|
Post by billibutt on May 3, 2008 23:40:42 GMT 1
Ser här på forumet att många vill träffas och jag tycker det är synd om det blir olika små grupper som träffas och ALLA inte får vara med!Vill någon fixa en träff så bjud in alla khk fans eller ge fan i att skriva det här på forumet (för det är lite som att spotta på varandra )Nu kör vi upp med ideèr förslag hur när och var ska vi träffas i sommar !!!!EN FÖR ALLA !!!!ALLA FÖR EN !!!NU KÖR VI DET ÄR VI SOM ÄR KHK ! ;D
|
|
|
Post by Mäki on May 4, 2008 0:15:26 GMT 1
Jag vet ju inte när folk har semester, men ett ställe man hade kunnat träffas på hade ju varit nån allmän grillplats, "gratislokal" eller liknande. Datum kan VI ju prata ihop oss om.
|
|
|
Post by pILLY on May 4, 2008 3:24:12 GMT 1
Vi hade en "träff" med ungefär 25 sköna killar i veckan. Vi grillade osv väldigt trevligt. !
Dem som vill får givetvis hänga med nästa gång ! Vi är dock inte folket som matchdag umgås med andra lags supportrar. Eller överhuvudtaget om man inte är goda vänner med dem.
Sen så finns det folk som absolut inte är inbjudna.
|
|
|
Post by mikkel on May 4, 2008 8:19:45 GMT 1
Vi hade en "träff" med ungefär 25 sköna killar i veckan. Vi grillade osv väldigt trevligt. ! Dem som vill får givetvis hänga med nästa gång ! Vi är dock inte folket som matchdag umgås med andra lags supportrar. Eller överhuvudtaget om man inte är goda vänner med dem. Sen så finns det folk som absolut inte är inbjudna. För min och många andras del får väl ni "25 sköna killar" fortsätta träffas då. Eller har du en lista på vilka som inte är bjudna? Förutom jag då .
|
|
|
Post by Sardaukar on May 4, 2008 10:04:11 GMT 1
Sen så finns det folk som absolut inte är inbjudna. Varför tog du upp det här öht då?
|
|
|
Post by offe1988 on May 4, 2008 12:34:05 GMT 1
Men varför vänta länge till?? tycker vi kan då några helger redan nu och börja jobba på sånger, flaggor och bara har rent askul, Nu börjar KHK träna och då kan vi börja med
|
|
|
Post by Mikael on Jun 19, 2008 12:08:03 GMT 1
Hej alla hockeytokar
Den 26/6 (torsdag) så skulle det vara riktigt roligt att se så många KHK fans som möjligt ute i Sunnahallen kl 17.30. Vi kommer grilla lite och spela in film till kommande intro. Möt upp och ta polare med dig. Vi ses i Sunnahallen kl 17.30 torsdagen den 26/6.
|
|
|
Post by T.Engdahl on Jun 23, 2008 12:30:04 GMT 1
Är det en självklarhet att komma i replican eller någon annan KHK utstyrsel?
|
|
|
Post by Mikael on Jun 24, 2008 14:00:01 GMT 1
Klart du skall ha replican på dig. Missa inte detta det kan bli en kanongrej. ;D ;D ;D ;D ;D ;D Är det en självklarhet att komma i replican eller någon annan KHK utstyrsel?
|
|
|
Post by anticonnie on Jun 26, 2008 6:42:33 GMT 1
Hej alla hockeytokar Den 26/6 (torsdag) så skulle det vara riktigt roligt att se så många KHK fans som möjligt ute i Sunnahallen kl 17.30. Vi kommer grilla lite och spela in film till kommande intro. Möt upp och ta polare med dig. Vi ses i Sunnahallen kl 17.30 torsdagen den 26/6. ALLA TILL SUNNAHALLEN
|
|
|
Post by Joewson on Jun 26, 2008 14:33:40 GMT 1
Jag kan tyvärr inte komma idag :-(
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 1, 2008 8:24:45 GMT 1
Någon ny träff på g?, Har semester från 28-32
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 6, 2008 1:02:52 GMT 1
Har pratat med Geibert i Halmstad support.
Alla som vill är välkomna att träffas i Helsingborg första helgen i augusti.
Bira, Wienerbröd, räkmacka och gemenskap.
Hör av Er om Ni är intresserade !
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jul 10, 2008 21:02:24 GMT 1
Jag skulle vilja att det blev något av med en sommar träff så jag får väl bestäma ett datum själv Ni som vill kan komma till Långös norra udde den 26:e juli kl 17:00 medtag egen fika/grillgrejer och ett glatt humör Detta funkar ju inte vid ösregn så då skiter vi i det Hoppas att man slipper sitta själv där ute
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 11, 2008 20:23:42 GMT 1
Vi hade en "träff" med ungefär 25 sköna killar i veckan. Vi grillade osv väldigt trevligt. ! Dem som vill får givetvis hänga med nästa gång ! Vi är dock inte folket som matchdag umgås med andra lags supportrar. Eller överhuvudtaget om man inte är goda vänner med dem. Sen så finns det folk som absolut inte är inbjudna. Du får säga till när ni skall ha nästa träff.
|
|