|
Post by icingTAIF on Jul 2, 2008 15:29:11 GMT 1
jag har funderat på en sak och jag undrar om någon här på detta eminenta forum skulle kunna hjälpa mig.
vad är anledningen till att man skrev om peppe lundh på K*K's hemsida?
|
|
|
Post by aslog on Jul 2, 2008 15:46:26 GMT 1
Jag har också funderat över det. Jag kom inte på något.
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 2, 2008 22:29:59 GMT 1
Nyhetstorka mitt i sommaren kanske..?
Han har ju ändå (om än jävligt liten) anknytning till bygden... Så... Varför inte..?
|
|
|
Post by icingTAIF on Jul 2, 2008 22:42:33 GMT 1
jag misstänkte detta. hur ser den lilla anknytningen till bygden ut?
|
|
|
Post by Mäki on Jul 2, 2008 22:53:04 GMT 1
ingen aning, men han/dem har ett sommarställe här, ute i Torhamn. Är väll ända vad jag vet
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 3, 2008 6:06:44 GMT 1
Med risk för att bli utskrattad, vem fan är Peppe Lundh?
|
|
|
Post by dragskott on Jul 3, 2008 6:39:51 GMT 1
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Jul 3, 2008 7:14:28 GMT 1
Såg en känd ishockeyspelares son glida förbi Karlskrona på E22 på väg söderut, ingen som kunde stoppat honom och gjort en intervju? Han måste haft en anledning till besöket...
|
|
|
Post by mikkel on Jul 3, 2008 11:04:47 GMT 1
Såg en känd ishockeyspelares son glida förbi Karlskrona på E22 på väg söderut, ingen som kunde stoppat honom och gjort en intervju? Han måste haft en anledning till besöket... O så var vi där som jag skrev i Ottingertråden. Kaxiga bortasupportrar. Avundsjuka på att KHK satsar. Avundsjuka för att det uppdateras på hemsidan. Avundsjuka för att vi har Miro som bloggar. Avundsjuka på allt i stort sett. Vad kommer idioten otto bland många andra säga när/om vi förlorar mot OIK och TAIF? Hoppas du cALLAHAN läser dessa inlägg sen.
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 3, 2008 11:07:57 GMT 1
Såg en känd ishockeyspelares son glida förbi Karlskrona på E22 på väg söderut, ingen som kunde stoppat honom och gjort en intervju? Han måste haft en anledning till besöket... O så var vi där som jag skrev i Ottingertråden. Kaxiga bortasupportrar. Avundsjuka på att KHK satsar. Avundsjuka för att det uppdateras på hemsidan. Avundsjuka för att vi har Miro som bloggar. Avundsjuka på allt i stort sett. Vad kommer idioten otto bland många andra säga när/om vi förlorar mot OIK och TAIF? Hoppas du cALLAHAN läser dessa inlägg sen. Bara för att andra är idioter så behöver inte sjunka till deras nivå, eller hur?
|
|
|
Post by aslog on Jul 3, 2008 11:24:23 GMT 1
Jag vet inte riktigt varför någon skulle bli avundsjuk på att KHK har en helt ointressant intervju med en helt ointressant spelare på sin hemsida. Men okej.
|
|
|
Post by mikkel on Jul 3, 2008 11:26:36 GMT 1
Jag säger ju att dom är avundsjuka på precis ALLT vad gäller KHK.
Sen måste jag tillägga att det är inte alla, utan en liten bråkdel. Precis som det är en liten bråkdel KHK-supportrar som är kaxiga.
Förresten, folk läste ju intervjun så den måste ju varit lite intressant då. Han följer KHK säger han, och han är JVM-spelare som håller till i staun på somrarna. Jag fattar liksom inte varför man INTE kan göra en intervju med honom.
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Jul 3, 2008 20:40:15 GMT 1
Såg en känd ishockeyspelares son glida förbi Karlskrona på E22 på väg söderut, ingen som kunde stoppat honom och gjort en intervju? Han måste haft en anledning till besöket... O så var vi där som jag skrev i Ottingertråden. Kaxiga bortasupportrar. Avundsjuka på att KHK satsar. Avundsjuka för att det uppdateras på hemsidan. Avundsjuka för att vi har Miro som bloggar. Avundsjuka på allt i stort sett. Vad kommer idioten otto bland många andra säga när/om vi förlorar mot OIK och TAIF? Hoppas du cALLAHAN läser dessa inlägg sen. Shit va känslig du va! Ber verkligen om ursäkt om jag skrev något olämpligt som sårade ditt KHK hjärta! Tur att det finns andra med humor och som förstår ironi....... Och ja, jag är avundsjuk på dig som är så känslig, önskar jag också kunde ta åt mig ibland! Det är vi som är KHK, så trampa inte på oss......
|
|
|
Post by icingTAIF on Jul 10, 2008 8:34:19 GMT 1
så sammanfattningsvis: han/dem har en sommarstuga i torhamn. that's it?
han är inte från staun eller liknande ? flickvän i kungsmarken ?
|
|
|
Post by jompa on Jul 10, 2008 11:15:06 GMT 1
så sammanfattningsvis: han/dem har en sommarstuga i torhamn. that's it? han är inte från staun eller liknande ? flickvän i kungsmarken ? Helt rätt.
|
|