|
Post by billibutt on Mar 22, 2008 21:59:14 GMT 1
Jag satt här och funderade fan vad tomt det blir när säsongen(Festen)är slut! Jag kommer att sakna mina BB bröder/systrar och ska jag behöva vänta Över hela sommaren tills hockyn drar igång igen Nej Nej Nej jag klarar inte detta:'( Då slog det mej Vi kör en sommar träning som KHK fast med annat upplägg ;D 1 Vi träffas Grillar dricker vatten snackar hockey,trav,spelar poker,hästar ja har kul en gång i månaden eller en gång varannan månad !! Vi ventilerer våra tankar vi är faktisk 96 personer i BB och vi ska bli fler !!! Vi kan bjuda in olika personer som kan hålla ett litet föredrag!! Kanske det är dags med en klubblokal? Kom med idèer för detta skulle vara jävligt roligt! Vad tycker ni ??
|
|
|
Post by mindriot on Mar 22, 2008 22:04:34 GMT 1
Låter som en underbar idé!
YB är säkert sugen på att ha ett poolparty en gång i månaden i sommar... haha...
Nej allvarligt talat tycker jag att detta är en kanonidé. Man kan ha olika typer av aktiviteter...
Paintball, hyra jetski m.m. ute hos Jocke på aktivitetskonsult m.m.
Vi får samlas över lite vatten och snacka om detta...
|
|
|
Post by billibutt on Mar 22, 2008 23:04:35 GMT 1
Låter som en underbar idé! YB är säkert sugen på att ha ett poolparty en gång i månaden i sommar... haha... Nej allvarligt talat tycker jag att detta är en kanonidé. Man kan ha olika typer av aktiviteter... Paintball, hyra jetski m.m. ute hos Jocke på aktivitetskonsult m.m. Vi får samlas över lite vatten och snacka om detta... Kan man köra jetski i YB Pool !!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 22, 2008 23:04:48 GMT 1
Ja jag är gärna på det!!!! Kanon ide och då lär man känna varandra ¨på ett annat sett med
|
|
|
Post by billibutt on Mar 22, 2008 23:07:11 GMT 1
Tänk vad flaggor och tifon det kan bli om vi hjälper varandra !!!!!
|
|
|
Post by mindriot on Mar 22, 2008 23:07:30 GMT 1
Låter som en underbar idé! YB är säkert sugen på att ha ett poolparty en gång i månaden i sommar... haha... Nej allvarligt talat tycker jag att detta är en kanonidé. Man kan ha olika typer av aktiviteter... Paintball, hyra jetski m.m. ute hos Jocke på aktivitetskonsult m.m. Vi får samlas över lite vatten och snacka om detta... haha... ja det skulle han gillat!!! Kan man köra jetski i YB Pool !!! ;D ;D ;D ;D Ja det hade han gillat!!! HAHA
|
|
|
Post by billibutt on Mar 22, 2008 23:18:54 GMT 1
Det hade varit skit kul tänk hel grillad gris som snurrar över elden ! Runt 100 BB supportrar som minglar runt ! V75 Med vinnmeras tips som vi följer !! gitarr spelande BB supportrar som kör allsång en underbar sommar dag kan det bli bättre ? ;D ;D
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 22, 2008 23:23:17 GMT 1
Näe skulle inte tro det ;D Men jag följer nog strycktipset i ställer för v75 Men en underbar ide
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Mar 23, 2008 9:35:35 GMT 1
Det hade varit skit kul tänk hel grillad gris som snurrar över elden ! Runt 100 BB supportrar som minglar runt ! V75 Med vinnmeras tips som vi följer !! gitarr spelande BB supportrar som kör allsång en underbar sommar dag kan det bli bättre ? ;D ;D Med andra ord ett ypperligt tillfälle att öva på nya ramsor inför kommande säsong.
|
|
|
Post by Mäki on Mar 24, 2008 23:14:46 GMT 1
Det är ju ett kanonläge att komma fram med nya ramsor:D !
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 25, 2008 14:33:56 GMT 1
Jag satt här och funderade fan vad tomt det blir när säsongen(Festen)är slut! Jag kommer att sakna mina BB bröder/systrar och ska jag behöva vänta Över hela sommaren tills hockyn drar igång igen Nej Nej Nej jag klarar inte detta:'( Då slog det mej Vi kör en sommar träning som KHK fast med annat upplägg ;D 1 Vi träffas Grillar dricker vatten snackar hockey,trav,spelar poker,hästar ja har kul en gång i månaden eller en gång varannan månad !! Vi ventilerer våra tankar vi är faktisk 96 personer i BB och vi ska bli fler !!! Vi kan bjuda in olika personer som kan hålla ett litet föredrag!! Kanske det är dags med en klubblokal? Kom med idèer för detta skulle vara jävligt roligt! Vad tycker ni ?? låter toppen vänta redan ;D
|
|
|
Post by interference on Apr 8, 2008 15:32:44 GMT 1
Allt detta låter perfekt ! Jag är med utan tvekan
|
|
|
Post by mace on Apr 8, 2008 15:46:48 GMT 1
Detta låter bra:)
|
|
|
Post by hinken on Apr 18, 2008 16:38:32 GMT 1
Nu sticker jag ner Gran Canaria å smyg startar med sommar tränningen. Kommer va i topp form när jag kommer hem igen, ha de gitt
|
|
|
Post by billibutt on Apr 18, 2008 21:16:36 GMT 1
Kan MR YB och övriga i BB styrelsen (om ni vill ha sommartränning )komma med några datum som vi kan träffas " Det behöver inte vara så märkvärdigt och dyrt vi har många fina grill platser i KARLSKRONA som är gratis!
|
|