|
Post by newman on Jan 15, 2006 16:39:08 GMT 1
Det tror jag han kommer att göra om tränaren vill o kräver det!
|
|
|
Post by newman on Jan 20, 2006 9:07:42 GMT 1
Han har gjort 44 p hittills denna säsong! Värva Hall !
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 20, 2006 12:30:09 GMT 1
Han har gjort 44 p hittills denna säsong! Värva Hall ! Jag känner mig lugn. Tror inte K´HK värvar en spelare som cirklar i mittzon och låter de andra fyra göra försvarspelet. Trodde newman och jag var överens om att KHK ska spela i tvåan nästa år. Där håller inte G Hall. Varför tror du han får hålla till i trean när det vimlar av klubbar i tvåan/ettan i när området. Jo, i tvåan måste man var tvåvägsspelare. Glad att KHK jobbar på samma sätt redan i trean.
|
|
|
Post by newman on Jan 20, 2006 15:21:20 GMT 1
Nja,jaghåller inte med dej riktigt där hts. Visst,hemjobbet är vill inte det bästa men det är inte försent att ändra på det. Han är ruggig i slottet!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 20, 2006 16:13:02 GMT 1
Med rätt träning och rätt tränare kan han bli hur bra som helst!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 20, 2006 16:35:25 GMT 1
Jag ställer mig nog på newmans och JJBs sida
|
|
|
Post by Iceman on Jan 20, 2006 20:42:20 GMT 1
Han har gjort 44 p hittills denna säsong! Värva Hall ! Helt rätt !!
|
|
|
Post by CastorTroy on Jan 21, 2006 10:35:12 GMT 1
Med rätt träning och rätt tränare kan han bli hur bra som helst! Precis, det ju också tränarens uppgift att se till så att alla spelare gör det som är överenskommet. Att alla jobbar åt samma håll. Går inte det får man antingen byta ut tränaren eller spelaren i fråga
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 21, 2006 11:02:45 GMT 1
Han har gjort 44 p hittills denna säsong! Värva Hall ! Håller med, värva Hall han lär även hålla för att spela i div. 2 utan problem.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 21, 2006 12:24:50 GMT 1
Nu är vi där igen .... Det lät likadant när Fuhrman skulle ersättas. Då ville många här att man skulle plocka spelarna som ratades av div2-klubbarna. Jag hävdade envist att man skulle satas på lite bättre spelare (fick medhålla av bla Hogan, LP o några fler .... Noterar att dessa herrar i annan tråd inte direkt är så fötjusta när det ropas efter div3-fösrtärkningar igen. När vi nästa säsong förhoppningvis spelar i tvåan ska väl KHK för h-e värva spelare som FÖRSTÄRKER laget. Eller ? När man som div-3-lag värvar div1-spelare så måste det väl åtminstone vara samma klas på nyförvärven näör man ska spela en division högre upp. Jag kan tycka vad jag vill om Hogan och LP med flera. Men det vaerkas som de begriper lite om oloka nivåer inom hockeyn i alla fall. Nej nästa säsong tror jag KHK behöver: 1 mv , 1 back samt 2 forwards av div1-klass. (under förutsättning att man får behålla de man vill i årets trupp. Detta om man vill spela på övre halvan i tvåan. Jag är ledsen G Hall är och föblir en gaolgetter i Åstorp...
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 21, 2006 13:59:07 GMT 1
Bara för att man spelar i div.3 betyder inte det att man inte klarar att spela högre upp.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 21, 2006 14:00:17 GMT 1
Du hävdade att det skulle sattsas på bättre spelare, ja. Jag höll med dig och gör det fortfarande. Du snackar om div. 3 förstärkningar, hur dåliga de är. Men nästa år i tvåan (förhoppningsvis) då? Då har vi ju bara spelare som kommer från trean. Behöver vi en helt ny trupp då? Naturligtvis inte. Du kanske skulle se lite mer på spelarna som spelare inte bara som nummer i en tröja i ett lag i en division. Göran Hall behöver inte vara en dålig spelare bara för att han spelar i ett division 3 lag. Det gör Oskar Andersson och Pavol Valko också. Göran Hall har i ett mediokert divison 3 lag gjort 44 poäng till dags dato, denna säsong. Det är bara en spelare i vår egen trupp som matchat hälften av det! Detta är fakta. Att han har näsa för mål behöver vi inte tvivla på. I rätt omgivning så kan han säkerligen producera även i tvåan. Jag menar inte att man ska tokvärva Hall, det var mer ett skämt med Newman. Men när du skriver så här måste jag säga att jag är sugen. Men du har säkert rätt i att det finns ännu bättre spelare att värva. Men de kanske kostar mer, vad vet jag? Men tacka nej till Hall till en ringa kostnad skulla var dumt. Mycket dumt. Sen vet inte jag om Hall är värvningsbar, intresserad, sugen eller har lust. Frågan är ju egentligen bara rent hypotetisk.
|
|
|
Post by newman on Jan 21, 2006 14:38:56 GMT 1
JA ,precis ni som håller med mig! Tack JJB. Hall och nr. 10 i Diö skulle bli mkt bra i tvåan. I rätt omgivnig så skulle det funka. Visst att värva in spelare från allsvenskan el div ett,inte mig emot . Men det kosta oxå. Men man ska kanske försöka att plocka russinen i kakan idiv lll . det kan bli billigare så. Värva Hall o Håkan!!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 21, 2006 15:34:55 GMT 1
JJB har alldeles rätt i det han skriver.
Sedan skulla lätt platsa i vilket div. 2 som helst utan probem och med bättre spelare omkring sig skulle han säkerligen producera ännu mera.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 22, 2006 0:29:33 GMT 1
JA ,precis ni som håller med mig! Tack JJB. Hall och nr. 10 i Diö skulle bli mkt bra i tvåan. I rätt omgivnig så skulle det funka. Visst att värva in spelare från allsvenskan el div ett,inte mig emot . Men det kosta oxå. Men man ska kanske försöka att plocka russinen i kakan idiv lll . det kan bli billigare så. Värva Hall o Håkan!!!! Russinen är förmodligen redan urplockade ur kakan, speciellt i skåne regionen där det finns hur många div 1 och div 2 klubbar som helst! Tror det är bättre att satsa på annat än div 3 spelare ifall KHK ska komma någonstans. Hur många bra spelare finns inte i tvåan eller ettan? Värva inga div3 spelare....
|
|