|
Post by Sardaukar on May 7, 2008 15:37:01 GMT 1
Varför var de inte värdiga då? Skulle FBK vara det? ;D Ja, jag hade gärna sett LHC vinna också. De har ju inte så många guld i bagaget. Varför skulle jag inte våga stå för det? Det tråkigaste som finns är att samma klubbar vinner hela tiden, men om nu elitserien stängs någon gång kommer jag skita i den helt och hållet. Definitivt, mer än HV dom kallas ngt som jag inte ens vill skriva här vännen... Du vågar väll inte göra dig ovän me KHKare o stå för andra saker som jag vet...hrm..... Sarre är inte så oskyldig o trogen som ni tror inom hockeyn...haha..... Vad HV kallas av andra supportrar har väl ingenting att göra hurvida de är värdiga SM-guld eller ej?? Om jag skulle kalla FBKs spelare för kaffebönor skulle väl inte göra dem till ett sämre lag? Skippa skitsnacket tack, och försök hålla diskussionen på en seriös nivå. Det här frikyrkliga snacket om HV har gått till överdrift och är enbart löjligt. Jag tycker inte om FBK, men kallar inte dem för vilket skit som helst. Det är en bra och välskött klubb. För övrigt så följer du ju knappt Elitserien, så hur vet du vilka som är värda vad? Kan ju upplysa dig om att FBK var inte ens nära final. Blev totalt överkörda av LHC i semifinalen, men det hade du väl ingen aning om? Skaffa dig lite fakta först vännen, innan du diskuterar. Vadå inte oskyldig och trogen? Jag har alltid skrivit vad jag tycker och tänker på detta forum, så säg istället rakt ut vad du menar. Tror knappast någon bryr sig här...
|
|
|
Post by Loppan on May 8, 2008 16:05:13 GMT 1
Definitivt, mer än HV dom kallas ngt som jag inte ens vill skriva här vännen... Du vågar väll inte göra dig ovän me KHKare o stå för andra saker som jag vet...hrm..... Sarre är inte så oskyldig o trogen som ni tror inom hockeyn...haha..... Vad HV kallas av andra supportrar har väl ingenting att göra hurvida de är värdiga SM-guld eller ej?? Om jag skulle kalla FBKs spelare för kaffebönor skulle väl inte göra dem till ett sämre lag? Skippa skitsnacket tack, och försök hålla diskussionen på en seriös nivå. Det här frikyrkliga snacket om HV har gått till överdrift och är enbart löjligt. Jag tycker inte om FBK, men kallar inte dem för vilket skit som helst. Det är en bra och välskött klubb. För övrigt så följer du ju knappt Elitserien, så hur vet du vilka som är värda vad? Kan ju upplysa dig om att FBK var inte ens nära final. Blev totalt överkörda av LHC i semifinalen, men det hade du väl ingen aning om? Skaffa dig lite fakta först vännen, innan du diskuterar. Vadå inte oskyldig och trogen? Jag har alltid skrivit vad jag tycker och tänker på detta forum, så säg istället rakt ut vad du menar. Tror knappast någon bryr sig här... Vad du har blivit stor i munnen....Nä,ingen bryr sig här verkar det som.....Trödde jag på en öm tå "vännen"..Du ,jag följer nog Hockeyn lika mycket som du , men ja behöver inte glo på tv,finns annat oxå.. Och vad jag hört om HV behöver jag inte tala om för varken dig eller ngn annan.....Och vad gäller FBK vet jag vad du tycker....Du är ju blind o ser bara ett lag, som du knappast åker på längre....... Tycker du att ni håller en seriös nivå här? hata o hata o hata....Jag skriver inte att jag hatar HV!!!!!!!!! Men man kan inte älska alla Vågar du inte ta detta på hemmaplan? ?
|
|
|
Post by Sardaukar on May 8, 2008 20:24:10 GMT 1
Man behöver inte glo på TV. Gör inte jag heller eftersom vi inte har Canal+, men jag kollar resultat och tabellen efter nästan varje omgång, kollar senaste nytt på Aftonbladet m.m. Jag har också hört masssssor om FBK, men det vill jag inte ta upp här heller Jag ser bara ett lag ja, jag är ingen tvestjärt. Hur mycket hata är det på detta forum jämfört med andra? Kolla in Mörrums, Olofströms, Tingsryds m.fl. Det är ännu värre där. Vad menar du med hemmaplan? Jag känner ju inte ens Loppan
|
|