Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 3, 2008 11:06:26 GMT 1
"Vi vill ha en klack som är positiv och pådrivande, som lyfter fram sitt lag men inte kritiserar eller hånar våra motståndare. " Hmm, Det är ju kul att vråla sållet, göteborg, ketchup osv till mörrum, men det känns som vi bryter våra stadgar och mål lite när vi gör det? Var är era åsikter om detta?
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 3, 2008 11:33:04 GMT 1
"Vi vill ha en klack som är positiv och pådrivande, som lyfter fram sitt lag men inte kritiserar eller hånar våra motståndare. " Hmm, Det är ju kul att vråla sållet, göteborg, ketchup osv till mörrum, men det känns som vi bryter våra stadgar och mål lite när vi gör det? Var är era åsikter om detta? Min åsikt är att det är helt rätt att vråla sållet m.m till motståndarna. Det gjorde Wämöhallen till en mardrömshall för många motståndare och så tycker jag det ska fortsätta i TAK. Har pratat med flera gamla spelare i bl.a Mörrum som verkligen inte gillade att spela i Wämöhallen, det ger ju KHK ett plus redan innan matchen. Det får inte bli för "mesigt"!! Min åsikt!
|
|
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 3, 2008 11:41:09 GMT 1
"Vi vill ha en klack som är positiv och pådrivande, som lyfter fram sitt lag men inte kritiserar eller hånar våra motståndare. " Hmm, Det är ju kul att vråla sållet, göteborg, ketchup osv till mörrum, men det känns som vi bryter våra stadgar och mål lite när vi gör det? Var är era åsikter om detta? Min åsikt är att det är helt rätt att vråla sållet m.m till motståndarna. Det gjorde Wämöhallen till en mardrömshall för många motståndare och så tycker jag det ska fortsätta i TAK. Har pratat med flera gamla spelare i bl.a Mörrum som verkligen inte gillade att spela i Wämöhallen, det ger ju KHK ett plus redan innan matchen. Det får inte bli för "mesigt"!! Min åsikt! Jo visst, jag håller helt och hållet med, en klack ska imo höja moralen för det egna laget,och samtidigt sänka moralen för motståndarlaget, allt för att hjälpa våra hjältar på isen! Men kanske dags att ändra stadgarna då, känns lite som dubbelmoral annars?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2008 12:01:38 GMT 1
I hallen är det inte så farligt..under brinnande match, men däremot allt hån o kax på andras forum är för jävligt! Då borde man kunna bete sig som en civiliserad människa...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 3, 2008 12:20:02 GMT 1
"Vi vill ha en klack som är positiv och pådrivande, som lyfter fram sitt lag men inte kritiserar eller hånar våra motståndare. " Hmm, Det är ju kul att vråla sållet, göteborg, ketchup osv till mörrum, men det känns som vi bryter våra stadgar och mål lite när vi gör det? Var är era åsikter om detta? Vart hittar du det i stadgarna? §1 säger Ändamål Föreningen bedriver följande verksamhet: Att i första hand stödja Karlskrona Hockey Klubbs lag och ta tillvara på Black Bugs medlemmars intressen, men att även främja det anmäla intresset för Karlskrona Hockey Klubb. men det du blurrar om kan jag inte hitta
|
|
|
Post by aslog on Apr 3, 2008 12:39:14 GMT 1
"Vi vill ha en klack som är positiv och pådrivande, som lyfter fram sitt lag men inte kritiserar eller hånar våra motståndare. " Hmm, Det är ju kul att vråla sållet, göteborg, ketchup osv till mörrum, men det känns som vi bryter våra stadgar och mål lite när vi gör det? Var är era åsikter om detta? Vart hittar du det i stadgarna? §1 säger Ändamål Föreningen bedriver följande verksamhet: Att i första hand stödja Karlskrona Hockey Klubbs lag och ta tillvara på Black Bugs medlemmars intressen, men att även främja det anmäla intresset för Karlskrona Hockey Klubb. men det du blurrar om kan jag inte hitta Det står i den klistrade tråden precis här ovanför!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2008 12:43:24 GMT 1
"tar aktivt avstånd till alkohol och droger i samband med matcher eller andra föreningsarrangemang"
Hoppas det är alkoholförbud på bussresorna...idrott o alkohol hör inte ihop...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 3, 2008 12:43:52 GMT 1
detta är ju inte stadgar på något sätt det är en överänskommelse mellan Ola och YB när BB fortfarande var en del av KHK
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2008 13:04:10 GMT 1
Fortfarande måste vi ta hänsyn till klubbens önskemål! Vi ÄR en del av det, oavsett vad många tycker! Vi har nog alla känt en otrolig gemenskap med allt o alla som har med klubben att göra, de senaste matcherna!?
|
|
Ungdomslirare
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 3, 2008 13:42:43 GMT 1
Fortfarande måste vi ta hänsyn till klubbens önskemål! Vi ÄR en del av det, oavsett vad många tycker! Vi har nog alla känt en otrolig gemenskap med allt o alla som har med klubben att göra, de senaste matcherna!? Jag håller helhjärtat med, känns lite dumt och ha den överrenskommelsen o sen bara skita i att
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Apr 3, 2008 14:19:52 GMT 1
Den överenskommelsen, måste brytits i samma stund som BB valde på ett demokratiskt och riktigt sätt att bli fria från KHK.
Sen kan KHK som förening alltid komma med förslag och önskemål på hur BB ska agera, men under match så kommer jag att forsätta att skrika och sjunga både det ena och det andra till domare och motståndare. Den dagen då jag blir förbjuden att uttrycka mina känslor på en hockeymatch, den dagen slutar jag att gå på hockey.
|
|
Ungdomslirare
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 3, 2008 14:42:09 GMT 1
Den överenskommelsen, måste brytits i samma stund som BB valde på ett demokratiskt och riktigt sätt att bli fria från KHK. Sen kan KHK som förening alltid komma med förslag och önskemål på hur BB ska agera, men under match så kommer jag att forsätta att skrika och sjunga både det ena och det andra till domare och motståndare. Den dagen då jag blir förbjuden att uttrycka mina känslor på en hockeymatch, den dagen slutar jag att gå på hockey. Jag håller med, förutom det där med domarna, dom gör ju trots allt bara sitt jobb :>, fast dom förtjänar ett eller annat glåpord när dom gör det uselt :-) Men kanske dags att uppdatera stickyn för o reflektera våran nuvarande ståndpunkt?, om detta nu är den officiella ståndpunkten det vet jag ju inte Edit : typo
|
|