Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 2, 2008 22:36:07 GMT 1
Godkväll, hade en liten fundering bara, kommer det nya replica tröjjor, DVS utseendemässigt, eller är det dom gamla som rockar denna säsongen också?
|
|
|
Post by Mäki on Jul 2, 2008 22:50:09 GMT 1
Vad jag hört så kommer det vara samma som förra säsongen, har visst något med Telenors sponsring att göra :/
|
|
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 3, 2008 6:05:19 GMT 1
Vad jag hört så kommer det vara samma som förra säsongen, har visst något med Telenors sponsring att göra :/ Bra o veta, tack
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 3, 2008 8:46:25 GMT 1
Vad jag hört så kommer det vara samma som förra säsongen, har visst något med Telenors sponsring att göra :/ Och därför tänker jag fortsätta med den gamla...som visar vilken klubb jag älskar...
|
|
Ungdomslirare
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 3, 2008 9:19:40 GMT 1
Vad jag hört så kommer det vara samma som förra säsongen, har visst något med Telenors sponsring att göra :/ Och därför tänker jag fortsätta med den gamla...som visar vilken klubb jag älskar... Det är inte nyttigt o leva i det förflutna
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 3, 2008 9:59:21 GMT 1
Hm...detta handlar väl inte om förfutet...eller är ett par år forntid...? Kan inte hjälpa att de nya är så satans fula... Är det bara JAG som inte köpt den p g a propellern? En medelväg jag skulle kunna tänka mig, vore att byta propellern mot klybbmärke på supportertröjorna... Jag får inte betalt för att gå omkring med ful reklam..
|
|
Ungdomslirare
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Jul 3, 2008 10:33:22 GMT 1
Hm...detta handlar väl inte om förfutet...eller är ett par år forntid...? Kan inte hjälpa att de nya är så satans fula... Är det bara JAG som inte köpt den p g a propellern? En medelväg jag skulle kunna tänka mig, vore att byta propellern mot klybbmärke på supportertröjorna... Jag får inte betalt för att gå omkring med ful reklam.. Hmm sant, vi får väl höra av oss till telenor o kräva lite PR ersättning för o använda tröjorna?
|
|
|
Post by Joewson on Jul 16, 2008 22:02:04 GMT 1
Efter mycket om och men så tänkte jag att halsduken skulle få en liten kamrat då den börjar känna sig lite ensam.
Dock så har det inte kommit upp någon information om Webshopen så jag undrar helt enkelt hur jag enklast får tag i en replikatröja (där de faktiskt finns och inhandla). Bävern kanske har något bra svar? ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jul 17, 2008 15:04:37 GMT 1
Hade sett den vita som replica
|
|
|
Post by Mikael on Jul 17, 2008 15:30:42 GMT 1
Fler replica tröjor är på gång men jag har tyvärr inte något leveransdatum just nu men återkommer här. Är det något annat som någon undrar över så når ni mig på mikael.johansson@khk.se Ha det. Efter mycket om och men så tänkte jag att halsduken skulle få en liten kamrat då den börjar känna sig lite ensam. Dock så har det inte kommit upp någon information om Webshopen så jag undrar helt enkelt hur jag enklast får tag i en replikatröja (där de faktiskt finns och inhandla). Bävern kanske har något bra svar? ;D
|
|
|
Post by charlie on Jul 18, 2008 16:12:26 GMT 1
Hm...detta handlar väl inte om förfutet...eller är ett par år forntid...? Kan inte hjälpa att de nya är så satans fula... Är det bara JAG som inte köpt den p g a propellern? En medelväg jag skulle kunna tänka mig, vore att byta propellern mot klybbmärke på supportertröjorna... Jag får inte betalt för att gå omkring med ful reklam.. Du kan få en tia av mig. Det skulle vara värt det! Är det någon som hakar på?
|
|