa dar...hoppas inte detta blir en stor flopp, kan inte låta bli att tänka på de två ryska backarna som en gång lirade i KIK! Men man ska aldrig dömma någon innan den har gjort entré. Lite orolig är man ju dock.... Visst är det troligt att pavol var bättre för 5 år sedan. Det är dock mindre troligt att KHK till trean kan värva en elitback på toppen av sin karriär ..... Tycker kraven börjar bli lite väl stora på nyförvärven i trean Jag TROR med tanke på hans meriter att han utan vidare gått in som en av de bästa backarna i vilken klubb som helst i Blekinge
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 11, 2005 9:01:53 GMT 1
Brukar vara positiv! Men en 37-åring borde ha sett sina bästa dar...hoppas inte detta blir en stor flopp, kan inte låta bli att tänka på de två ryska backarna som en gång lirade i KIK! Men man ska aldrig dömma någon innan den har gjort entré. Lite orolig är man ju dock.... Visst är det troligt att pavol var bättre för 5 år sedan. Det är dock mindre troligt att KHK till trean kan värva en elitback på toppen av sin karriär ..... Tycker kraven börjar bli lite väl stora på nyförvärven i trean Jag TROR med tanke på hans meriter att han utan vidare gått in som en av de bästa backarna i vilken klubb som helst i Blekinge Jag som tyckte du hade lite väl stora krav
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 11, 2005 9:04:13 GMT 1
Visst är det troligt att pavol var bättre för 5 år sedan. Det är dock mindre troligt att KHK till trean kan värva en elitback på toppen av sin karriär ..... Tycker kraven börjar bli lite väl stora på nyförvärven i trean Jag TROR med tanke på hans meriter att han utan vidare gått in som en av de bästa backarna i vilken klubb som helst i Blekinge Jag som tyckte du hade lite väl stora krav Mina "krav" var att han skulle vara en division bättre än Fuhrman när någon bad mig speca. Tvivlar inte på att Pavol är det Mörrum ex värvade ju denna 23-årige OFFENSIVE back. Skulle bli förvånad om han skulle etablera sig i högsta tjeckiska/slovakiska ligan. Svårt att jämfra dagskapaciteten Novak är ju en helt annan typ av back. Pavol är väl värvad för att att styra undan forwards i kvalet www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=48368
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 12, 2005 8:22:23 GMT 1
men denna killen har ju ialla fall spelat hela tiden, en av ryssarna hade väl inte spelat på 5 år...usch nu har du tagit fram det minnet hos mig Jag fattar inte vad ni snackar om. callahan och diskuterade detta här om kvällen och kom fram till att Nikolayev hade en himla massa + i +/- statistiken när vi summerade säsongen. Men tydligen räknas defensivt duktiga spelare som en andra klassens spelare bland folk i allmänhet. Pavol är en defensiv back, förvisso med - 29 i sin totala stat. men detta är ju i högre samanhang. Titta på +/- när ni sedan summerar säsongen, inte hur många poäng han gjort.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 12, 2005 8:46:06 GMT 1
men denna killen har ju ialla fall spelat hela tiden, en av ryssarna hade väl inte spelat på 5 år...usch nu har du tagit fram det minnet hos mig Jag fattar inte vad ni snackar om. callahan och diskuterade detta här om kvällen och kom fram till att Nikolayev hade en himla massa + i +/- statistiken när vi summerade säsongen. Men tydligen räknas defensivt duktiga spelare som en andra klassens spelare bland folk i allmänhet. Pavol är en defensiv back, förvisso med - 29 i sin totala stat. men detta är ju i högre samanhang. Titta på +/- när ni sedan summerar säsongen, inte hur många poäng han gjort. WORD. ( Nikolayev har jag ingen koll på. WORD gällde JJB's sätt att resonera. Där har vi trots gammalt groll mycket gemensamt har jag märkt) Alla spelare har olika roller. Pavol har ju lanserats som en "utpräglad defensiv back". tydigare än så kan det ju inte bli.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 12, 2005 12:13:27 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 12, 2005 17:38:14 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 12, 2005 19:01:20 GMT 1
Tycker det liknar Eagles
|
|
|
Post by youngblood on Dec 12, 2005 19:06:40 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 13, 2005 15:57:14 GMT 1
Nummergissning.
Jag tror Pavol kommer att spela i tröja nr. 5
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 13, 2005 16:55:27 GMT 1
Nummergissning. Jag tror Pavol kommer att spela i tröja nr. 5 Vad grundar du dess gissningar på. tror att tröja 5 kommer att känna sig lite ovan med tanke på vem som hade den förut. Inte riktigt samma typ av spelare
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 13, 2005 17:44:03 GMT 1
5 är ledigt och ett traditionellt backnummer buret bl. a. av den legendariske Gunnar Nordin. Endom på dessa grundvalar baserar jag mitt utspel.
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 13, 2005 17:49:38 GMT 1
5 är ledigt och ett traditionellt backnummer buret bl. a. av den legendariske Gunnar Nordin. Endom på dessa grundvalar baserar jag mitt utspel. Tröja nummer 5 hänger ju kvar i Wämöhallen...
|
|
|
Post by youngblood on Dec 13, 2005 18:12:06 GMT 1
5 är ledigt och ett traditionellt backnummer buret bl. a. av den legendariske Gunnar Nordin. Endom på dessa grundvalar baserar jag mitt utspel. Tröja nummer 5 hänger ju kvar i Wämöhallen... Fel färg Fel klubb fel nummer
|
|
|
Post by HF on Dec 13, 2005 20:35:09 GMT 1
är det inte fyran som hänger där....?
|
|