|
Post by holdingthestick on Jan 28, 2006 14:36:46 GMT 1
.. om att det fanns kvällskurser i Vildsvinsjakt. Dags att anmäla KHK dit. Hoppas bara att det är en snabbkurs så att de avlagt examen innan 9/2 ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 28, 2006 18:29:34 GMT 1
.. om att det fanns kvällskurser i Vildsvinsjakt. Dags att anmäla KHK dit. Hoppas bara att det är en snabbkurs så att de avlagt examen innan 9/2 ;D Lejon, inte vildsvin...
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 28, 2006 19:54:00 GMT 1
.. om att det fanns kvällskurser i Vildsvinsjakt. Dags att anmäla KHK dit. Hoppas bara att det är en snabbkurs så att de avlagt examen innan 9/2 ;D Lejon, inte vildsvin... De kallar sig lejon men uppträder som (vild)svin Hoppas nr 33 i vildsvinen är tillbaka till 9/2 Detta blir säsongens match innan kvalet. Under förutsättning att domarna inte tappar linserna i handfatet så är vildsvinen chanslösa.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 28, 2006 20:08:48 GMT 1
Antiloperna tycker säkert också att Lejonen beter sig som svin på savannen, bara för att de är hungriga... Det gäller bara att vi inte uppträder som antiloper utan som, tja, män. Människor är väl lejonens största fiende?
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 28, 2006 21:36:34 GMT 1
Lejon, inte vildsvin... De kallar sig lejon men uppträder som (vild)svin Hoppas nr 33 i vildsvinen är tillbaka till 9/2 Detta blir säsongens match innan kvalet. Under förutsättning att domarna inte tappar linserna i handfatet så är vildsvinen chanslösa. Tycker nog att Lund hemma blir säsongens match innan kvalet...
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 28, 2006 21:41:02 GMT 1
De kallar sig lejon men uppträder som (vild)svin Hoppas nr 33 i vildsvinen är tillbaka till 9/2 Detta blir säsongens match innan kvalet. Under förutsättning att domarna inte tappar linserna i handfatet så är vildsvinen chanslösa. Tycker nog att Lund hemma blir säsongens match innan kvalet... Jupp...
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 28, 2006 21:46:09 GMT 1
Tycker nog att Lund hemma blir säsongens match innan kvalet... Jupp... Kommer du ner till kvalmatcherna Sard? Du kan väl inte sitta och mögla i Älmhult medan ditt favoritlag kämpar för att ta sig till tvåan?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 28, 2006 22:01:25 GMT 1
Kommer du ner till kvalmatcherna Sard? Du kan väl inte sitta och mögla i Älmhult medan ditt favoritlag kämpar för att ta sig till tvåan? Vill ju...men ingen egen bil och SJ är ju inte direkt generösa med tågtider Drömscenariot är ju om Diö går till kval och KHK spelar borta mot dem i sista matchen (om det inte är avgjort innan) ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 28, 2006 22:31:03 GMT 1
Kommer du ner till kvalmatcherna Sard? Du kan väl inte sitta och mögla i Älmhult medan ditt favoritlag kämpar för att ta sig till tvåan? Vill ju...men ingen egen bil och SJ är ju inte direkt generösa med tågtider Drömscenariot är ju om Diö går till kval och KHK spelar borta mot dem i sista matchen (om det inte är avgjort innan) ;D SJ tillhandahåller hjälp vid tågbyte för 80+ .... De kanske kan göra ett undantag
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 29, 2006 1:06:09 GMT 1
SJ är ju inte direkt generösa med tågtider Tågbyten har jag gjort några gånger mellan Älmhult och Karlskrona i ca 3½ år
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 29, 2006 2:02:30 GMT 1
SJ är ju inte direkt generösa med tågtider Tågbyten har jag gjort några gånger mellan Älmhult och Karlskrona i ca 3½ år Kvalet håller ju bara på i några veckor, är det inte värt några byten till?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 29, 2006 13:42:22 GMT 1
SJ är ju inte direkt generösa med tågtider Tågbyten har jag gjort några gånger mellan Älmhult och Karlskrona i ca 3½ år Kvalet håller ju bara på i några veckor, är det inte värt några byten till? Jo men det är fortfarande tågtider som är problemet Om en match slutar 19:30 har jag inga möjligheter att komma hem...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 29, 2006 13:50:28 GMT 1
Kvalet håller ju bara på i några veckor, är det inte värt några byten till? Jo men det är fortfarande tågtider som är problemet Om en match slutar 19:30 har jag inga möjligheter att komma hem... Skulle det vara någor negativt? ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 29, 2006 13:51:32 GMT 1
|
|
|
Post by youngblood on Jan 29, 2006 15:29:35 GMT 1
Jo men det är fortfarande tågtider som är problemet Om en match slutar 19:30 har jag inga möjligheter att komma hem... Skulle det vara någor negativt? ;D ;D
|
|