|
Post by Back to Front on Jun 21, 2008 12:56:07 GMT 1
Skriver här en vädjan till alla Khk supporters i K-na kommun med omnejd.. Natten mellan torsdag o fredag fick jag min vita WV Golf stulen.Den har reg . nr. OFA 942 och hade(kan vara borttagen) en "We want you" (Black Bugs)dekal i bakrutan.Är det någon som sett den stå uppstäld någonstan eller sett till den,vänligen PM á mig omg alt maila till: kanson6@hotmail.com . Den är polisanmäld stulen oxå. Tack på förhand.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 21, 2008 14:45:11 GMT 1
Aj fan...hoppas bara någon "lånat" den då...så den står någonstans ofördärvad...
|
|
|
Post by Back to Front on Jun 23, 2008 11:01:45 GMT 1
Ingen som sett till den?
|
|
|
Post by Back to Front on Jun 24, 2008 7:18:53 GMT 1
Inatt kom samtalet från farbror Haffa.Någon hade tipsat om vad den stod ,så nu är den tillbaka.. - musikmaskinen dock.
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Jun 24, 2008 9:38:52 GMT 1
Tur i oturen då. Jäkligt synd att det ska vara så förbannat svårt för folk att skilja på ditt och mitt, så att säga. Får hoppas att det inte är några större skador eller liknande på bilen.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jun 24, 2008 20:55:26 GMT 1
Inatt kom samtalet från farbror Haffa.Någon hade tipsat om vad den stod ,så nu är den tillbaka.. - musikmaskinen dock. Vad var det för maskin ..
|
|
|
Post by Back to Front on Jun 24, 2008 21:23:16 GMT 1
Inatt kom samtalet från farbror Haffa.Någon hade tipsat om vad den stod ,så nu är den tillbaka.. - musikmaskinen dock. Vad var det för maskin .. k*kr**kamaskin
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 1, 2008 7:26:30 GMT 1
Alltid lika drygt o bli bestulen, kul att du fick tillbaka bilen iaf
|
|