|
Post by kraftwerk on Oct 5, 2006 21:24:32 GMT 1
"Träningsmatcher är just träningsmatcher" skrev jag när dessa drog igång. Jag tycker att första träningsmatcherna ska man ta mindre notis om än de senare. MEN träningsmatcher är en sak o tävlingsmatcher en annan sak. Så dubbelvinsten mot KRIF är ju inte mycket värd om vi förlorar i serien. Men visst känns det bra att KHK i stort gått bra i träningsmatcherna. MEN det är den 22/10 ALLVARET börjar ! Då hoppas jag på en månghövdad KHK-publik både borta o hemma ! Samt en bra klack oavsett vilen veckodag KHK spelar på. KÖR HÅRT KHK
|
|
|
Post by HF on Oct 5, 2006 21:26:35 GMT 1
"Träningsmatcher är just träningsmatcher" skrev jag när dessa drog igång. Jag tycker att första träningsmatcherna ska man ta mindre notis om än de senare. MEN träningsmatcher är en sak o tävlingsmatcher en annan sak. Så dubbelvinsten mot KRIF är ju inte mycket värd om vi förlorar i serien. Men visst känns det bra att KHK i stort gått bra i träningsmatcherna. MEN det är den 22/10 ALLVARET börjar ! Då hoppas jag på en månghövdad KHK-publik både borta o hemma ! Samt en bra klack oavsett vilen veckodag KHK spelar på. KÖR HÅRT KHK precis
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 5, 2006 21:36:49 GMT 1
"Träningsmatcher är just träningsmatcher" skrev jag när dessa drog igång. Jag tycker att första träningsmatcherna ska man ta mindre notis om än de senare. MEN träningsmatcher är en sak o tävlingsmatcher en annan sak. Så dubbelvinsten mot KRIF är ju inte mycket värd om vi förlorar i serien. Men visst känns det bra att KHK i stort gått bra i träningsmatcherna. MEN det är den 22/10 ALLVARET börjar ! Då hoppas jag på en månghövdad KHK-publik både borta o hemma ! Samt en bra klack oavsett vilen veckodag KHK spelar på. KÖR HÅRT KHK Fan vad diplomatiskt! Låter som någon torftig tränare.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 5, 2006 23:11:58 GMT 1
Jag vill t o m gå så långt...att säga att jag är orolig att vi inte förlorade någon match mot KRIF..man brukar inte rada upp en massa derbyvinster....läge att gå på pumpen? Hmm... Inte heller var det kanske så bar att vinna SÅ lätt mot Alvesta...kan leda till kaxighet...INTE bra... OK...för att ni inte ska vara FÖR optimistiska...
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 5, 2006 23:35:01 GMT 1
Jag vill t o m gå så långt...att säga att jag är orolig att vi inte förlorade någon match mot KRIF..man brukar inte rada upp en massa derbyvinster....läge att gå på pumpen? Hmm... Inte heller var det kanske så bar att vinna SÅ lätt mot Alvesta...kan leda till kaxighet...INTE bra... OK...för att ni inte ska vara FÖR optimistiska... Undrar vad du hade sagt om förhållandena varit de motsatta? Det är ju aldrig bra med för många segrar....eller?
|
|
|
Post by climber on Oct 6, 2006 0:18:23 GMT 1
"Träningsmatcher är just träningsmatcher" skrev jag när dessa drog igång. Jag tycker att första träningsmatcherna ska man ta mindre notis om än de senare. MEN träningsmatcher är en sak o tävlingsmatcher en annan sak. Så dubbelvinsten mot KRIF är ju inte mycket värd om vi förlorar i serien. Men visst känns det bra att KHK i stort gått bra i träningsmatcherna. MEN det är den 22/10 ALLVARET börjar ! Då hoppas jag på en månghövdad KHK-publik både borta o hemma ! Samt en bra klack oavsett vilen veckodag KHK spelar på. KÖR HÅRT KHK Återfinnes du i KLACKEN då?? ;D
|
|
|
Post by climber on Oct 6, 2006 0:20:58 GMT 1
Jag vill t o m gå så långt...att säga att jag är orolig att vi inte förlorade någon match mot KRIF..man brukar inte rada upp en massa derbyvinster....läge att gå på pumpen? Hmm... Inte heller var det kanske så bar att vinna SÅ lätt mot Alvesta...kan leda till kaxighet...INTE bra... OK...för att ni inte ska vara FÖR optimistiska... Du vet väl att ibland så behös kaxigheten för att komma långt hihihi du såg ju hur det gick för (cowboysaren) hihihihihi ;D ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 20, 2006 7:39:51 GMT 1
intervju med Tobbe på khk.se i detta ämne
|
|
|
Post by HF on Oct 20, 2006 7:50:50 GMT 1
Det här tror jag inte många juniorer förstår. Citat från intervjuen. "Hur behåller vi våra bästa juniorer? - Nu har vi startat en hockeyprofil på högstadiet. Nästa steg är ett hockeygymnasium. Dessutom måste man lära juniorerna att det är ett hårt arbete att etablera sig som A-lagsspelare. Det gäller att ha tålamod."
|
|
|
Post by wilhelmiii on Oct 21, 2006 17:52:34 GMT 1
Tittade precis igenom säsongens spelprogram, och oj oj oj vad jag missar matcher! 70% om inte mer måste varit hemmamatcher på Söndagar, och då jobbar man ju självklart. Så har man lagt ut 700 kr på ett säsongskort
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 21, 2006 21:28:03 GMT 1
Tittade precis igenom säsongens spelprogram, och oj oj oj vad jag missar matcher! 70% om inte mer måste varit hemmamatcher på Söndagar, och då jobbar man ju självklart. Så har man lagt ut 700 kr på ett säsongskort Dina 700:- gör ändå nytta!
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 21, 2006 21:42:13 GMT 1
Tittade precis igenom säsongens spelprogram, och oj oj oj vad jag missar matcher! 70% om inte mer måste varit hemmamatcher på Söndagar, och då jobbar man ju självklart. Så har man lagt ut 700 kr på ett säsongskort Dina 700:- gör ändå nytta! En sann supporter!
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 21, 2006 21:45:30 GMT 1
Absolut!
|
|
|
Post by HF on Oct 21, 2006 22:12:43 GMT 1
du har väl köpt då antar jag...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 22, 2006 7:35:26 GMT 1
Dina 700:- gör ändå nytta! En sann supporter! Word. Jobbar du 70% av söndagskvällarna ?
|
|