|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 12, 2008 16:03:31 GMT 1
Håller med Daniel .. e på efter årsmötet
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Apr 12, 2008 21:58:46 GMT 1
vf ska vi vänta? tro inte black army,djurgårdens fina grabbar,änglarna väntar tro att dom kör på direkt tycker att vi ska också göra det
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 12, 2008 23:45:10 GMT 1
vf ska vi vänta? tro inte black army,djurgårdens fina grabbar,änglarna väntar tro att dom kör på direkt tycker att vi ska också göra det nu är ju inte jag så glad i att gämföra oss med hulliganer i andra fall så jag tror att jag hoppar det nu också
|
|
|
Post by pILLY on Apr 13, 2008 0:52:37 GMT 1
vf ska vi vänta? tro inte black army,djurgårdens fina grabbar,änglarna väntar tro att dom kör på direkt tycker att vi ska också göra det är du 7 år eller ? du har inte så bra koll på läget va ? ne
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 18, 2008 8:43:52 GMT 1
vf ska vi vänta? tro inte black army,djurgårdens fina grabbar,änglarna väntar tro att dom kör på direkt tycker att vi ska också göra det är du 7 år eller ? du har inte så bra koll på läget va ? ne Alltså bara för att saxen inte är världsmästare på att uttrycka sig, eller kanske inte är den skarpaste kniven i lådan, så ska vi inte såga han vid fotknölarna ;D
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Apr 24, 2008 19:27:58 GMT 1
vf ska vi vänta? tro inte black army,djurgårdens fina grabbar,änglarna väntar tro att dom kör på direkt tycker att vi ska också göra det nu är ju inte jag så glad i att gämföra oss med hulliganer i andra fall så jag tror att jag hoppar det nu också ofan trodde firman boys (aik) och wisemen (göteborg) var huliganerna men inte black army å änglarna men som bvanligt har jag fel å nån kommer å klaga men men
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 24, 2008 20:12:37 GMT 1
nu är ju inte jag så glad i att gämföra oss med hulliganer i andra fall så jag tror att jag hoppar det nu också ofan trodde firman boys (aik) och wisemen (göteborg) var huliganerna men inte black army å änglarna men som bvanligt har jag fel å nån kommer å klaga men men Men varför blandade du då in DFG?
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Apr 25, 2008 22:46:48 GMT 1
ofan trodde firman boys (aik) och wisemen (göteborg) var huliganerna men inte black army å änglarna men som bvanligt har jag fel å nån kommer å klaga men men Men varför blandade du då in DFG? det ekänner jag att jag gjorde tyvärr! men jag är inte djurgårdare så jag vet inte vad deras klack heter eller hört talas om dom har bara hört dfg så jag trodde att dom hette så men det gjorde dom inte!
|
|
|
Post by aslog on Apr 26, 2008 0:39:31 GMT 1
Järnkaminerna.
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on May 20, 2008 15:30:43 GMT 1
blir det nån flaggverkstad i sommar eller?
|
|
|
Post by Supertramp on May 24, 2008 19:18:51 GMT 1
Men varför blandade du då in DFG? det ekänner jag att jag gjorde tyvärr! men jag är inte djurgårdare så jag vet inte vad deras klack heter eller hört talas om dom har bara hört dfg så jag trodde att dom hette så men det gjorde dom inte! En klack har inget namn. Men deras officiella supporterförening heter som sagt Järnkaminerna, och deras tifogrupp Fabriken.
|
|
|
Post by Supertramp on May 24, 2008 19:20:52 GMT 1
|
|
|
Post by Mäki on Jul 8, 2008 13:46:27 GMT 1
Hur skulle det funka om EN person gör alla Tifo? Det kommer ALDRIG fungera. Hur många flaggor har du gjort? Jag har gjort 2 st. Ska även göra en till. Saxen har gjort 1. Har man samma resonemang som du har så kommer det aldrig att bli tifon.
|
|