|
Post by Jonas74 on Jan 2, 2006 14:16:55 GMT 1
Vet inte vem det var som kom med ideen men den är jävligt bra. Fråga dig själv hur mycket du får för 20kr. Svaret blir säkerligen "inte mycket".
Så här är uppmaningen. Alla sätter 20:- på autogiro från sitt konto till KHK:s PG 20 73 78-1. Och märker det med "Gåva". Många bäckar små. Tänk om 1000 personer sätter 20:- varje månad. ;D Det blir 20 000:- i MÅNADEN. Det är 240 000 om året! Det är en jävligt bra grund för att ta sig upp till tvåan eller hålla sig kvar där nästa säsong(Hoppas). ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 3, 2006 22:03:20 GMT 1
Bra idé. Det skulle inte ens jag banga för som inte ens har ett jobb. Får hoppas det finns de som sätter in mer än 20:- då, för 1000 pers. blir nog svårt att nå just nu
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 4, 2006 8:21:26 GMT 1
Exakt så fungerr selma-klubben i TAIF.
Tycker iden är bra. Många bäckar små .....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 4, 2006 9:21:01 GMT 1
OK. Jag hänger på!
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Jan 4, 2006 10:23:52 GMT 1
En hyllning
Vår ordförande Krister Issal är en man som kämpat som tusan med KHK i motvind och det känns oerhört roligt att Krister som ger mycket av sin tid till klubben få lite medvind. Utan Issal hade klubben inte varit i närheten av var vi befinner oss idag.
Måtte Krister vilja ge klubben tid i många år framåt.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 4, 2006 15:20:52 GMT 1
En hyllning Vår ordförande Krister Issal är en man som kämpat som tusan med KHK i motvind och det känns oerhört roligt att Krister som ger mycket av sin tid till klubben få lite medvind. Utan Issal hade klubben inte varit i närheten av var vi befinner oss idag. Måtte Krister vilja ge klubben tid i många år framåt. Instämmer !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 4, 2006 16:53:43 GMT 1
En hyllning Vår ordförande Krister Issal är en man som kämpat som tusan med KHK i motvind och det känns oerhört roligt att Krister som ger mycket av sin tid till klubben få lite medvind. Utan Issal hade klubben inte varit i närheten av var vi befinner oss idag. Måtte Krister vilja ge klubben tid i många år framåt. Kloka ord, instämmer också till fullo.
|
|
|
Post by newman on Jan 4, 2006 21:14:11 GMT 1
Dito.
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 12, 2006 9:12:46 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 12, 2006 9:19:02 GMT 1
Vet inte vem det var som kom med ideen men den är jävligt bra. Fråga dig själv hur mycket du får för 20kr. Svaret blir säkerligen "inte mycket". Så här är uppmaningen. Alla sätter 20:- på autogiro från sitt konto till KHK:s PG 20 73 78-1. Och märker det med "Gåva". Många bäckar små. Tänk om 1000 personer sätter 20:- varje månad. ;D Det blir 20 000:- i MÅNADEN. Det är 240 000 om året! Det är en jävligt bra grund för att ta sig upp till tvåan eller hålla sig kvar där nästa säsong(Hoppas). ;D Kanon att ni lagt detta på BB's hemsida !
|
|
|
Post by Latex on Jan 12, 2006 15:41:21 GMT 1
En liten undran bara : varför detta ? Har klubben dålig ekonomi eller ? Med tanke på att man har bättre publiksnitt än flera allsvenska klubbar så borde ju ekonomin se hyfsat bra ut eller ?
Har som sagt noll koll på den ekonomiska biten !
Annars, ett helt klart bra initiativ (eller hur det stavas, många i:n blev det).
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 12, 2006 17:16:21 GMT 1
En liten undran bara : varför detta ? Har klubben dålig ekonomi eller ? Med tanke på att man har bättre publiksnitt än flera allsvenska klubbar så borde ju ekonomin se hyfsat bra ut eller ? Har som sagt noll koll på den ekonomiska biten ! Annars, ett helt klart bra initiativ (eller hur det stavas, många i:n blev det). Så du tycker bara man ska göra sånt här när man hamnar i Tingsryds situation? För att inte nämna Halmstad som hade dubbelt så mycket publik än KHK i trean. Varför inte förebygga istället?
|
|
|
Post by HF on Jan 12, 2006 21:52:53 GMT 1
En liten undran bara : varför detta ? Har klubben dålig ekonomi eller ? Med tanke på att man har bättre publiksnitt än flera allsvenska klubbar så borde ju ekonomin se hyfsat bra ut eller ? Har som sagt noll koll på den ekonomiska biten ! Annars, ett helt klart bra initiativ (eller hur det stavas, många i:n blev det). Så du tycker bara man ska göra sånt här när man hamnar i Tingsryds situation? För att inte nämna Halmstad som hade dubbelt så mycket publik än KHK i trean. Varför inte förebygga istället? Varför blir du aggresiv? Latex har ju bara ställt lite frågor och tyckte det var en bra idée!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 12, 2006 22:02:56 GMT 1
Så du tycker bara man ska göra sånt här när man hamnar i Tingsryds situation? För att inte nämna Halmstad som hade dubbelt så mycket publik än KHK i trean. Varför inte förebygga istället? Varför blir du aggresiv? Latex har ju bara ställt lite frågor och tyckte det var en bra idée! Aggressiv? Jag använder ju inga >:(smilisar... Däremot tyckte jag det var en konstig fråga. Alltså jag menar, KHK kan väl inte få för mycket pengar?
|
|
|
Post by Latex on Jan 13, 2006 15:07:38 GMT 1
Ok - jag hajjar poängen med det tror jag ! Jag pytsar in deg till KHK åxå, nemas problemas ! Klart man ska ställa upp för det man gillar !
Jag ställer alltid upp på allt vad insamligar heter om det finns en grund för det, som ni alla vet e jag Bajare - åkte upp till sthlm förra veckan och överlämnade pengar (2.200:-) till Kraft (bajenspelare i hockey för er som inte vet) för hans böter som han fick efter Almunge fighten !
|
|