|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 13, 2005 21:20:57 GMT 1
jo... Nisses
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 17, 2005 17:12:58 GMT 1
|
|
|
Post by happy0gilmore on Dec 17, 2005 18:10:28 GMT 1
|
|
|
Post by Les Paul on Dec 17, 2005 22:20:13 GMT 1
Dom har ju juniorer som är bättre . Ändå har dom ett tabell-läge som en sjunken båt .
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 17, 2005 22:47:23 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 18, 2005 0:00:51 GMT 1
Dom har ju juniorer som är bättre . Ändå har dom ett tabell-läge som en sjunken båt . bara avundsjuka. Varför skulle de plocka tillbaks niklas Magnusson om de hade juniorer somvar bättre än Pavol ? Ni läste väl vad Novak sa
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 18, 2005 0:51:45 GMT 1
Dom har ju juniorer som är bättre . Ändå har dom ett tabell-läge som en sjunken båt . bara avundsjuka. Varför skulle de plocka tillbaks niklas Magnusson om de hade juniorer somvar bättre än Pavol ? Ni läste väl vad Novak sa Förstår faktiskt inte varför Mörrum ska värva fler spelare nu? De har ju inte någon chans att gå upp, de lär ju knappast åka ur heller.... Varför inte köra med samma lag året ut och satsa dessa pengar på nästa års nyförvärv istället? Fattar inte hur dom tänker.
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 18, 2005 1:09:00 GMT 1
Har han spelat i ungerska ligan? (!) Har dom hockey där?? Tvivlar på hans kapacitet, hoppas jag har fel!
Szekesfehervar Alba Volan Hungarian League 04/05 6 0 1 1 4
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 18, 2005 1:53:11 GMT 1
Har han spelat i ungerska ligan? (!) Har dom hockey där?? Tvivlar på hans kapacitet, hoppas jag har fel! Szekesfehervar Alba Volan Hungarian League 04/05 6 0 1 1 4 Ja de har hockey där. Deras landslag spelar i B-poolen och är ett av de bättre lagen där. Får spela mot Tyskland och Österrike nästa år. Sedan har de säkert betalat en del för att få dit en "stjärna". Typ de sista 6 matcherna för att vinna ligan eller nåt.
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 18, 2005 2:25:36 GMT 1
Har han spelat i ungerska ligan? (!) Har dom hockey där?? Tvivlar på hans kapacitet, hoppas jag har fel! Szekesfehervar Alba Volan Hungarian League 04/05 6 0 1 1 4 Ja de har hockey där. Deras landslag spelar i B-poolen och är ett av de bättre lagen där. Får spela mot Tyskland och Österrike nästa år. Sedan har de säkert betalat en del för att få dit en "stjärna". Typ de sista 6 matcherna för att vinna ligan eller nåt. Okej, har aldrig hört talas om Ungern som någon hockeynation iaf men positiv ska man alltid vara! ;D Men det blir spännande att se att se vad killen går för! Eller gubben menar jag...
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 18, 2005 8:46:02 GMT 1
Har han spelat i ungerska ligan? (!) Har dom hockey där?? Tvivlar på hans kapacitet, hoppas jag har fel! Szekesfehervar Alba Volan Hungarian League 04/05 6 0 1 1 4 Ja de har hockey där. Deras landslag spelar i B-poolen och är ett av de bättre lagen där. Får spela mot Tyskland och Österrike nästa år. Sedan har de säkert betalat en del för att få dit en "stjärna". Typ de sista 6 matcherna för att vinna ligan eller nåt. så är det säkert. Detta gör mig inte det minsta orolig. Han spelade ju i högsta ligan förra säsongen. Hur många backar i KHK eller KIK har gjort det ? Lätträknade skulle jag tro Tror han blir en stor tillgång när motståndarnas forwards kommer åkande i kvalet.
|
|
peppar
Björnligan
Ettan!! :D
|
Post by peppar on Dec 18, 2005 10:58:58 GMT 1
Pavol Valko har spelat dom 2 senaste matcherna för KOŠICE i Extraligan, Slovakiens högsta liga. www.hckosice.sk/
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 18, 2005 11:26:59 GMT 1
Pavol Valko har spelat dom 2 senaste matcherna för KOŠICE i Extraligan, Slovakiens högsta liga. www.hckosice.sk/Var ser du att det är de 2 senaste ?
|
|
peppar
Björnligan
Ettan!! :D
|
Post by peppar on Dec 18, 2005 12:28:51 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 18, 2005 14:21:21 GMT 1
tackar det ser ut att stämma. Då han har 2 st. 2minutare i ena matchen sålär han ju inte nött bänk heller
|
|