|
Post by #72 Foppa on Aug 24, 2010 11:31:52 GMT 1
inte blev det mycket av sommarträningen... Jag känner faktiskt att högerarmen är i toppform...dock till priset av en dålig lever, större mage och sämre kondition ;D Dricker du vin med vänter arm??
|
|
|
Post by brasson on Sept 2, 2010 13:54:15 GMT 1
JA nu e det igång.. tid bokad mail utskickade ... få se nu om jag kan hitta länken till sidan där man skall regga att man kommer..hehe Hmm var e mina nya armbågsskydd... man kanske skulle köpa ett par nya grillor oxå i rätt storlek denna gång..3 nr e lite väl stort.. hittade de saknade 4 puckar framme i tårna på dom..jag har letat satan efter dom i min bag.. )
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2010 15:09:11 GMT 1
|
|
|
Post by minst2meter on Sept 3, 2010 23:45:06 GMT 1
Kan konfimera nu att El Presidente är på Try out alternativt träningsläger utomlands. Enligt uppgift provspelar han för ett lag i Cyperns högsta division. Kontraktsförslag enligt följande: vunnen match: 1 cocosnöt 1 Gin'tonic Vid Mål eller assist: 2 cocosnötter 1 Gin'tonic 1 Rom cola. Vid Hat-trick: 10 cocosnötter 10 Gin'tonic 10 Rom cola 10 miljoner Euro. Bänkad eller utvisad: -2 cocosnötter -2 Gin'tonic Efter att ha accepterat kontrakt är tydligen El presidente skyldig 6 cocosnötter och 6 Gin'tonic och detta efter bara 3 tränigar.
|
|
|
Post by brasson on Sept 6, 2010 12:15:34 GMT 1
JA nu e det igång.. tid bokad mail utskickade ... få se nu om jag kan hitta länken till sidan där man skall regga att man kommer..hehe Hmm var e mina nya armbågsskydd... man kanske skulle köpa ett par nya grillor oxå i rätt storlek denna gång..3 nr e lite väl stort.. hittade de saknade 4 puckar framme i tårna på dom..jag har letat satan efter dom i min bag.. ) ska kanske förtydliga detta lite med att säga att alla som fått mailet skall anmäla till mej om ni vill och kan.. El prezos är tillbaka men reggning av denna tid kommer inte ligga på sidan.. i skrivande stund iaf då vissa redan svarat med önskad närvaro till mej.. CYA
|
|
|
Post by HF on Sept 6, 2010 17:31:19 GMT 1
Skit, kan inte vara med. Har fotbollscup ute på jämjö.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 6, 2010 19:04:55 GMT 1
spela på topp?
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2010 19:30:57 GMT 1
Nja det är Nättrabys -03or som ska ut på cup på Jämjö.
|
|
|
Post by le rondeur on Sept 8, 2010 17:42:41 GMT 1
Säg som det är HF du vågar inte komma eller hur?
Jag har sett hur du sett ut när jag har nämt att Slaktarn är ute efter hämd...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 8, 2010 23:20:02 GMT 1
Tur att man själv är så snäll...eller är jag helt enkelt för liten och klen för att skada någon?
|
|
|
Post by brasson on Sept 9, 2010 11:57:46 GMT 1
Hej hopp som det ser ut nu så har vi nästan 3 femmor ur 500 klubben vi saknar dock målisar.. Jag kommer att bearbeta vår lilla junis.. Skickar en uppmaning till alla som är med i 500 klubben...kolla mailen och svara mej om ni inte har gjort det..oavsett om ni kan lr ej.. jag kommer att skicka ut till 80 gänget innan kvällen..
Dos Slaktos
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 9, 2010 12:34:32 GMT 1
Fransson får ju inte mycket matchträning...
|
|
|
Post by HF on Sept 9, 2010 15:06:46 GMT 1
Hej hopp som det ser ut nu så har vi nästan 3 femmor ur 500 klubben vi saknar dock målisar.. Jag kommer att bearbeta vår lilla junis.. Skickar en uppmaning till alla som är med i 500 klubben...kolla mailen och svara mej om ni inte har gjort det..oavsett om ni kan lr ej.. jag kommer att skicka ut till 80 gänget innan kvällen.. Dos Slaktos Listerbymange?
|
|
|
Post by brasson on Sept 9, 2010 16:15:17 GMT 1
Hej hopp som det ser ut nu så har vi nästan 3 femmor ur 500 klubben vi saknar dock målisar.. Jag kommer att bearbeta vår lilla junis.. Skickar en uppmaning till alla som är med i 500 klubben...kolla mailen och svara mej om ni inte har gjort det..oavsett om ni kan lr ej.. jag kommer att skicka ut till 80 gänget innan kvällen.. Dos Slaktos Listerbymange? jag har inte fått några svar från listeby mange.. tyvärr.. någon som vet något.. 1. supit bort sin mobil.. vilken jag inte ringt pga jag inte har hans nr. 2. blivit banjospelare på heltid och inte kollar sin mail mer. 3. vill inte ha med oss mer att göra.. kan vara nå´got av ovan angivna... men oxå annat.. help me.. Dos Slaktos
|
|
|
Post by HF on Sept 9, 2010 16:39:00 GMT 1
Du har PM
|
|