otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on May 24, 2008 22:17:52 GMT 1
"(2008-05-24 17:16) Mörrum passar i 3:an Du så kallade Goisare??? var nu inte så tjurig för att Mörrum få känna på lite motgångar. sanningen är ju att dom platsar inte in i div,1 Dom har ju klarat sig med nöd o glidit på en räkmacka sista åren eller hur!? Bäst i länet just nu är ju KHK. Jörgen i ovan kommentar har helt rätt det kommer att ta mörrum 3-4 år att ta sig tillbaka. så stå ut i stället för att gnälla du lilla Goisare där... KHK bäst i länet
KHK:are när dom är som bäst ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by billibutt on May 25, 2008 0:29:08 GMT 1
"(2008-05-24 17:16) Mörrum passar i 3:an Du så kallade Goisare??? var nu inte så tjurig för att Mörrum få känna på lite motgångar. sanningen är ju att dom platsar inte in i div,1 Dom har ju klarat sig med nöd o glidit på en räkmacka sista åren eller hur!? Bäst i länet just nu är ju KHK. Jörgen i ovan kommentar har helt rätt det kommer att ta mörrum 3-4 år att ta sig tillbaka. så stå ut i stället för att gnälla du lilla Goisare där... KHK bäst i länet KHK:are när dom är som bäst ;D ;D ;D ;D ? Okej vem är jörgen ?Väntar på poängen !!när kommer det roliga i det hela..........
|
|
|
Post by Joewson on May 25, 2008 12:17:32 GMT 1
Jag har läst alla komentarerna och jag är inte imponerad av vad jag läser precis. Vissa supportrar som håller på KHK ska nog hålla en liten lägre profil... Det är vad jag tycker, att man ska visa en liten större ödmjukhet inför nästa säsong.
|
|
|
Post by aslog on May 25, 2008 12:55:06 GMT 1
Ja, att alla KHK-fans är ödmjuka är ju en rätt grov överdrift...
|
|
|
Post by Sardaukar on May 25, 2008 15:54:48 GMT 1
Ja, det är sånt här som får oss allihop att framstå som idioter...
|
|
|
Post by mikkel on May 25, 2008 16:21:03 GMT 1
Såna finns det i alla supporterskaror tyvärr. Ingen klubb är värre än nån annan här i länet. Och läser ni allas klubbars forum märker ni vilka idioter det finns överallt, inte bara här alltså. Att det gnälls på idioterna i KHK som skriver sån skit beror enbart på mindervärdskomplexet mot Karlskrona. Vi är ALLTID värst och har varit så länge jag minns.
Så att vi framstår som idioter är inte av denna anledningen ni skriver om.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 25, 2008 16:45:24 GMT 1
Bästa inlägget på flera veckor.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 25, 2008 19:02:38 GMT 1
Såna finns det i alla supporterskaror tyvärr. Ingen klubb är värre än nån annan här i länet. Och läser ni allas klubbars forum märker ni vilka idioter det finns överallt, inte bara här alltså. Att det gnälls på idioterna i KHK som skriver sån skit beror enbart på mindervärdskomplexet mot Karlskrona. Vi är ALLTID värst och har varit så länge jag minns. Så att vi framstår som idioter är inte av denna anledningen ni skriver om. Visst fan är det så...vi är alltid värst..och det är ju därför väst tar alla chanser att snacka skit om oss... Jävla skitkaxinlägg...bäst i länet??? Haha...är det bevisat?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on May 26, 2008 2:30:53 GMT 1
Såna finns det i alla supporterskaror tyvärr. Ingen klubb är värre än nån annan här i länet. Och läser ni allas klubbars forum märker ni vilka idioter det finns överallt, inte bara här alltså. Att det gnälls på idioterna i KHK som skriver sån skit beror enbart på mindervärdskomplexet mot Karlskrona. Vi är ALLTID värst och har varit så länge jag minns. Så att vi framstår som idioter är inte av denna anledningen ni skriver om. Visst fan är det så...vi är alltid värst..och det är ju därför väst tar alla chanser att snacka skit om oss... Jävla skitkaxinlägg...bäst i länet??? Haha...är det bevisat? Behöver man bevis för att tro? det finns många här i världen som agerar bara efter tro och dom är helt övertygade om att dom har rätt
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 26, 2008 13:27:49 GMT 1
Förvisso...men det gäller väl mest religion... Dessutom står det inte "jag tror", "antagligen" eller liknande, bara "KHK bäst i länet"! Formulerat som en sanning... Undrar om så många här ens TROR detta...
|
|
|
Post by aslog on May 26, 2008 15:54:47 GMT 1
Jag tror att OIK är bättre (åtminstone spelmässigt sett) men jag hejar på KHK ändå. Så det kan bli.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 27, 2008 9:59:13 GMT 1
Låter logiskt!
|
|
|
Post by Mäki on May 27, 2008 13:21:06 GMT 1
Jag TROR på att vi är bäst i Länet:D
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on May 27, 2008 21:43:59 GMT 1
Nu är det väl inte så många som påstår sånt men det är den typen av insändare som triggar... Det var ett himla snack om ödmjukhet innan! Det här är ett bra exempel på hur fel det kan bli....
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on May 27, 2008 22:44:50 GMT 1
Förvisso...men det gäller väl mest religion... Dessutom står det inte "jag tror", "antagligen" eller liknande, bara "KHK bäst i länet"! Formulerat som en sanning... Undrar om så många här ens TROR detta... det är ju ganska många som har sin tro som ända sanning, iallafall i hockey templet TAK ;D
|
|