|
Post by Les Paul on Aug 17, 2008 23:21:16 GMT 1
Mysing, här har du ditt inlägg från tråden publikjippo. Jag tycker den är avundsjuk,föraktfull och respektlös. Att skapa en trevlig och givande diskussion mellan hockeyälskare är nog försent för dig.
"HV har en alldeles nyanställd marknadschef efter Janne Hedell. Han kanske borde be om en praktikplats hos KHK för att läsa sig detta med att bygga ett starkt varumärke!
Ingen är nog besvärad av mycket publik, allra minst TAIFare som är vana vid både 3 och 4000 på läktaren. Och Tingsryd hade 1315 på en träningsmatch den 18/8 2005 så 1 026 är inget att yvas över!
Nej, det som är lite patetiskt ibland är den hybris och den fokusering det blivit kring detta med publiken. Precis allting tycks fokuseras på detta. När Tingsryd hade 1315 för ett par år sedan på en tidig träningsmatch kan jag inte minnas att det skrevs mer än ett par rader om saken. Själfallet kul med intresse men som sagt, den hybris som ni drabbats av är lite - ursäkta - patetisk.
Sen tror jag nog att du följt de olika debatter som funnits på olika forum där Goisare, OIKare och Tafare m.fl. anklagas för att vara "avundsjuka" osv. Så det är definitivt inte tagit ur luften.
Fortsätt med er hybris ni! Fortsätt att skriva spaltmetrar om diverse jippofotbollsmatcher och publiksiffror och camper etc. Men acceptera att det skapar ett leende på läpparna hos många andra och att ni får en och annan syrlig kommentar. Vi missunnar er absolut inget att detta. Njut av läget så länge det varar. Vi övriga tar det rätt lugnt under vår småländska korkek. Det kommer allvarligare tider, gissa om vi kommer att vara där då!"
|
|
|
Post by mysing on Aug 18, 2008 0:33:30 GMT 1
Goodbye! Ni får ha det så bra och lycka till med er hockey.
Jag loggar ut och kommer varken att skriva eller läsa en bokstav mera här. Ni har visat att ni är inte mogna att diskutera hockey seriöst. Jag trodde tyvärr att det fanns några vuxna seriösa som ville diskutera hockey här. Men det är helt uppenbart att det här är ett forum för inbördes beudran och att utomstående icke göre sig besvär. Ni kan dela ut skitord på löpande band samtidigt som era nybörjartår är känsliga som på en prinsessa.
Som sagt: TACK OCH ADJÖ!
PS. Spill ingen krut på att spy er illaluktande galla på mig för jag kommer ändå inte att läsa skiten!
|
|
|
Post by HF on Aug 18, 2008 6:51:08 GMT 1
Det är väl så att de flesta här inte har något emot att folk från andra föreningar skriver här BARA de skriver bra om khk....som Dalenbloggaren. Många har gnällt på hur de blir bemötta när de skrivit på Mörrums forum, nu är vi av samma skrot och korn.
Vi har skrivit en massa KHK propaganda på M-forumet och blivit förvånade när de gnällt på oss...
|
|
|
Post by charlie on Aug 18, 2008 15:27:36 GMT 1
Det är väl så att de flesta här inte har något emot att folk från andra föreningar skriver här BARA de skriver bra om khk....som Dalenbloggaren. Många har gnällt på hur de blir bemötta när de skrivit på Mörrums forum, nu är vi av samma skrot och korn. Vi har skrivit en massa KHK propaganda på M-forumet och blivit förvånade när de gnällt på oss... Inte jag! Men jag håller med dig om att vi nog ska räkna med att bli behandlade så som vi själva behandlar andra. Om det nu var det du menade. Annars håller jag f-n inte med dig om någonting! ;D
|
|
|
Post by Jason on Aug 18, 2008 18:00:36 GMT 1
Det är väl så att de flesta här inte har något emot att folk från andra föreningar skriver här BARA de skriver bra om khk....som Dalenbloggaren. Många har gnällt på hur de blir bemötta när de skrivit på Mörrums forum, nu är vi av samma skrot och korn. Vi har skrivit en massa KHK propaganda på M-forumet och blivit förvånade när de gnällt på oss... Stor skillnad att komma hit och vara spydig och "över alla andra" än att komma hit och vara saklig och diskutera hockey på en vuxen nivå.
|
|
|
Post by Jason on Aug 18, 2008 18:01:48 GMT 1
Tydligen hade Mysing målat in sig i ett hörn av eget skitsnack och kunde inte ta sig ut därifrån... så kan det gå... Kommer att tänka på ett talesätt: Hellre fly än illa fäkta. ;D
|
|
|
Post by Basbatten on Aug 18, 2008 20:04:49 GMT 1
Väldigt primitivt beteende. Avsluta med att kasta skit. Speciellt avslutningsfrasen är välkryddad. Ingen möjlighet för någon att gå i svaromål heller och absolut helt meningslöst eftersom den mysige aldrig någonsin kommer att besöka detta forum. Knappast ett uppträdande värdigt en seriös och mogen hockeydebatör. Och jag förstod banne mig aldrig vad det var som var så väldigt kränkande under den korta tid som vedebörande härjade på forumet. Att han inte gillade Goe begrep jag, men sen då? Jag menar inte vill vi fortsättningsvis uppträda ohyfsat mot besökare så att detta upprepas. Alltså måste vi lära av våra misstag och stryka medhårs i fortsättningen ;D
|
|
|
Post by HF on Aug 18, 2008 20:31:01 GMT 1
Det är väl så att de flesta här inte har något emot att folk från andra föreningar skriver här BARA de skriver bra om khk....som Dalenbloggaren. Många har gnällt på hur de blir bemötta när de skrivit på Mörrums forum, nu är vi av samma skrot och korn. Vi har skrivit en massa KHK propaganda på M-forumet och blivit förvånade när de gnällt på oss... Stor skillnad att komma hit och vara spydig och "över alla andra" än att komma hit och vara saklig och diskutera hockey på en vuxen nivå. Och om du läst t ex Goisarnas forum senaste året så vet du precis vad jag menar. Få KHK supporters har diskuterat sakligt där utan varit långt mer spydiga än mysing var här....sen blir folk förvånade när de får skit tillbaka och kan inte ta att nån går in här och kanske provocerat lite. Vad jag menar är att en hel del khk supporter har varit på andra forum och snackat ner det laget och predikat KHK´s storhet och sedan blivit spydiga och nedlåtande när de fått mothugg.... Innan vi sågar någon supporter från annan klubb så kanske vi ska titta på oss sjävla först. Det Mysing skrev är inte i närheten av det provokativa vissa KHKsupporters vräker ur sig på andra forum. Jag förstod hans resonemang men höll absolut inte med han i allt. Nu får jag väl en jävla massa skit för att jag ser det lite från sidan....
|
|
|
Post by HF on Aug 18, 2008 20:31:55 GMT 1
Det är väl så att de flesta här inte har något emot att folk från andra föreningar skriver här BARA de skriver bra om khk....som Dalenbloggaren. Många har gnällt på hur de blir bemötta när de skrivit på Mörrums forum, nu är vi av samma skrot och korn. Vi har skrivit en massa KHK propaganda på M-forumet och blivit förvånade när de gnällt på oss... Inte jag! Men jag håller med dig om att vi nog ska räkna med att bli behandlade så som vi själva behandlar andra. Om det nu var det du menade. Annars håller jag f-n inte med dig om någonting! ;D Så var det jag menade!! Bra jobbat Rikard... ;-)
|
|
|
Post by charlie on Aug 18, 2008 22:19:37 GMT 1
Ja, du ser - än finns det hopp!!! :-)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 19, 2008 12:03:39 GMT 1
Stor skillnad att komma hit och vara spydig och "över alla andra" än att komma hit och vara saklig och diskutera hockey på en vuxen nivå. Och om du läst t ex Goisarnas forum senaste året så vet du precis vad jag menar. Få KHK supporters har diskuterat sakligt där utan varit långt mer spydiga än mysing var här....sen blir folk förvånade när de får skit tillbaka och kan inte ta att nån går in här och kanske provocerat lite. Vad jag menar är att en hel del khk supporter har varit på andra forum och snackat ner det laget och predikat KHK´s storhet och sedan blivit spydiga och nedlåtande när de fått mothugg.... Innan vi sågar någon supporter från annan klubb så kanske vi ska titta på oss sjävla först. Det Mysing skrev är inte i närheten av det provokativa vissa KHKsupporters vräker ur sig på andra forum. Jag förstod hans resonemang men höll absolut inte med han i allt. Nu får jag väl en jävla massa skit för att jag ser det lite från sidan.... Instämmer till fullo!!! Löjligt att se folk bli upprörda så fort KHK inte prisas... Alla vet väl redan att jag inte förespråkar inbördes beundran...och det är ju precis bara det som accepteras här...
|
|
|
Post by mikkel on Aug 20, 2008 7:16:06 GMT 1
Och om du läst t ex Goisarnas forum senaste året så vet du precis vad jag menar. Få KHK supporters har diskuterat sakligt där utan varit långt mer spydiga än mysing var här....sen blir folk förvånade när de får skit tillbaka och kan inte ta att nån går in här och kanske provocerat lite. Vad jag menar är att en hel del khk supporter har varit på andra forum och snackat ner det laget och predikat KHK´s storhet och sedan blivit spydiga och nedlåtande när de fått mothugg.... Innan vi sågar någon supporter från annan klubb så kanske vi ska titta på oss sjävla först. Det Mysing skrev är inte i närheten av det provokativa vissa KHKsupporters vräker ur sig på andra forum. Jag förstod hans resonemang men höll absolut inte med han i allt. Nu får jag väl en jävla massa skit för att jag ser det lite från sidan.... Instämmer till fullo!!! Löjligt att se folk bli upprörda så fort KHK inte prisas... Alla vet väl redan att jag inte förespråkar inbördes beundran...och det är ju precis bara det som accepteras här... Jag fattar ärligt talat inte vad ni HF o callahan menar. Det ska inte accepteras att några KHK:are kommer in på andra forum och pratar skit? Okej, men varför ska det accepteras att andra kommer in här och sprider dynga? Callahan var väl en som spydde mest galla över dessa KHK supporters på tex. gois forumet? Men Mysing vill du ta mot med öppna armar??? Jag kan inte tänka mej att tex. Richard "Charlie" Karlsson var och skrev en massa skit på goisforumet. Tror inte heller han var jätteglad att det hände. Men han ska acceptera liknande människor här? Ja jag fattar ingenting.
|
|
|
Post by happygilmore on Aug 20, 2008 10:28:46 GMT 1
Stor skillnad att komma hit och vara spydig och "över alla andra" än att komma hit och vara saklig och diskutera hockey på en vuxen nivå. Och om du läst t ex Goisarnas forum senaste året så vet du precis vad jag menar. Få KHK supporters har diskuterat sakligt där utan varit långt mer spydiga än mysing var här....sen blir folk förvånade när de får skit tillbaka och kan inte ta att nån går in här och kanske provocerat lite. Vad jag menar är att en hel del khk supporter har varit på andra forum och snackat ner det laget och predikat KHK´s storhet och sedan blivit spydiga och nedlåtande när de fått mothugg.... Innan vi sågar någon supporter från annan klubb så kanske vi ska titta på oss sjävla först. Det Mysing skrev är inte i närheten av det provokativa vissa KHKsupporters vräker ur sig på andra forum. Jag förstod hans resonemang men höll absolut inte med han i allt. Nu får jag väl en jävla massa skit för att jag ser det lite från sidan.... Kan inte hålla med ang. Mörrums forum jag tycker att både OIK och KHK fansen har varit väldigt sakliga och haft en bra dialog i deras forum sedan i takt med att det gått dåligt för Mörrum så ha det gått ut över andra fans som finns i forumet.
|
|