|
Post by Sardaukar on Jan 13, 2006 16:38:00 GMT 1
Ja nu har jag nästan fått jobb (ska göra praktik först) på VAR-stols-företaget här i Älmhult så nu kan jag betala in 40:-/månad ;D
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 15, 2006 2:26:49 GMT 1
Tro ni att ni kan köpa er fria!
Ni snackar om pengar? Jo vist det är nog bra för föreningen. Men det jag undrar är, skall föreningen köpa sin framgång, är det ni menar. Jag tycker nog att de som kallar sig för fan om nu klubben har sådana i första hand skall inrikta sig på att stödja klubben på läktaren. Så som i Sölvesborg sist. Eller har ni tänkt att klubben skall hyra in en klack för pengarna som ni vill att vi skall skänka. Ni som är med i den nya så kallade supporterklubben är ta mig fan pinsamma. Ni finns ju inte, därför att ni vare sig syns eller hörs. Har ni inte en enda vettig människa i eran supporterklubb som kan ta tag i och få igång en riktig klack värd namnet. Det jag menar med vettig är en person som inte alltid måste halsa en 37 innan matchen för att ”våga” ropa KHK. Detta skulle höjt stämningen i hallen. Den stämning som idag är helt obefintlig vilket skulle kunna dra mera folk och i sin tur mera pengar. Det är så en supporterklubb jobbar. Tro inte att ni kan köpa er fria mina vänner!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 15, 2006 2:36:35 GMT 1
Tro ni att ni kan köpa er fria! Ni snackar om pengar? Jo vist det är nog bra för föreningen. Men det jag undrar är, skall föreningen köpa sin framgång, är det ni menar. Jag tycker nog att de som kallar sig för fan om nu klubben har sådana i första hand skall inrikta sig på att stödja klubben på läktaren. Så som i Sölvesborg sist. Eller har ni tänkt att klubben skall hyra in en klack för pengarna som ni vill att vi skall skänka. Ni som är med i den nya så kallade supporterklubben är ta mig fan pinsamma. Ni finns ju inte, därför att ni vare sig syns eller hörs. Har ni inte en enda vettig människa i eran supporterklubb som kan ta tag i och få igång en riktig klack värd namnet. Det jag menar med vettig är en person som inte alltid måste halsa en 37 innan matchen för att ”våga” ropa KHK. Detta skulle höjt stämningen i hallen. Den stämning som idag är helt obefintlig vilket skulle kunna dra mera folk och i sin tur mera pengar. Det är så en supporterklubb jobbar. Tro inte att ni kan köpa er fria mina vänner! Jag hoppas att du är Karlskronit så att du kan komma på matchen på torsdag. Det lär bli liv på läktaren och jag garanterar att jag kommer att vara helt nykter. Vill du kan du möta upp oss utanför innan matchen. Frågan är villken hockeyklubb som kan hållas igång utan pengar
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 15, 2006 3:06:58 GMT 1
Nä tyvärr för då är jag påväg hem från Gävle. Tro inte att jag håller på Brynäs för det gör jag def. inte. Du, jag har gjort mitt när det heter att gapa och skrika. Tycker att det är bäst om andra nu tar över och startar en riktigt bra suporter skara. Känner inte att jag är i den åldern längre. Men jag kommer att vara där någon stans i publikhavet som jag alltid har varit och stödja laget på mitt sätt. Heja KHK!
Lycka till på torsdag!!!
|
|
|
Post by youngblood on Jan 15, 2006 8:23:44 GMT 1
Tro ni att ni kan köpa er fria! Ni snackar om pengar? Jo vist det är nog bra för föreningen. Men det jag undrar är, skall föreningen köpa sin framgång, är det ni menar. Jag tycker nog att de som kallar sig för fan om nu klubben har sådana i första hand skall inrikta sig på att stödja klubben på läktaren. Så som i Sölvesborg sist. Eller har ni tänkt att klubben skall hyra in en klack för pengarna som ni vill att vi skall skänka. Ni som är med i den nya så kallade supporterklubben är ta mig fan pinsamma. Ni finns ju inte, därför att ni vare sig syns eller hörs. Har ni inte en enda vettig människa i eran supporterklubb som kan ta tag i och få igång en riktig klack värd namnet. Det jag menar med vettig är en person som inte alltid måste halsa en 37 innan matchen för att ”våga” ropa KHK. Detta skulle höjt stämningen i hallen. Den stämning som idag är helt obefintlig vilket skulle kunna dra mera folk och i sin tur mera pengar. Det är så en supporterklubb jobbar. Tro inte att ni kan köpa er fria mina vänner! Ska sponsorerna sluta betala för att synas också Gratis reklam är bäst ;D Det handlar inte om att köpa någon fri! Vi försöker bara ge KHK lite mera utrymme att kunna röra sig på när det gäller ekonomin
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 15, 2006 8:59:55 GMT 1
Nä tyvärr för då är jag påväg hem från Gävle. Tro inte att jag håller på Brynäs för det gör jag def. inte. Du, jag har gjort mitt när det heter att gapa och skrika. Tycker att det är bäst om andra nu tar över och startar en riktigt bra suporter skara. Känner inte att jag är i den åldern längre. Men jag kommer att vara där någon stans i publikhavet som jag alltid har varit och stödja laget på mitt sätt. Heja KHK! Lycka till på torsdag!!! Man blir aldrig för gammal för att skrika o heja även om man inte ingår i klacken
|
|
|
Post by youngblood on Jan 15, 2006 9:18:54 GMT 1
Nä tyvärr för då är jag påväg hem från Gävle. Tro inte att jag håller på Brynäs för det gör jag def. inte. Du, jag har gjort mitt när det heter att gapa och skrika. Tycker att det är bäst om andra nu tar över och startar en riktigt bra suporter skara. Känner inte att jag är i den åldern längre. Men jag kommer att vara där någon stans i publikhavet som jag alltid har varit och stödja laget på mitt sätt. Heja KHK! Lycka till på torsdag!!! Man blir aldrig för gammal för att skrika o heja även om man inte ingår i klacken Undrar vem HTS syftar på ;D
|
|