|
Post by offe1988 on Apr 2, 2008 21:44:37 GMT 1
Jag vill bara tacka YB, Danne, Mäki, Mats,Vicktoria ,med flera för att jag som ny kom in i gänget direkt har varit så jävla kul att få stå å skrika med i år på NNÖ. Hoppas vi kan ses nu under våren/sommaren och göra nånting, Och jävla vilken säsong grabbarna har gjort är så grymt stolt. men vi har bevisat att tillsammans är vi starka och att vi kan slå vem som helst har en toppen kväll så ses vi snart!!! MHV Offe
|
|
|
Post by mindriot on Apr 2, 2008 21:51:42 GMT 1
Tack så mycket själv... nu har man inte tid att sitta här längre... nu fortsätter festen ett bra tag till
|
|
|
Post by Mäki on Apr 3, 2008 0:10:12 GMT 1
Fy fan vad härligt grabbar! TACK ALLA SOM VARIT MED HEMMA SOM BORTA!!! NI ÄR GULD VÄRDA!!!
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 3, 2008 9:19:43 GMT 1
Fy fan vad härligt grabbar! TACK ALLA SOM VARIT MED HEMMA SOM BORTA!!! NI ÄR GULD VÄRDA!!! Mäki må ha skabbigt skägg,(hade det är borta nu ) Men han talar minsann sanning! Själv kan jag inte ta någon cred eftersom jag är rookie på hemmastå, men guld till alla er som stödde vårt lag både hemma o borta!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 3, 2008 13:24:57 GMT 1
Tack ALLA för en underbar säsong .. nu längtar man tills det drar igång igen
|
|
|
Post by BigDog on Apr 3, 2008 16:21:05 GMT 1
TUSEN TACK ALLIHOPA, NU BÖRJAR "SOMMARTRÄNINGEN"
|
|