|
Post by dragon on Sept 18, 2008 15:38:09 GMT 1
Hejsan alla hockey fans!
Vi som älskar hockey men inte spelar eller har spelat men vill lira på skoj finns det någon plast för oss?
Jag har aldrig tränat hockey men sysslat med de flesta sporter, är grymt sugen på att spela någon gång i veckan, då menar jag med klubba puck och inte någon hockeybokey. Finns det någon mer som jag (kanske ett supporter lag som i förlängningen kan möta andra supporter lag)
Jag kan inte tärna/spela med några veteraner eller andra ”hockeyspelare” för min skidsko åkning är nästintill obefintlig men visst hade det varit häftigt att lira lite med vuxna nybörjare som älskar hockey och få dra på sig khk ”supporter” stället och känna sig som en hockeyspelare en gång i veckan.
Så finns det någon som har något tipps eller kanske någon annan som känner sig sugen så hör gärna av er!
|
|
|
Post by mace on Sept 18, 2008 16:40:18 GMT 1
Hade varit kul. Men jag är ju inte vuxen:(.
|
|
|
Post by dragon on Sept 18, 2008 17:43:47 GMT 1
vuxen och vuxen det blir man väl aldrig! men över 15 är kanske att rekomendera.
|
|
|
Post by mace on Sept 18, 2008 18:56:55 GMT 1
Över 15 är jag:)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2008 22:56:31 GMT 1
Låter som en dröm...även om jag väl får kalla mig veteran... Älskar att spela...och man slänger fortfarande direkt på skridskorna om det blir is.... Finns väl dock ingen möjlighet att få några tider att "leka" på...
|
|
|
Post by hinken on Sept 20, 2008 18:59:21 GMT 1
Låter som en utmärkt idé tycker jag
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 20, 2008 19:52:14 GMT 1
Betalar man så är det inga problem att få istid! (Dagtid på vardagar skall tilläggas)
|
|
|
Post by HF on Sept 21, 2008 19:49:10 GMT 1
Hade varit kul kanske
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 21, 2008 19:58:39 GMT 1
Måste man ha skridskor ? (tar mig snabbare fram utan)
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 22, 2008 10:53:23 GMT 1
Hade varit kul .. men har ju bara varit på is 1 gång på många år då med skor.. när man va mest aktiv med klubba o puck så va det på Kungsmarkens grus plan som de spolade o rundorna i wämöhallen på almenhetens .. risken finns att man ser ut som bambi på hal is
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2008 13:43:52 GMT 1
Bennie...det ÄR ju som att cykla...har man gjort det...så kan man sedan... har aldrig haft problem med åkningen..även om det är år mellan gångerna...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 22, 2008 13:49:37 GMT 1
Gå inte på det grabbar! Callahan är dödsgrym på rören! Han vill bara förnedra er. Jag har åkt med han en gång på allmänhetens och varje gång han swichade förbi så drog jag i isen.... Några kilo till och han hade lätt gått in i dagens version av KHK...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 22, 2008 13:55:07 GMT 1
;D blir nog bra är man ha en klubba att hålla i isen få väll kolla om grillorna funkar o ta några skär i vinter
|
|
|
Post by Jonas74 on Sept 25, 2008 7:37:25 GMT 1
Låter spännande! Jag står på läktaren och hejar på er. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 25, 2008 12:51:08 GMT 1
Gå inte på det grabbar! Callahan är dödsgrym på rören! Han vill bara förnedra er. Jag har åkt med han en gång på allmänhetens och varje gång han swichade förbi så drog jag i isen.... Några kilo till och han hade lätt gått in i dagens version av KHK... Hmm...nu ska du inte ÖVERDRIVA!!! Kan ju inte hjälpa att du behöver stödskenor... Men fan vad man längtar efter en klubba och puck när man åker på en rink...
|
|