|
Post by sektiong on Sept 3, 2008 15:59:48 GMT 1
Till er som betalat in medlemsavgiften för säsongen 2008/2009 så vill vi härmed meddelar att medlemskorten kommer att delas ut från och med i morgon. Vi kommer att finnas på plats nere i entrén och dela ut dessa. Vi skulle vara tacksamma om ni kunde hämta dessa i arenan. Givetvis så kommer det att finnas möjlighet att teckna medlemskap. (Se fördelarna med ett medlemskap på blackbugs.se)
Till er som lämnat in era uppgifter på våran medlemsblankett men inte betalat kommer vi att skicka ut inbetalningskort så ni får möjligheten att betala in medlemsavgiften. Ni är naturligtvis välkomna att betala medlemsavgiften i arenan direkt till oss.
Har ni några frågor kring ert medlemskap i Black Bugs så är det bara att maila till mig. gustav.svensson@blackbugs.se
|
|
|
Post by kex on Sept 8, 2008 23:17:37 GMT 1
Är de bara att gå till er nästa match och hämta de? För jag missade att man skulle gjort de under matchen mot taif.
|
|
|
Post by mindriot on Sept 9, 2008 0:14:58 GMT 1
Är de bara att gå till er nästa match och hämta de? För jag missade att man skulle gjort de under matchen mot taif. Japp du är välkommen fram till oss så får du ditt medlemskort.
|
|