|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 19, 2008 18:58:33 GMT 1
I all bedrövelse måste jag ändå hylla denna gigant. Bästa spelare utan konkurrens i matcherna hittills. Han är fantastisk, ger 110 % i alla lägen och offrar sig totalt. Han kan man hylla i all oändlighet. Skriv ett långt kontrakt med karl, så han inte försvinner. Han är för bra för ett bottenlag i ettan. WORD! Tur han ringde o ville spela i KHK!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 19, 2008 19:01:46 GMT 1
I all bedrövelse måste jag ändå hylla denna gigant. Bästa spelare utan konkurrens i matcherna hittills. Han är fantastisk, ger 110 % i alla lägen och offrar sig totalt. Han kan man hylla i all oändlighet. Skriv ett långt kontrakt med karl, så han inte försvinner. Han är för bra för ett bottenlag i ettan. Vilken spelare ett par till av hans kaliber vore önsvärt. Jag tycker att Linfors också ska he ett extra plus. Han delade ut den enda riktiga proppen idag. Han vad ju sämst i hela laget, gjorde ju 0-1!
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 19, 2008 19:02:52 GMT 1
Vilken spelare ett par till av hans kaliber vore önsvärt. Jag tycker att Linfors också ska he ett extra plus. Han delade ut den enda riktiga proppen idag. Han vad ju sämst i hela laget, gjorde ju 0-1! Wahlqvist??
|
|
|
Post by happygilmore on Oct 19, 2008 19:04:04 GMT 1
Vilken spelare ett par till av hans kaliber vore önsvärt. Jag tycker att Linfors också ska he ett extra plus. Han delade ut den enda riktiga proppen idag. Han vad ju sämst i hela laget, gjorde ju 0-1! Roger var grym som vanligt. Patrik få ta på sig taifs 1-0.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 19, 2008 19:05:50 GMT 1
Roger var ju närmast ett mål i andra, såg ut som en repris från skövdematchen
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Oct 19, 2008 19:08:39 GMT 1
Patrik Lindfors!!!
|
|
|
Post by benderman on Oct 19, 2008 20:11:05 GMT 1
Helt klart bäste spelaren i KHK...i nästan varje match.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 19, 2008 20:26:50 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Oct 19, 2008 21:15:52 GMT 1
ROGER WAHLQVIST va så klart bäst ikväll igen.....110% i var match.
|
|
|
Post by kik67 on Oct 19, 2008 21:24:48 GMT 1
Vilken spelare ett par till av hans kaliber vore önsvärt. Jag tycker att Linfors också ska he ett extra plus. Han delade ut den enda riktiga proppen idag. Han vad ju sämst i hela laget, gjorde ju 0-1! Det var Mackes utspel ur egen zon till en tingsrydspelare som var starten till 0-1
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2008 8:18:07 GMT 1
BÄST!!!
Återigen en grym match av Roger, skriv långtidskontrakt med killen.
|
|
|
Post by Vader on Nov 17, 2008 15:47:15 GMT 1
I all bedrövelse måste jag ändå hylla denna gigant. Bästa spelare utan konkurrens i matcherna hittills. Han är fantastisk, ger 110 % i alla lägen och offrar sig totalt. Han kan man hylla i all oändlighet. Skriv ett långt kontrakt med karl, så han inte försvinner. Han är för bra för ett bottenlag i ettan. Vilken spelare ett par till av hans kaliber vore önsvärt. Jag tycker att Linfors också ska he ett extra plus. Han delade ut den enda riktiga proppen idag. Roger är riktigt bra helt klart. Håller med gällande Lindfors. En riktigt ödmjuk snubbe utanför isen, och uppträder otroligt rutinerat på is
|
|
|
Post by redondo on Nov 17, 2008 20:28:30 GMT 1
Vad kan man säga som inte är sagt,Killen är klinisk i allt han gör jag tror inte att han har gjort ett misstag sen han kom hit(kanske var det ett misstag)Killen är absolut en gigant och han är 23,ett tio års kontrakt hade varit på sin plats,Fråga vad han vill ha och ge honom dubbeltHan är för bra för Div1,men vi kan väl lura i honom att KHK ska satsa mot Allsvenskan. Tack Roger för att du ville komma och snälla,snälla du kan väl stanna kvar och visa våra juniorer hur en back ska spela Hockey.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 27, 2008 3:59:47 GMT 1
Intervjun med Roger <3 Kung Roger!
|
|
|
Post by Joewson on Nov 27, 2008 10:41:40 GMT 1
Intervjun med Roger <3 Kung Roger! WORD! Skön snubbe det där! ;D
|
|