|
Post by dragkrok on Feb 18, 2009 14:58:30 GMT 1
Uj, uj, uj...hur ska detta sluta ? Ett lag fullt med "världsmästare"......och så Sverker(!) som coach
|
|
|
Post by sollet on Feb 18, 2009 15:07:54 GMT 1
Skridskor anser jag mig kunna åka...men det är värre att få ett skott att lämna isen... ;D Gör som a-laget pegga upp den först
|
|
|
Post by dieselhog on Mar 16, 2009 11:12:57 GMT 1
Så vad hände med detta mellan allt tjafs? Var det någon som kände sig manad att göra verklighet av detta. Antar att det är för sent för denna säsongen, men till hösten kanske?
Borde nästan kunna ta inträde för att beskåda de dråpligheter som skulle utspela sg :-)
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Mar 16, 2009 19:57:19 GMT 1
Så vad hände med detta mellan allt tjafs? Var det någon som kände sig manad att göra verklighet av detta. Antar att det är för sent för denna säsongen, men till hösten kanske? Borde nästan kunna ta inträde för att beskåda de dråpligheter som skulle utspela sg :-) Inte nog med inträde, borde även gå att sälja t-shirt för "publikraset" där intäkterna skulle ge större möjligheter att ta in ett par extra lirare med spets inkompetens alternativt inkontinens.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 16, 2009 23:30:59 GMT 1
haha.... ;D
Jag säger det IGEN...kan man inte bara börja med att träffas på någon allmänhetens åkning?
|
|
|
Post by HF on Sept 25, 2009 15:02:43 GMT 1
Nu är det bara 4 timmar kvar till säsongens debut på isen. Räknar iskallt med ont i fötterna, några landningar på den mjuka isoleringen jag runt musklerna, blodsmak och en jävla träningsverk i morgon. Vuxenhockey i förhoppningsvis makligt tempo, de andra har ju redan varit igång en gång.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 25, 2009 15:33:35 GMT 1
jaha? kl 20 fredagar?
|
|
|
Post by HF on Sept 29, 2009 5:14:50 GMT 1
Gå inte på det grabbar! Callahan är dödsgrym på rören! Han vill bara förnedra er. Jag har åkt med han en gång på allmänhetens och varje gång han swichade förbi så drog jag i isen.... Några kilo till och han hade lätt gått in i dagens version av KHK... Hmm...nu ska du inte ÖVERDRIVA!!! Kan ju inte hjälpa att du behöver stödskenor... Men fan vad man längtar efter en klubba och puck när man åker på en rink... Fegis!!
|
|
|
Post by HF on Sept 29, 2009 5:15:32 GMT 1
Låter som en dröm...även om jag väl får kalla mig veteran... Älskar att spela...och man slänger fortfarande direkt på skridskorna om det blir is.... Finns väl dock ingen möjlighet att få några tider att "leka" på... När det börjar brännas vågar han inte ;D
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Sept 29, 2009 16:55:37 GMT 1
Kunde inte alla de som vill, bestämma något tillfälle att träffas på allmänhetens? Låter som en kanon idé "Harry". Jag är på. Stanna behöver man inte kunna det finns ju en sarg ;D ;D. Eftersom jag kan laga kalopps så kanske Micke ringer
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 29, 2009 22:33:03 GMT 1
Låter som en dröm...även om jag väl får kalla mig veteran... Älskar att spela...och man slänger fortfarande direkt på skridskorna om det blir is.... Finns väl dock ingen möjlighet att få några tider att "leka" på... När det börjar brännas vågar han inte ;D VÅGAR??
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 30, 2009 8:22:12 GMT 1
Hört att Ragulin är sugen. Spelade senast i Tallan IK.
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 30, 2009 8:27:01 GMT 1
Hört att Ragulin är sugen. Spelade senast i Tallan IK. Tallan IK ja, måste bara hitta stödskenorna. Kan bli livsfarlig
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 30, 2009 8:38:22 GMT 1
Hört att Ragulin är sugen. Spelade senast i Tallan IK. Tallan IK ja, måste bara hitta stödskenorna. Kan bli livsfarlig Jag kan se Callahan och dig som torpeder och HF som en självisk center. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 30, 2009 8:59:37 GMT 1
Trodde han skulle stå framför målvakten...
|
|