|
Post by mindriot on Mar 25, 2008 8:26:49 GMT 1
Hejsan alla! Nu har vi bara 2 resor kvar denna säsongen. Vi kommer att ha fraktat ca 850 personer denna säsong med våra borta resor. Till nästa säsong kommer vi givetvis att fortsätta med våra bortabussar och hoppas på att ännu fler åker med oss nästa säsong!
Nu vill vi veta vad som har varit bra och vad som har varit dåligt med våra resor för att kunna göra dom ännu bättre till nästa år!
Posta här så vi får veta...
Tack på förhand!
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 25, 2008 23:16:03 GMT 1
allt har typ varit bra men tycker inte om dom som har hängt med i bussen sen inte sjunger på matcherna!!
tycker att dom som sjunger ska med
khk till ettan
|
|
|
Post by Mäki on Mar 25, 2008 23:26:10 GMT 1
Tycker det är bra men för många stopp till och från, rökpauserna är för många! Annars kalas bra!
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 26, 2008 1:24:40 GMT 1
Tycker 2 stopp är perfekt ner till tex Tyringe/Hässleholm/Alvesta i varje riktning.
Mindre stopp kan man INTE ha om rökarna och många andra ska med i bussarna.
Längre resor till tex Gbg blir det förstås fler stopp.
Tycker för övrigt att de som åker buss till 99% håller bra låda på matcherna.
|
|
|
Post by BigDog on Mar 26, 2008 7:39:48 GMT 1
Tycker 2 stopp är perfekt ner till tex Tyringe/Hässleholm/Alvesta i varje riktning. Mindre stopp kan man INTE ha om rökarna och många andra ska med i bussarna. Längre resor till tex Gbg blir det förstås fler stopp. Tycker för övrigt att de som åker buss till 99% håller bra låda på matcherna. För f*n grabbar, En ´Göteborgsresa är ett stopp, det klarar jag med familjen
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 26, 2008 9:46:10 GMT 1
En Göteborgsresa är väl INGET stopp, det sträckkör man. Det klarar min familj!
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 26, 2008 10:42:20 GMT 1
En Göteborgsresa är väl INGET stopp, det sträckkör man. Det klarar min familj! Men nu pratar VI ingen familjeresa......... KHK ON TOUR.........
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 26, 2008 10:44:25 GMT 1
En Göteborgsresa är väl INGET stopp, det sträckkör man. Det klarar min familj! Men nu pratar VI ingen familjeresa......... KHK ON TOUR......... Ok då.... Men då hoppas jag att ni stannar vid VARJE jäkla mack och gatukök på vägen för att visa vilka som är KHK !!!
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 26, 2008 15:22:28 GMT 1
räcker med 3 stopp upp till göteborg tycker jag iaf man vill ju upp så fort som möjligt
khk till ettan
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 26, 2008 16:51:21 GMT 1
Men nu pratar VI ingen familjeresa......... KHK ON TOUR......... Ok då.... Men då hoppas jag att ni stannar vid VARJE jäkla mack och gatukök på vägen för att visa vilka som är KHK !!! Ett stort fett WÖRD på det. Men förresten, vet inte alla det redan? ;D
|
|