|
Post by billibutt on Apr 19, 2008 0:18:06 GMT 1
SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD HV71 HV71 HV71 HV71 HV71 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Ett stort Grattis till Hv71 som även vann serien med stor marginal !
|
|
|
Post by offe1988 on Apr 19, 2008 8:55:11 GMT 1
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! FYFAN vad bra och gutt detta är!!!! Nån som ska till Jönköping på söndag??
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 19, 2008 8:57:27 GMT 1
Grattis alla er som höll/håller på HV71!
|
|
|
Post by Mäki on Apr 21, 2008 21:34:58 GMT 1
Finns bara en sak att säga! SM Guldet var inte till HV, utan till dommarna som vann finalen ÅT dem!!
|
|
|
Post by billibutt on Apr 21, 2008 21:53:15 GMT 1
Finns bara en sak att säga! SM Guldet var inte till HV, utan till dommarna som vann finalen ÅT dem!! Håller med Dessa odugliga dommare gör så att HV vinner grundserien överlägset och inte nog med det !!!!!!!! Dommaren gör så HV Vinner SM GULDET ! Nä nu får det vara nog HV !!!! Hela laget har varit odugliga hela säsongen så ge nu dommaren bucklan så Blir alla nöjda
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 23, 2008 8:59:25 GMT 1
Finns bara en sak att säga! SM Guldet var inte till HV, utan till dommarna som vann finalen ÅT dem!! Håller med Dessa odugliga dommare gör så att HV vinner grundserien överlägset och inte nog med det !!!!!!!! Dommaren gör så HV Vinner SM GULDET ! Nä nu får det vara nog HV !!!! Hela laget har varit odugliga hela säsongen så ge nu dommaren bucklan så Blir alla nöjda Mäki har en poäng dock, om inte domaren varit så hjärndöd så hade det kunna slutat hur som helst
|
|
|
Post by Mäki on Apr 23, 2008 12:27:34 GMT 1
Billibutt. Jag sa aldrig att HV varit dåliga under säsong eller slutspel, jag sa bara att dommarna vann guldet åt dem. 3-4 mål bortdömt felaktigt + att LHC inte fick den straffen som de skulle haft. Nog fan sätter det sig på psyket och sänker dem!
|
|
|
Post by offe1988 on Apr 24, 2008 16:54:42 GMT 1
Ja visst domarna var dåliga men tyckte inte de var de som avgjorde. utan den var LHC powerplay
Då fick spela hur mycket PP som helst i varje match och då vinner man inga matcher, spec match nr 6 där var tydligt, 1 mål på de fyra sista matcherna då vinner man inte sm guld
|
|
|
Post by Loppan on Apr 25, 2008 15:57:24 GMT 1
Finns bara en sak att säga! SM Guldet var inte till HV, utan till dommarna som vann finalen ÅT dem!! Äntligen ngn o hålla med ;D
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Apr 25, 2008 16:48:29 GMT 1
MÄKI är på god väg att bli en MR.C wannabee... ;D
|
|
|
Post by Mäki on May 4, 2008 0:17:03 GMT 1
Så det tycker du burt? Haha, jag sa ju bara sanningens ord
|
|
|
Post by Sardaukar on May 4, 2008 10:00:43 GMT 1
Finns bara en sak att säga! SM Guldet var inte till HV, utan till dommarna som vann finalen ÅT dem!! Äntligen ngn o hålla med ;D Såg du någon finalmatch?
|
|
|
Post by Loppan on May 5, 2008 20:25:55 GMT 1
Äntligen ngn o hålla med ;D Såg du någon finalmatch? Nä,för HV va inte värdiga o få det i år...Fanns andra o det sa du själv..Men du vågar inte stå för en del saker här på KHK forum
|
|
|
Post by Sardaukar on May 6, 2008 6:54:00 GMT 1
Såg du någon finalmatch? Nä,för HV va inte värdiga o få det i år...Fanns andra o det sa du själv..Men du vågar inte stå för en del saker här på KHK forum Varför var de inte värdiga då? Skulle FBK vara det? ;D Ja, jag hade gärna sett LHC vinna också. De har ju inte så många guld i bagaget. Varför skulle jag inte våga stå för det? Det tråkigaste som finns är att samma klubbar vinner hela tiden, men om nu elitserien stängs någon gång kommer jag skita i den helt och hållet.
|
|
|
Post by Loppan on May 7, 2008 14:52:42 GMT 1
Nä,för HV va inte värdiga o få det i år...Fanns andra o det sa du själv..Men du vågar inte stå för en del saker här på KHK forum Varför var de inte värdiga då? Skulle FBK vara det? ;D Ja, jag hade gärna sett LHC vinna också. De har ju inte så många guld i bagaget. Varför skulle jag inte våga stå för det? Det tråkigaste som finns är att samma klubbar vinner hela tiden, men om nu elitserien stängs någon gång kommer jag skita i den helt och hållet. Definitivt, mer än HV dom kallas ngt som jag inte ens vill skriva här vännen... Du vågar väll inte göra dig ovän me KHKare o stå för andra saker som jag vet...hrm..... Sarre är inte så oskyldig o trogen som ni tror inom hockeyn...haha.....
|
|